duinrell okeey tis best een domper als je naar engeland had kunnen gaan, maar duinrell is best leuk de mad mill omg ik moet binnekort weer eens naar een pretpark.. als ik tijd kan vinden ergens in een potje ofseuw
Week 1 > 26? Week 4 > 40 Week 9 > 60? I don't get it anymore Als week 4 nog 40 is, hoeveel is week 1 dan? Zitten er 3 weken tussen week 1 & 4? Of tel je die 3e week niet mee? Same story met week 4 & week 9
Ik moet binnenkort ook maar weer es bezig met mn theorie en de toetsen van school... Maar geen zin in met dt mooie weer... En k heb klote gevoel van binnen...> K weet et allemaal niet meer...
zo hier ook weer eens..... moet morgen van alles in leveren en heb het nog niet af.. pfff wie gaat er straks voetbal kijken....? ik niet ja op de manege :p omdat hij daar aan staat :p
whahah naast ons zit een kroeg en een snack bar het klink wel heel gezellig al die voetbal fans, ze gaan daar kijken op een groot scherm mijn broer ook daarna gaat hij meteen het brood bakken nou dan word wat morgen maar geen brood eten denk whaha.....