hahahaha heeft je creatieve uitspatting niet echt veel zin
.
Ik ben net weer bij Atlas geweest, daar ging ook alles goed... Heb m maar weer gelongeerd aangezien die gister niks gedaan had en met deze wind wil die nog wel is over actief en erg jolig zijn
. En daar had ik geen zin in
. Maar het viel allemaal best mee en hij luisterde goed
. Ben zo trots op hem....
Natuurlijk heb ik ook weer even staan kwijlen bij het veulen... Het ging niet helemaal goed... Ze heeft diarree gehad dus de eigenaar zat dr al bij om te kijken of ze genoeg dronk, maar dat heeft ze gelukkig wel gedaan dus die kon ook weer even met een iets geruster hart naar huis toe om te eten.... Vorig jaar is namelijk het veulentje van Liset overleden (ze heeft mij gister het hele verhaal vertelt....) Het veulen wat vorig jaar bij Liset stond was een pleegveulen.... Die hadden ze ook weer gekocht, maar nu toch weer verkocht waar ze ook wel spijt van hebben, was echt een schat van een merrie.... Maar ja ze wilde graag een veulen van Liset houden... Nu wordt dit veulen dus zeer goed in de gaten gehouden.... Want ze wil dr niet nog eentje verliezen....
Maar ja verder doet het veulen het wel goed, ze is heel alert en springt al de hele box door
(ze hebben de tussenwand eruit gehaald bij de boxen, dus ze hebben twee boxen om in te staan
).
Wel leuk als ik die foto's van Adanne zie.... Dat lijkt dan toch nog wel op elkaar
. Van die leuke lange benen en ook die haren op het hoofd staan nog zo raar... Dat heeft Arjuna ook
.