Jullie praten teveel ga ik niet allemaal bijlezen Ben blij dat ik hier ben kom ik weer een beetje tot rust enzo Lekker zonder me ouders en zonder gezeik, Wietse zorgt goed voor me haha
Nou als je nog wat wilt weten ik heb anderhalf jaar terug een huis gekocht al snapte ik er toen ook niet alles van... al die rare constructies met hypotheken en verzekeringen en belastingteruggave.
ik heb nu mn eerste 3 hoofdstukken af, dus vind het wel even genoeg voor nu en voor het volgende moet ik op een site van onzo school inloggen, maar ik heb mn inlog gegevens nog niet (ja onze school is zo goed geregeld.. had ik 3week geleden al gekregen moeten hebben..) dus die heb ik nu aangevraagt, en dan kan ik toch niet echt verder tot ik die heb.. hopelijk krijg ik vanmiddag een mailtje terug..
Voor donderdag maar een privelesje geboekt om toch maar eens de puntjes op de ï te zetten de laatste keer dat ik priveles had zal in 2002 geweest zijn voor ik naar de groepsles kon hahahaha
mn vader had vanochtend wat uitgelecht over dat kosten koper gedoe, dus ik daarna een huis uitgezocht wat ik net kon betalen. zegt ie nu opeens dat het nog veel meer moet zijn, en kan k dus helemaal overnieuw beginnen, omdat het huis nu dus meer kost dan ik uit mag geven van mn opdracht
ben al weer opnieuw begonnen, en heb hoofdstuk 1 al af, maar het is veel minder goed gelukt, omdat er eigenlijk helemaal niet zo veel te vertellen is over het huis, en ik t gewoon niet leuk meer vind om t doen, omdat ik nu 2x bijna het zelfde meot maken..