Waren niet bang dat ze er vandoor zouden gaan hoor, sowieso blijven ze wel bij elkaar, dus alleen als de één het op z'n heupen zou krijgen hadden we pech! Maar eigenlijk verwacht ik dat ook niet van ze hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ach, alle kleine beetjes helpen hè
En alle clienten maar binnen komen met "het is zó'n heerlijk weer hè buiten!"
Ik heb ook pauze gehouden in de zon! En nog even scootmobiel gereden met iemand buiten in de zon! Opsich nog best wel wat van de zon genoten dus 
Echt super dat jullie lekker alleen een ritje hebben kunnen doen
Had een kattenluik van de buurvrouw gekregen en die wilde ik samen met mn moeder in de deur zetten. Nou, dat is echt nog niet makkelijk! Zit er nu wel in, maar nog niet zoals t helemaal hoort. Maargoed, dat laten we ff los, we waren er klaar mee! Bloem vind t luik geweldig en loopt heel de tijd heen en weer, Siep daarentegen vindt t luik doodeng en rent steeds keihard weg als Bloem erdoorheen gaat
Nog ff oefenen dus!
En morgen genieten wij van de zon op onze vrije dag!
)
!
Ben nog even heel hoopvol met mn boek voor stage in de tuin gaan zitten. ('Ik wil t, dus ik moet het' idee
) Maar helaas.. t was toch echt wel te koud!
Zijn ze er al wat meer aan gewend? De een minder efteling, en de ander al minder spookhuis gevoel? Het luik al zo ver gekregen dat het goed in de deur zit?
Maar gewoon veel doen, komen jullie vanzelf een keer alleen op t strand uit
Ach heb toch geen paard om alleen een rondje mee te kunnen doen
haha
Wat vond je nou van onze strandfoto's?
Helaas zijn de vooruitzichten ook niet super meer, jammer hoor!
Die spoort echt niet hoor! Siep durft er nog niet zelf doorheen, maar beetje bij beetje vind ie t wel minder eng worden. Dus tegen de zomer durft ie
En voor Bloem nog steeds het grote efteling gevoel dus
haha Jij hebt dus een vast plaatsje bij het kattenluikje en vermaakt je prima met kijken naar die twee? 
Dus de weermeneer schuift het minder goede weer gewoon maar ff 2 dagen op. Kunnen wij er in t weekend nog mooi even van genieten
*duimt* Ik wil mn boek in de zon uitlezen dit weekend, zo is mn planning, dus dat moet en dat zal!
Vanaf maandag werd het weer mooi zei iemand vol enthousiasme gister
Ach, vind t al prima, als t met de paasdagen ook maar lekker weer is 
Hier is dus het monster wat mij een hersenschudding bezorgde! (Lees: het sulletje wat zn voeten even vergat op te tillen
) 

En volgens mij was Idool wat slanker? Al was Idool ook echt wel een schat en dat is Diego ook echt! Die zal nooit iets kwaads doen en wil ook echt graag lief gevonden worden en doen wat je wil. Alleen.. stelling
kan ik mijn nek buigen dan? Enne wijken
Waar laat ik mijn benen dan? De onhandigheid zit daar alleen dus wat in de weg 
Jeeeeej! toch nog in de zon kunnen zitten met mn boekje!
En die spulletjes zou ik idd maar meenemen Thirz
Het lijkt verdacht veel op sneeuw natuurlijk, da's ook altijd zo smakelijk!
haha Maar je hoeft ook niet nog meer je best te doen hoor. Wij laten niets los!
En gezellie dat je morgen weer om 6.16 meegaat
Leuk! Hihi, eens zien of we dan weer meteen goed aankoppelen en ik weer mn overstap haal 
)
haha
Stappen verder zetten kan altijd nog! En zelfs een galopje
Thirz?! t zou toch 20+ graden worden zei je vorige week?
Heeft ze al een tandje?
Jij had t gister ook Nel hoorde ik van Bianz? Wel vervelend dat je daar dan op zit te wachten. Maar Nous heeft nog wel lekker dr best gedaan, Kims bracht goede energie mee
(en helaas ook regen
)