Elja schreef:Hoegaat et met dat halster dat je ging maken emma?
Haha, dat vroeg ik me dus ook af!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Hoegaat et met dat halster dat je ging maken emma?
DenK4ever schreef:Ik heb jullie toch nog
). Dat ik het wat breder ga maken zeg maar, en dan ook een keelriem eraan met een musketon, dat het dus echt zeg maar een halster wordt ipv. alleen een showhalster. Goed idee?
Emmaa_ schreef:Ik denk dus (ik vraag het eerst maar even aan Jane). Dat ik het wat breder ga maken zeg maar, en dan ook een keelriem eraan met een musketon, dat het dus echt zeg maar een halster wordt ipv. alleen een showhalster. Goed idee?

Iriis_ schreef:DenK4ever schreef:Ik heb jullie toch nog
Jaaaa dat is waar!![]()
Maar dan moet Sky'tje ook weer een keeertje mee hoor!![]()
Of issie echt zo'n wilde bras geworden dat dat niet gaat lukken ?

Volgens mij breken die touwtjes dan echt aan alle kanten
Jane_ schreef:SKY
Dan pas ik wel op
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:SKY
Dan pas ik wel op
Jaaa goed idee!![]()
Brien, ik heb al een oppas geregeld!!![]()
Iriis_ schreef:Ik denk dat ik ook een keer een showhalster ga maken voor Valentino, alleen lijkt het me niet zo sterk? Als hij nou schrikt ofzow!Volgens mij breken die touwtjes dan echt aan alle kanten
Annie_ schreef:ik heb sky nog nooit gezien
Iriis_ schreef:Ik denk dat ik ook een keer een showhalster ga maken voor Valentino, alleen lijkt het me niet zo sterk? Als hij nou schrikt ofzow!Volgens mij breken die touwtjes dan echt aan alle kanten
. Ik vlecht 2 strengen, die moeten dan samen het bakstuk vormen, dat is dus de basis. Die 2, die naai ik aan elkaar met naald & draad (gewoon met de hand dus), dat is meestal wel redelijk stevig. Ik zou zelf ook niet met een zelfgemaakt showhalster op pad gaan om het even te showen op de manege, en al helemaal niet met een Phil, of een Ayla, of een Valentino, als ze dan schrikken, dan kan het goed zijn dat je, je paard kwijt bent. Als je nou iets hebt als leer of zoiets, dan kan je dat er nog wel onder naaien, dan heb je al wat meer stevigheid. Dat is dan ook goed stevig, want leer, daar zijn de showhalsters op arabische shows meestal ook van gemaakt, en die paarden zijn ook vaak behoorlijk heet, en ook die willen wel eens trekken denk ik
. Je hebt het gewoon in even veel kleuren als wol, maar dan is het toch net iets steviger. Emmaa_ schreef:Ze hebben nu bij het zadeltje ook dat halster met nepbont van equitheme in het assortiment, die vind ik echt zooo stoer!. Ik denk dat ik dan het eerste die chocoladebruine met blauw onderlegd ga nemen. Ik ga morgenmiddag ofzoiets denk ik beginnen aan het opnieuw maken van mijn chocbruine dekje, ik ga er ipv mijn zwarte een blauwe bies omheen zetten, gewoon van fleece, hij gaat echt stoer worden !
Emmaa_ schreef:Ik denk dat als ik weer een stuk leer gevonden heb, dat ik er dan een V-frontriem uit ga maken, dat vind ik zóóóó mooi hé!
Annie_ schreef:Emmaa_ schreef:Ze hebben nu bij het zadeltje ook dat halster met nepbont van equitheme in het assortiment, die vind ik echt zooo stoer!. Ik denk dat ik dan het eerste die chocoladebruine met blauw onderlegd ga nemen. Ik ga morgenmiddag ofzoiets denk ik beginnen aan het opnieuw maken van mijn chocbruine dekje, ik ga er ipv mijn zwarte een blauwe bies omheen zetten, gewoon van fleece, hij gaat echt stoer worden !
Zitten er zilvere paardje op of is het een ander
Emmaa_ schreef:Ik denk dat als ik weer een stuk leer gevonden heb, dat ik er dan een V-frontriem uit ga maken, dat vind ik zóóóó mooi hé!
) zo nee vergissing 
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik denk dat als ik weer een stuk leer gevonden heb, dat ik er dan een V-frontriem uit ga maken, dat vind ik zóóóó mooi hé!
Juaaaaaaah!! ik ook!![]()
Maar ze zijn zo duur
Annie_ schreef:Emmaa_ schreef:Ze hebben nu bij het zadeltje ook dat halster met nepbont van equitheme in het assortiment, die vind ik echt zooo stoer!. Ik denk dat ik dan het eerste die chocoladebruine met blauw onderlegd ga nemen. Ik ga morgenmiddag ofzoiets denk ik beginnen aan het opnieuw maken van mijn chocbruine dekje, ik ga er ipv mijn zwarte een blauwe bies omheen zetten, gewoon van fleece, hij gaat echt stoer worden !
Zitten er zilvere paardje op of is het een ander
[/quote]
Emmaa_ schreef:Oeh, ik ga nu frontriemen van kralen maken, ik denk dat ik daar ook wel een vorm van een V-frontriem uit kan weten te halen.