manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:45

Bar, vind je dekje erg leuk voor op een vos, heb je ff gepbt :D
Waren niet bang dat ze er vandoor zouden gaan hoor, sowieso blijven ze wel bij elkaar, dus alleen als de één het op z'n heupen zou krijgen hadden we pech! Maar eigenlijk verwacht ik dat ook niet van ze hoor!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:50

wat is het rustig hier...iedereen van het mooie weer aan het genieten hahaha.... ;)
Ben vandaag heerlijk alleen met Jade op een buitenritje geweest, rondje stort weliswaar, maar het is een begin. het enige stukje wat ze even spannend vond was bij het neerland, omdat onze grote vriend de boze herdershond ons ineens kwam verrassen met zijn geblaf...maar verder kon ik gewoon met een lang teugeltje rijden....echt genieten was t... (ben stiekem wel een beetje trots op ons....)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:55

Haha nou, wat ben ik binnen aan het genieten van het mooie weer tijdens het werk :P
Fijn dat je een lekker rondje buiten alleen hebt kunnen doen: da's een mooi begin!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 19:25

Ik heb enorm genoten van t mooie weer! T kwartier lopend naar t station en de 10 minuten op de fiets :P Ach, alle kleine beetjes helpen hè ;) En alle clienten maar binnen komen met "het is zó'n heerlijk weer hè buiten!" :Y)
:)* Ik heb ook pauze gehouden in de zon! En nog even scootmobiel gereden met iemand buiten in de zon! Opsich nog best wel wat van de zon genoten dus :P

Jij hebt iig echt van t mooie weer genoten Mariek :D Echt super dat jullie lekker alleen een ritje hebben kunnen doen +:)+ Mag je best trots op zijn!

Kwam de laatste weken al met t licht thuis, maar nog wat langer licht blijven is idd wel lekker! Ook wel vreemd, want ik vergeet nog steeds dat het alweer bijna tijd is om te gaan douchen enz.. Ben ook echt al moe voor t einde van een week, en dat terwijl t nog maar dinsdag is! :oo

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:40

Nou, ik heb ook genoten van de zon, samen met mn frustraties :+ Had een kattenluik van de buurvrouw gekregen en die wilde ik samen met mn moeder in de deur zetten. Nou, dat is echt nog niet makkelijk! Zit er nu wel in, maar nog niet zoals t helemaal hoort. Maargoed, dat laten we ff los, we waren er klaar mee! Bloem vind t luik geweldig en loopt heel de tijd heen en weer, Siep daarentegen vindt t luik doodeng en rent steeds keihard weg als Bloem erdoorheen gaat :') Nog ff oefenen dus!
Fijn dat het zo goed ging Marieke; nog een beetje trainen en dan kan je ook lekker naar t strand 8-)
Anne die tussendoor steeds ff van de zon geniet; zo kan t ook! Hopen dat t weekend ook mooi blijft!
Heb je t dekje van Bar gekocht Bianz? Zeker leuk kleurtje voor op vos :j En morgen genieten wij van de zon op onze vrije dag!

Ik wil dus zo'n dekje: (nr 69) Maar kan geen winkel vinden die t heeft! (behalve die in Duitsland :+ )
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:03

Bianz gaat t dekje overnemen van mij... moeten alleen nog even kijken wanneer we elkaar zien....

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:08

gaaf dekje thirz, zat vanmiddag toevallig ook op die site te kijken en vond ze erg leuk...zou niet weten waar ze die in Nederland hebben....? Zullen we nog maar ff wachten met t strand...ga liever nog ff onder begeleiding hahaha...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 16:58

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 09:07

heeeeeeej waar is iedereen..... ;)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 11:30

Aan het werk :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 16:34

In de zon aan het zitten :D!
Straks nog even terug naar mn werk voor de fitnes van 17.30-19.00.... bah! Geen zin!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 17:01

Zon? Welke zon? >;)
Op school: volle zon in t lokaal, in de trein: volle zon, thuis: weg zon :\ Ben nog even heel hoopvol met mn boek voor stage in de tuin gaan zitten. ('Ik wil t, dus ik moet het' idee :+ ) Maar helaas.. t was toch echt wel te koud!

Hihi, zie bloem en siep al aan de gang met dat kattenluikje :Y) Zijn ze er al wat meer aan gewend? De een minder efteling, en de ander al minder spookhuis gevoel? Het luik al zo ver gekregen dat het goed in de deur zit?
Wel gaaf dekje Thirz! Hopen dat je hem hier in Nederland ook kan vinden.

