. Wie weet in het voorjaar ofzo... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wie weet in het voorjaar ofzo... 
Hopelijk kun je snel weer zelf met der springen! 

Broertje heeft gefilmd, vriend van hem heeft foto's gemaakt. En die foto's zijn echt super...! En toen kreeg ik van mijn vriendin waarmee ik op vakantie ben geweest ook nog eens een prachtig zelfgemaakt fotoboek in mijn handen. Wauw... zo gaaf gemaakt! Super leuk!
josewoos schreef:En daar is ze dan
_Roosmarijn_ schreef:Wat leuk! En welkom hier Carolien!
Patrol is een leuk menpaard! En geloof me het komt goed, ik herken het wel wat je zegt.Heb overigens zelf ook mijn CME 1 gehaald een tijdje terug, ook met Patrol.
Binnenkort misschien eens voor mijn CME 2.

Marloes schreef:Wat leuk Carolien! Rijd je ook gewoon? Vooral de overstap van het een naar het ander lijkt me lastig.
Maar uiteindelijk moet ik oefenen op dezelfde dingen als onder het zadel, oftewel meerdere dingen tegelijk doen
, stelling, contact enz..xandra88 schreef:Gezellig Carolien! Welkom in het topic
AnnemiekvM schreef:Hoi Carolien!

en dankje wel nog voor vanmiddag

Bekende fotograaf? Marloes schreef:Dat zal wel even wennen zijn voor jullie, Lambo is altijd lekker aanwezig, op zn eigen leuke manier
Hoe komt dat, dat ie verkocht wordt? Had ie het niet meer naar zn zin?
en hij heeft het wel naar ze zin alleen hij is heel erg moe en wil graag kindjes met een beperking helpen.