Ik had gedroomd dat je je niet in kon schrijven met volwassenen, ze gingen er gewoon van uit dat je meedoet ik was er ook op gezet op Nico rare dromen..
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-10 11:34
hahah dat zou inderdaad raar zijn Nou als Zorro zo lekker gaat als gisteren, dan hoop ik wel een puntje te halen.
Met inrijden zal het wel leuk zijn haha, want hij wordt gek als Zavier eroverheen gaat hahahah Wat die gaat er nogal met veel vaart overheen
dat ik per ongeluk water over iemand had gegooig (ECHT PERONGELUK* en dat we daarna een carrouselwedstrijd moesten rijden.. die iemand maakt heel mijn bollywood outfit *jaaa thema was bollywood hahaha* vies.. net op het moment dat wij moesten rijden.. dus ik had geen tijd om boos te zijn want moest meteen op mijn paard en toen begon de muziek *lees: wekker* en werd ik wakker
Zondag,, is een spannende dag .. Ik moet ook rijden maar dan op een andere stal dressuur ,, ik ben de enige in de B dus sowieso eerste maarja het gaat me om de punten natuurlijk ik wil nou wel is 180 zodat ik kan gaan springen Succes iedereen !!