Joh en Mariek dat kunnen jullie makkelijk: helemaal alleen naar t strand! Uiteindelijk dan toch. Misschien verstandig om het eerst nog wat op te bouwen idd :) Maar gewoon veel doen, komen jullie vanzelf een keer alleen op t strand uit :j
Vind zelf alleen rijden altijd een beetje een 'eng' idee. Heb al een paar keer gehad dat ik heel blij was dat ik niet alleen was, en dat we iemand op de fiets bij hadden buiten! Aan de andere kant: alleen een rondje kunnen doen is ook wel heel relaxt natuurlijk :) Ach heb toch geen paard om alleen een rondje mee te kunnen doen :Y) haha

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 17:59

Nel; dat zijn niet de dekjes die ik zoek! Ik heb nu dit in mn hoofd, dus wil en zal t (ergens) krijgen :+ Wat vond je nou van onze strandfoto's?
En idd jammer dat t zonnetje ineens weg was, scheelde een hoop qua warmte :\ Helaas zijn de vooruitzichten ook niet super meer, jammer hoor!
Update kattenluikje; Bloem vind t nog steeds geweldig; zo leuk dat ze nu ook speeltjes door het luik door naar buiten neemt :') Die spoort echt niet hoor! Siep durft er nog niet zelf doorheen, maar beetje bij beetje vind ie t wel minder eng worden. Dus tegen de zomer durft ie :Y)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 19:04

whahaha, Siep de held :+ En voor Bloem nog steeds het grote efteling gevoel dus :P haha Jij hebt dus een vast plaatsje bij het kattenluikje en vermaakt je prima met kijken naar die twee? :+

Geen goede vooruitzichten? Hallooooow! Ik wil morgen de hele dag zon! en zondag ook! :( Dus de weermeneer schuift het minder goede weer gewoon maar ff 2 dagen op. Kunnen wij er in t weekend nog mooi even van genieten 8-) *duimt* Ik wil mn boek in de zon uitlezen dit weekend, zo is mn planning, dus dat moet en dat zal! }:0

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 22:08

Thirz,
Heb vol bewondering naar jullie prachtig, heldere, mooie strand foto's zitten kijken, maar dus helemaal vergeten te zeggen wat ik ervan vondt, maar ik vindt ze geweldig!!!!
Hoe ging je les vandaag?

T was heerlijk vandaag, lekker lang met Voice getut, heerlijk alles op t gemakje gedaan en ook lekker in de buitenbak gereden.
Toen ik in de felle, warme zon naar huis ging en thuis kwam was het zonnetje ineens weg....jammer hoor!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 09:55

Vind het weer vandaag ook maar weer tegenvallen :\ Vanaf maandag werd het weer mooi zei iemand vol enthousiasme gister :+ Ach, vind t al prima, als t met de paasdagen ook maar lekker weer is :D

Kwam nog foto's tegen van San Diego tegen van iemand op hyves. Ze zijn niet heel geweldig hoor, maar ach laat ze toch ff zien :P Hier is dus het monster wat mij een hersenschudding bezorgde! (Lees: het sulletje wat zn voeten even vergat op te tillen :(:) )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hoe is t met Daniel Nel? En met Daan?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:15

Heel goed Nel ;)
Dat paard heeft een beetje wat weg van Idool Anne!
En kan jullie uitnodiging nog niet ontcijferen hoor :+ :P Neem mn inspector-gadget spullen wel mee naar t feestje :') (dus bij deze meld ik me ook aan!)

En het weer vandaag is weer prima te doen 8-) nog ff van genieten voordat ik moet werken!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 16:03

Op de foto's misschien een beetje, maar in het echt niet geloof ik. Dit is best een fors, breed, beetje motorisch onhandig paard :P En volgens mij was Idool wat slanker? Al was Idool ook echt wel een schat en dat is Diego ook echt! Die zal nooit iets kwaads doen en wil ook echt graag lief gevonden worden en doen wat je wil. Alleen.. stelling :? kan ik mijn nek buigen dan? Enne wijken :? Waar laat ik mijn benen dan? De onhandigheid zit daar alleen dus wat in de weg :Y)

Het is idd heerlijk geworden! *D Jeeeeej! toch nog in de zon kunnen zitten met mn boekje! *\o/*

En dat is al 1 verjaardagsganger :):) En die spulletjes zou ik idd maar meenemen Thirz ;)

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:55

zoooo ik heb mezelf al een hele poos niet meer op bokt laten zien, maar hier ben ik dan :wave:

Ik ben momenteel bezig met een ontzettend druk schoolblok. Ik verlang zowaar weer terug naar de stage! Over 5 weken is het allemaal weer wat rustiger want dan loop ik weer stage in Vlissingen. Fijn hoor, ik kijk er naar uit!

