De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 22:26

meelen schreef:
winnitou schreef:
Woensdag om 6.45 uur moet ik me melden en om 8.00 uur word ik geopereerd. Nee geen dagopname, in iedergeval 1 nacht, meestal 2 nachten, maar ben in zo'n super conditie ..... en anders mis ik mijn eigen bed zo (of ik moet op een eenpersoonskamer liggen)

Jij liever dan ikkes, maar iig sterkte alvast.

het ergste vind ik dat ik zo vroeg moet, ga denk ik maar lopend heen, of evt op de fiets, neemt mijn moeder mijn fiets wel weer mee. Mijn moeder had al gezegd dat ik bij hun kon slapen maar dat levert me 5 minuten lopen op, nou dan maar in mijn eigen bedje.... vind het ook veel te vroeg voor hun, thuis heb ik ookgewoon alles bij de hand, vind ik toch iets makkelijker

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 22:30

ATE schreef:
winnitou schreef:
Woensdag om 6.45 uur moet ik me melden en om 8.00 uur word ik geopereerd. Nee geen dagopname, in iedergeval 1 nacht, meestal 2 nachten, maar ben in zo'n super conditie ..... en anders mis ik mijn eigen bed zo (of ik moet op een eenpersoonskamer liggen)

nou hopen dan dat 1 nacht word al is het wel fijn als je ff lekker kan uitrusten na zo n operatie heb je wel thuis hulp ??????

mijn moeder komt af en toe langs.
Dinsdag ben ik vrij en dan werk ik mijn huis nog even door, bedverschonen..... boodschappen doen voor de komen dagen..ga in iedergeval wat kant en klaar maaltijden halen voor het geval ik geen fut heb om te koken. En een flinke voorraad yoghurt, kan ik ook wel even op teren, en flesjes bessensap.

winnitou

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 22:31

Meelen, ik heb het tv meubel aangepast zodat alles er in past. was nog een aardige klus opdat er in een van de balken een lange schroef zat zonder kop, voordat die er uit was. Maar ook deze klus is weer gelukt.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 23:19

Toppie toch?!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 14:56

Heej...wat een rust hier weer. Allemaal blij dat de molen weer kan worden gebruikt := , ikke wel in ieder geval. Er kwam ook een grote vrachtwagen het terrein op met heel groot strooizout op de zijkanten. Dus dat is er weer. JIPPIE, zie je....het kan dus wel!!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:34

Ben net ff uitgegeleden in de badkamer,jeetje dat is schrikken zeg.Zou net onder de douche stappen,glij ik uit en val tegen de douchewand aan.2 schaaf sneden aan me arm van het kozijntje zeg maar waar de deur in valt.Gelukkig viel het mee,voor ik het wist lag ik op de grond zat ff verbouwereerd te kijken hoor.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:39

Ben heel druk in de weer met wat we willen,we zijn aan nieuwe fauteuiltjes toe maar ja dan zit ik met een scheef ook ook naar me bank te kijken.Bert heeft hem al door...hij vind het best.Fijn zo`n man toch hihihi.Maarja wat wil ik dan....of gewoon weer 2 stoeltjes en een bank of als ik kijk naar die lekker hoekbanken met zo`n poef..tja dan weet ik het ff niet meer.Iemand ervaring met zo`n hoekbank?Bevalt het?Zit dan meer aan een strakker model te denken in taupe/bruin of ecru .En wil me muren ook gaan verven op nieuw dan.Je valt van het 1 in het ander maar heb er wel zin in...lekker ff veranderen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:40

He jakkes Linde, verder niks? Behalve die schaafjes? Niet met je hoofd ergens tegenaan? Hoe kun je nou uitglijden joh.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:41

LIQUITA schreef:
Heej...wat een rust hier weer. Allemaal blij dat de molen weer kan worden gebruikt := , ikke wel in ieder geval. Er kwam ook een grote vrachtwagen het terrein op met heel groot strooizout op de zijkanten. Dus dat is er weer. JIPPIE, zie je....het kan dus wel!!!!

Super,kunnen we weer gewoon gebruik maken van de molenservice,ook tijdens gladheid.En voor degene die het erf over moeten kunnen weer naar de bak komen. :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:41

Grardus is terug en het komt weer goed allemaal geloof ik.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:42

Ja, veranderen is altijd leuk, en idd....als het ene gebeurd komt er weer wat om de hoek kijken wat dan ook meteen wel moet/kan gebeuren.
Ik heb geen ervaring met hoekbanken, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Nicole1995

meelen schreef:
He jakkes Linde, verder niks? Behalve die schaafjes? Niet met je hoofd ergens tegenaan? Hoe kun je nou uitglijden joh.

Nee gelukkig niet,ik had hem al aangezet en er waren wat spetters op de plavuizen gevallen en roets...daar ging ik.Verder gelukkig niks.

meelen

Fijn dat er weer strooizout is op de manege, is toch een stuk veiliger voor iedereen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:45

meelen schreef:
Ja, veranderen is altijd leuk, en idd....als het ene gebeurd komt er weer wat om de hoek kijken wat dan ook meteen wel moet/kan gebeuren.

Ik was al lekker wezen shoppen wat planten betreft en manden en bloempotten gekocht bij de concurrent.Na de kersttroep er uit was.Me erker raam veranderd..dan ben je al lekker bezig staat weer ff gezellig.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:45

Nicole1995 schreef:
meelen schreef:

Nee gelukkig niet,ik had hem al aangezet en er waren wat spetters op de plavuizen gevallen en roets...daar ging ik.Verder gelukkig niks.

Gelukkig maar, wel uitkijken in het vervolg he. Zo ben ik eens op de grond geknald in het zwembad en een keer in de slagerij....had er wel een hersenschudding aan over gehouden beide keren.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:46

nou dan kan ik de mest weer opruimen vanaaf

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:46

Nicole1995 schreef:
meelen schreef:

Ik was al lekker wezen shoppen wat planten betreft en manden en bloempotten gekocht bij de concurrent.Na de kersttroep er uit was.Me erker raam veranderd..dan ben je al lekker bezig staat weer ff gezellig.

Ja leuk. Ik vind erkers ook zo gezellie.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:47

ATE schreef:

Hihihi, hoi ATE.

ATE

meelen schreef:
Nicole1995 schreef:

Gelukkig maar, wel uitkijken in het vervolg he. Zo ben ik eens op de grond geknald in het zwembad en een keer in de slagerij....had er wel een hersenschudding aan over gehouden beide keren.

heeft u hersens dan? :D

ATE

meelen schreef:
ATE schreef:

Hihihi, hoi ATE.

hoi meelen

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:48

Hee ATE, hoe is het eigenlijk met je internetvriend? Ik hoor je er helemaal niet meer over.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:48

ATE schreef:
heeft u hersens dan? :D

nu niet meer

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:49

meelen schreef:
Hee ATE, hoe is het eigenlijk met je internetvriend? Ik hoor je er helemaal niet meer over.

ik heb netjes gemaild maar na laaste mail niks meer gehoord dus is niks hahahahahahahahhahahahaha

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:49

Waarom had ik die opmerking eigenlijk wel verwacht???

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:50

ATE schreef:
meelen schreef:

ik heb netjes gemaild maar na laaste mail niks meer gehoord dus is niks hahahahahahahahhahahahaha

Misschien had ie het druk, maar ja, kun je nog wel even een mailtje sturen dat je het druk hebt.