Nou vooruit ga toch even een beginnetje maken en op iedereen proberen te reageren
Elja, ik heb wel al een betaalde shoot gedaan maar dat was niet zo heel veel.
Maar ik vind dat ik nog te weinig kwaliteit lever dus ik wacht nog even.
Komt vast binnenkort wel een beetje. Als ik een auto heb bijvoorbeeld.
Jane, wat fijn dat het rijden zo lekker ging laatst en dat Phil zo lief haar koppie op je schouder neer legde.
Jullie horen gewoon bij elkaar

Cute stel!
Sabine, klinkt als een heerlijke dag samen met je kanjer rocky, super meis! Fijn dat je lekker een uur met hem bezig was in de bak.
En wat goed van Rocky dat hij zo goed luisterde en zo goed zijn best deed! Toppertje ook

En wat leuk voor de shetties daar je hun ook lekker beweging hebt gegeven! En fijn dat je nog lekker in het bos bent geweest!
Even een reactie over jou kamer, wauw wat heb jij en prachtige kamer zeg! Heel gezellig maar toch ook netjes en stijlvol
Manon, wat een super leuke foto van jou en slash en dotje in het water! Zo te zien vonden ze het erg lekker!
Is wel echt super dat je zo veel afwisselende dingen met hun doet! Ze zullen vast blij met je zijn geweest.
Vind het alleen zwaar klóte dat er voor jou nu weer een eind komt aan je verzorgpony's.
Ik zal voor je duimen dat je Slash over kunt komen en je weet als je hulp nodig hebt weet je me altijd te vinden he!
Melanie, super meis dat je zo lekker met rando hebt gereden in de les! En super dat je een goede lesgever hebt voor het viertal!
En wat goed dat schouderbinnenwaarts nu wel goed ging

Zie je wel jullie kunnen het wel en jullie komen er wel samen!
Iris, nog gefeliciteerd met je 4 winstpunten meis! Jullie punten worden echt steeds beter!
Zie je wel dat jullie het kunnen en meis jij en val komen er ook zeker weten wel!
Jammer dat ik jullie niet heb kunnen zien rijden maar volgende keer kom ik zeker kijken!
Claudia, echt fijn dat je zo vaak naar rebecca gaat! en dat je zoveel leuke dingen met haar doet!
En echt leuk dat je zo veel bezig bent met springen! Maar balen dat je na de hindernis geen controle meer over haar hebt.
Maar je rijdt haar elke dag dus gewoon veel oefenen en dan komt het vast helemaal goed!
Het filmpje ziet er trouwens netjes uit meis en ik vind dat je haar nu mooi onder controle houd!
Alleen na de tweede hindernis gaat ze toch nog erg hard. Dat is wel jammer probeer haar dan wat terug te houden.
En voor het mooie zou je iets meer mee kunnen geven met je handen maar ik weet dat het in dit geval jammer genoeg niet kan.
Omdat je haar dan kwijt ben en de controle helemaal verliest! Maar probeer haar eens na de laatste hindernis zo snel mogelijk terug te houden.
Gewoon dat ze stil staat en dat steeds herhalen na de laatste sprong. Misschien dat het dan beter word. Maar heb geen idee eigenlijk
Emma, gefeliciteerd meis dat je beugel er eindelijk uit is! Voelt zeker erg raar maar toch wel lekker? Staat je goed hoor!
Lisette, gefeliciteerd dat je over bent naar het tweede jaar!
Anna, wanneer weet je of je toch nog geslaagd of gezakt bent?
Samantha, en ben je geslaagd voor een nieuwe cap?