Ik heb mooie foto's gezien van Nous en Orson op het strand! En zo te zien moest Nous eerst proberen of het zand eetbaar was :+ Het lijkt verdacht veel op sneeuw natuurlijk, da's ook altijd zo smakelijk!

En jawel, Anne en ik hadden vandaag weer een match! En zowaar zorgde Anne niet voor vertraging vandaag. Morgen heb ik weer de trein van 06:16 dus zullen we weer samen reizen. Gezelli!
Ik was d'r al aan het uithoren over het feestje, maar ik kreeg niks losgepeuterd. Maar ondanks dat heb ik er toch heel veel zin in hoor! ;)

Met Febe gaat het goed. Ze is het tijgeren aan het ontdekken. Gisteren deed ze het voor het eerst op het nieuwe speelkleed (zo'n rubber grondpuzzel). Daarop had ze lekker grip en ze ging zo een meter vooruit.
Ze huilt wel heel veel 's nachts. Ik heb geen idee waar het aan ligt, tandjes misschien? Ik hoop wel dat t snel over is haha.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 20:04

whaha was dat al uithoren? :P haha Maar je hoeft ook niet nog meer je best te doen hoor. Wij laten niets los! ;) En gezellie dat je morgen weer om 6.16 meegaat :D Leuk! Hihi, eens zien of we dan weer meteen goed aankoppelen en ik weer mn overstap haal :Y)
Tot morgen! Hopen dat je vannacht wat meer mag slapen!

Hoe was je buitenrit zondag Mariek? Nog lekker een rondje gedaan?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:15

hoi hoi,
ja het buitenritje zondag ging echt heerlijk....heb zelfs een galopje gedaan...richting het enge bruggetje voorbij de stort...daar stopt ze toch wel hahaha.... nee ging super...moet alleen zelf nu niet te snel willen, dacht al gelijk aan n rondje hoogelande of Biggekerke...maar eerst dit maar eens een paar keer doen....
Leuk uitnodiging voor t feestje...alleen kom ik er niet precies uit wat de bedoeling is.....(kan ik niet zo goed tegen....heb namelijk graag alles onder controle.. :o )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 19:22

haha niets alles onder controle, hebben wij ook niet altijd als we naar jullie feest gaan :Y) haha

Maar super hoor! Geniet eerst hier nog maar eens lekker van idd :D Stappen verder zetten kan altijd nog! En zelfs een galopje +:)+ Tof hoor! Ben benieuwd of ze dat zo braaf blijft doen als ze straks weer bij Nous op de wei staat. Of hangt ze sowieso nog wel behoorlijk aan Nous en zal t niet uitmaken?

Ze hebben t allemaal over wisselvallig weer van t weekend :\ Thirz?! t zou toch 20+ graden worden zei je vorige week?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 14:19

Hmm, Vorige week zou t idd nog lekker weer worden dit weekend, jammer hoor dat t weer zo omgeslagen is! We willen zon!! We doen gewoon morgenmiddag ff een zonnedansje Anne *\o/*
Hihi, ziet Febe al tijgerend over de grond, heerlijk die kids :+ Heeft ze al een tandje?

Had vanmorgen les, maar Carolien kwam niet opdagen :\ Jij had t gister ook Nel hoorde ik van Bianz? Wel vervelend dat je daar dan op zit te wachten. Maar Nous heeft nog wel lekker dr best gedaan, Kims bracht goede energie mee ;) (en helaas ook regen :+ )

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 07:53

Ja Thirz ik had het ook!
Heb jij haar gebeld?
Ik heb haar al tig keer gebeld maar ze neemt niet op....
Vraag me af of de les morgen door gaat.

Vandaag ziet t weer er goed uit, het zonnejte schijnt hier heerlijk!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:49

Wat vreemd dat ze er niet was!

Hey Bianca; waar blijft die foto van dat dekje nou?!

Ben benieuwd naar nieuwe foto's van Febe, volgens mij is ze echt al groot aan het worden!

Ik hoef vandaag gelukkig maar tot 1 uur te werken, dan lekker naar stal, heb om half 4 les, dus lekker rustig aan :D