ja mijne meisjes zijn opgevoed he Marion
ik verbaas mezelf er trouwens ook over dat Tag zich zo goed kan houden.
Even goed nadenken Lisanne...tegen de tijd dat je moet starten met Tjelle zijn er al tig pony's overheen geweest en is het niet echt meer een grasbaan maar meer een losse aarde baan waardoor hij alleen maar last kan hebben van alle bagger die tussen z'n voeten in blijft hangen. Omdat hij niet gewend is ermee te lopen kan het ene handicap zijn omdat hij zijn voeten dus ook met meer kracht van de grond moet halen om meters te maken.
Altijd jouw keus, maar je vroeg de mening van anderen, hierbij de mijne 
[edit]
trouwens, mijn meisjes waren helemaal niet braaf met terug in de wei zetten, Tag liep links van Pony en op die manier vlogen ze het land in, Pony probeerde soort van door de lijn van Tag heen te gaan waardoor ik uit elkaar werd getrokken tussen hek en twee Poownies. Vervolgens moest ik Tag loslaten, Pony kon ik nog wel losklikken maar had haar nog niet los of Rambo vloog het land in achter mijn meisjes aan....DILLEMA!! ga ik eerst het touw van Tag afhalen of Rambo vangen...
Uiteindelijk heb ik Rambo kunnen vangen door Tag aan het touw mee te nemen naar hem toe, kleine draak wilde nog ontsnappen ook toen ik hem eenmaal vast had...