Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En ik had de paardenknoop geprobeerd in de stal, Black heeft m goed uitgetest maar hij kreeg 'm niet los
En hij was echt kei lief in de stal, af en toe wat schrapen met zijn beentje maar dat was 't wel, en hij probeerde maar 1 keer ofzo te happen
Wilde 1 hoek steeds niet door en dat moest ik maar negeren van Lisa, hij ging er uiteindelijk ook wel beter langs. Maar 1 keer schrok 'ie van een auto die langskwam ofzo, en hij naaide er echt keeeeihard uit
Was bij C ofzo, hij rende echt kei hard naar A, al die andere paarden ook opgenaaid
En Sarah begon ook lijp te doen en toen voel dat meisje van haar af, was gelukkig niet hard gevallen. Was blij dat ik er niet af lag want hij was echt aan het zigzaggen als een gek
Maarja, ik had Black nog nooit echt opgefokt meegemaakt, hij is normaal altijd kei rustig bij mij, maarja, moet ook eens gebeuren hè
Hij blijft zeker een lekker ding
ik wist niet dat die schoen jopper heette
of hoe noemde ze je nou valerie
Ennem kdacht dat ze minder steun hadde als je geen leren chaps neemt. Majaaa khad die schoen al gepast, en zat echt fijn. En ik kan er meteenn in... odmat ik dikke kuite heb zitte ze altijd zo strak.. en ze zijn echt te klein bij mijn tene
is al ff geleden! vanavond weer. Ben benieuwd
.
Maar daar zit ook zo'n ritsje aan de bovenkant, is wel erg handig.
Dit zijn die lompe schoenen
En dit zijn joppers

!!!!
! 

)