ATE schreef:word het weer noodweer?
nee hoor, maar bij regen haal ik mav en willie morgen middag binnen, en bij droog weer savonds
vandaar! voor vijdag!
heb geen zin om vrijdag ochtend eerst nog naar het land te gaan .
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Stel je voor dat hij struikelt of of....
_sandra schreef:Ik moet alleen een zweepje meenemen om de andere pony's weg te jagen, toch? Hahahaha....nee hoor, grapjeheb de [paardjes lekker op het land gelaten hoor peet. was je alleen nog vergeten te vragen als je mav en first morgen binnen haalt vanwege het weer, wil je willie dan ook binnen zetten?! ze gaat heel braaf mee!
Als m'n vader met pensioen gaat, wil hij een eigen paard kopen en tot die tijd blijft het bij elke week met dochterlief mee naar menles om te "groomen", hi hi! 
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ieuwwww, had een bakje advokaat vla i.p.v. Bananen vla. Gelukkig nog een bananen vla kunnen scoren, en...jammie, smaakt naar meer!!!! Helaas de plicht roept. Ben nu echt weg!!!
hahahhahaha heb je je bakje geruild met een van patienten ?
LIQUITA schreef:Hackie schreef:Gelukkig zijn de koekjes bij ons niet te v*eten, hahahaha.Oh bejaardenhuis, daar hebben ze altijd bergen koekjes, heeeel slecht voor de lijn
) Hackie schreef:Vroeger hadden we wel lekkere koekjes, Weespermopen, FrouFrou'tjes, Koffiewafels enzo. Tegenwoordig hebben we van die goedkope neppers, alleen de nep JanHagel koekjes zijn nog wel redelijk. Bij gebrek aan beter zal ik maar zeggenOh, wij kregen altijd verse koekjes elke dag, een doos vol.
Bokkepootjes, oh en vooral die zandkoekjes waren om te watertanden.
(Tja ik ben gewoon iemand die van eten houdt)
. Ben we wel blij om hoor, want ik hou namelijk helemaaaaaaal niet van eten
, en zeker niet van Bokkepootje (
) .
. Straks nog even naar het land om te checken of First en Mavantos hun "schoenen" nog aan hebben. Mocht het weer straks veranderen halen ik ze binnen (en Willie) maar zoals het er nu naar uitziet haalt San ze vanaaf binnen. Dan mag ik vanavond nog werken, en morgen vroeg vertekken we naar Kootwijk.LIQUITA schreef:Gisteren alle spullen klaar gelegd voor Kootwijk. Heb volgens mij toch weer te veel mee. Ik ben daar toch zo slecht in. Het gaat niet heel warm worden (is voor het rijden wel lekker), dus heb toch van alles wat mee....want je weet maar nooit. Straks nog even naar het land om te checken of First en Mavantos hun "schoenen" nog aan hebben. Mocht het weer straks veranderen halen ik ze binnen (en Willie) maar zoals het er nu naar uitziet haalt San ze vanaaf binnen. Dan mag ik vanavond nog werken, en morgen vroeg vertekken we naar Kootwijk.
@Ate en Sandra: Hoe laat spreken we morgenochtend af? We mogen er om 11 uur in toch? Zullen we half 10 inladen???