MiltonB schreef:meelen schreef:Buut Milton halootjesLekkere binnekomer, letterlijk en figuurlijk hihihi
MiltonB schreef:ik ga er meteen weer van tussen, lekker mijn bedje opzoeken.truste allemaal.tot Boktgezellie hoor
ATE schreef:MiltonB schreef:ik ga er meteen weer van tussen, lekker mijn bedje opzoeken.truste allemaal.tot Boktgezellie hoor ja saai he.ben een beetje moe
meelen schreef:Hahaha, en José is zeker ook in slaap gevallen voor de pc. Is online, maar zegt niks meer.ja met hoooft op toetsen bord hahahahha
meelen schreef:Oh, nu is ze toch echt weg.Ik ga er ook vandoor, moet morgen ook weer werken.Slaap lekker "schatjes"jij ook maar staat de was amchine
ATE schreef:als we al die repen moeten kopen kunnen we dan ook rek naar db sturen ???Kunnen we altijd proberen. Maar ik weet het antwoord denk ik al.
ATE schreef:meelen schreef:Oh, nu is ze toch echt weg.Ik ga er ook vandoor, moet morgen ook weer werken.Slaap lekker "schatjes"jij ook maar staat de was amchineJa hoor, alles is gelukt, hij heeft al een was gedraaid ook.Paul was superblij met z'n nieuwe machine.
meelen schreef:ATE schreef:als we al die repen moeten kopen kunnen we dan ook rek naar db sturen ???Kunnen we altijd proberen. Maar ik weet het antwoord denk ik al. ja ik ook hihihi
meelen schreef:Oh, nu is ze toch echt weg.Ik ga er ook vandoor, moet morgen ook weer werken.Slaap lekker "schatjes"Nu ben ik echt weg.Byebye