ik ben vandaag weer wezen werken.. ging weer goed! Ga morgen (na ruim een week) weer rijden en dan gewoon dat proefje starten zondag.. we zien wel waar t schip strand! Donna heeft gelukkig niet heel de week stil gestaan dus we zullen zien of ze nog naar mij wil luisteren onder t zadel!
Denies: je mag wel rijden, maar wel een beetje rustig aan en niet in t zweet.
Geplaatst: 04-03-11 02:02
leuke foto's Cindy! Knap kindje
Vandaag, 4 maart, is de dag... Nikita is 11 jaar geworden! Toen bij haar op de leeftijd van 1,5 een hartkwaal werd vastgesteld, hadden we nooit verwacht dat ze nog zo lang bij ons zou mogen blijven... de dokter zei dat ze hooguit 7 ofzo zou worden... In het begin kreeg ze ook nog eens verkeerde medicijnen, waardoor ze echt op het randje van de dood heeft gebalanceerd, maar godzijdank was er 1 dokter die naar mijn noodkreten luisterde en herkende dat de medicijnen niet geschikt voor haar waren.
Nu zit Nikita al bijna 10 jaar op Fortekor en ze doet het beter dan ooit... als je het niet zou weten, dan zou je gewoon een levendige, speelse, ondeugende en vooral lieve hond zien...
Nikita... bedankt dat je al 11 jaar in mijn leven bent... wat mij betreft komen er nog veel jaren bij!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag... IK HOU VAN JOU!!!
Alleen is ze wat zielig... ze is al de hele dag een beetje ziekjes... ze spuugt al de hele dag.... het is gal dat eruit komt... hopelijk gaat het snel voorbij, want anders ga ik vannacht nog met haar naar de dokter...
Das wel knap balen dat ze ziek is! Hoop dat ze snel op knapt!
Ineke2
Geplaatst: 04-03-11 22:53
Gefeliciteerd met Nikita Veer! Wel balen dat ze een beetje ziekjes is. Waarom ben je vanmiddag alvast gegaan of heb je niet even gebeld? Als je nu wel moet is het weekend. Als ze echt ziek is maakt het natuurlijk niet uit welke dag het is, maar anders scheelt het toch in tarief.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
omdat mijn ouders het pas tegen me zeiden toen ik van stal terug kwam... normaal als Nikita dit heeft is het met 2x spugen klaar, maar nu al de hele dag... ze spuugt 2x en dan is het weer klaar voor een paar uur... dus over de dag verdeeld heeft ze nu 4x 2x gespuugd...
Ineke2
Geplaatst: 04-03-11 23:39
Ah ik begrijp het, oogt ze verder ziek of is ze wel vrolijk/levendig en kijkt ze wel helder uit haar oogjes?
Banjer
Lid Nieuwsredactie
ze kijkt gewoon goed uit haar ogen ja... Ik heb haar net een reikibehandeling gegeven en nu ligt ze rustig te slapen... maar spuugt ze vannacht weer, dan gaan we naar de dokter, want reiki kan slechts ondersteunen, het is geen geneesmiddel en kan geen dokter vervangen...
Nikita is weer beter Ze was al een stuk rustiger gisteravond en vannacht om 2:30 maakte ze me wakker... ze had haar lekkers nog niet gehad... (ze krijgt voor het slapen gaan altijd een stukje worst of vlees).... Dus daar stond ik dan met mijn goede gedrag... een stukje rollade te snijden 's nachts... Nikita at het direct op en ook direct bijna mijn vingers...
Fijn veer! Het wordt nog moeilijk bij ons om naar het NK te gaan... Wij hebben vandaag verloren (zo stom) en nu moeten we volgende week winnen, anders mogen we er niet heen :-(
Banjer
Lid Nieuwsredactie
De wedstrijdruiters hebben het weer mee, dus daar zal het niet aan liggen Succes allemaal!
Veer heel fijn dat Nikita weer beter is, balen Leentje dat jullie deze keer verloren hebben. Zet hem op volgende week!
loveseben
Geplaatst: 06-03-11 17:22
Nou, ondanks dat Eep totaal geen zin had om te wijken En ik in allebei mijn proeven er ook vette 4-en voor heb gekregen Heb ik toch nog 182 en 188 punten gereden Dus ik mag niet klagen Ben nu L2 + 8
Laila heeft gewoon 3 winst gereden Echt aso
Noes was derde met winst en moest met de parade meerijden Verder weet ik nog niks, maar ze zal zich straks wel melden
loveseben
Geplaatst: 06-03-11 17:23
Veer, fijn dat het beter gaat met Nikita
Lenie, kom op he, je kan het En je traint er hard genoeg voor
loveseben
Geplaatst: 06-03-11 17:24
Ik begreep van John dat het met Melissa ook goed is gegaan Maar daar weet ik nog geen punten van