RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SSDesign

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:30

Ik wil ook op kamp bij Ini Slot, samen met Carlijn (loveginger) en de rest van ons topic. Maar ik ben totaal niet van het dressuur, ook niet van het springen maar eigenlijk houd ik alleen van buitenrijden. Is het mogelijk om iedere dag buiten te rijden? Of moet je verplicht zoveel dressuur/springlessen volgen? Lachen

Reacties hier zijn erg leuk, dus dat overtuigt me alweer wat meer!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:37

Volgens mij kan je ook de hele week gewoon buitenrijden. Het kan wel zijn ivm slecht weer dat je gaat dressuren of springen. Maar als jij aangeeft dat je alleen naar buiten wilt hoeft dat denk ik geen probleem te zijn. Maar het kan wel zijn dat je 1 of 2 keer wat anders moet doen ivm met weer en ook andere kinderen die naar buiten willen. Als je het echt super super zeker wilt weten moet je even bellen of mailen. ^^

En maandag toch wel lekker gereden, ik had totaal geen zin want ik was s'middags finaal onderuit gegaan. Liep langs onze carpoort en me zusje brengt krantjes rond, en daar zitten van die plastic touwtjes omheen en er lag er 1 precies als een valstrik. Maar dat ding had ik niet gezien en ik stapte er in en ging dus languit. Zware boekentas bovenop me hoofd en ik hoorde me kin klikken op de grond. Auw.. strompelend naar binnen om vervolgens de droge opmerking te horen: Ik had het toch goed dat ik iets hoorde vallen." Nors opkijken Ik broek opgetrokken en ja hoor, een grote schaaf ding wond op me knie plus een grote paars/blauwe bult. Plus een schaafwondje op me kin en wat halve gaatjes in me handen. Ja... het was zover na zo'n 7 jaar al niet meer gevallen te zijn. Me knie deed enorm pijn maja, toch maar gaan paardrijden, ik had gehoopt op een rustig paardje zoals Oppy of Injoy ofzo maar nee hoor, Tamara mocht op Partyman. Nors opkijken In zijn stal heeft die me zo ongeveer 30 keer proberen te bijten, maar dat kwam omdat ik de deur dicht had en dat vind meneer niet leuk want hij wil gewoon de deur opengooien om vervolgens naar het hooi te rennen. Vork Maar daar had ik geen zin in dus ging meneer chaggie doen. Uiteindelijk toch opgetuigd en al de bak in, eerste paar minuten angstvallig me knieeen aan het zadel en bij ieder geluidje vlug kijken of hij het niet hoorde. (Ja, ik ben af en toe een schijterd Bloos ) Maar hij trok zich er niks van aan, dus ik ging ook ontspannen en toen PM ook. Uiteindelijk was hij echt super fijn en heb dus ook super fijn gereden. Hij was totaal niet in zijn party bui, gewoon lekker ontspannen lopen. Echt heel nageefelijk liep hij niet maar hij liep ook niet als een racepaard me opgeheven hoofd door de bak. Ben weer een stapje vooruit gegaan. Haha! Toch wel een beetje zin in volgende week. Haha!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 16:28

Ik ga in de 1e week met een vriendin van mij. Maar kan iemand vragen, als daar ook 16 jarigen komen (dus dan bedoel ik van dit jaar van de 2e week? )
Aangezien de ouders van mijn vriendin vergeten zijn dat te vragen.
en ik geenzin heb om met van zulke meiden te zitten. Jongere kinderen vindik niet zo erg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:59

Oef, ik zal proberen het te onthouden, maar don't kill me als ik het vergeet. Ben nogal een chaoot Bloos .. Hihi!
Tot nu toe zijn er eigenlijk altijd wel een paar van 16 geweest, maar ook veel jongere kinderen. Maar als ik het niet vergeet zal ik het even voor je vragen Lachen

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:12

Is goed Ja
Ik heb geen zin om met de zelfde kinderen in te komen toen als groep 2 ^^n

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:29

SSDesign schreef:
Ik wil ook op kamp bij Ini Slot, samen met Carlijn (loveginger) en de rest van ons topic. Maar ik ben totaal niet van het dressuur, ook niet van het springen maar eigenlijk houd ik alleen van buitenrijden. Is het mogelijk om iedere dag buiten te rijden? Of moet je verplicht zoveel dressuur/springlessen volgen? Lachen

Reacties hier zijn erg leuk, dus dat overtuigt me alweer wat meer!

je moest op het inschrijfformulier wel je voorkeur opschrijven, dus ik denk dat je dan wel meer buitenrijdt...

ik doe hem vanmiddag op de bus, en dan staat de 1e week (bijna) vast Haha!

@_mara_ fijn dat je zo lekker hebt gereden Knipoog

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:11

Ik heb woensdag gemaild, maar nog geen antwoord Lachen Zodra ik antwoord heb, ga ik mijn keuze maken Haha!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:26

SSDesign schreef:
Ik heb woensdag gemaild, maar nog geen antwoord Lachen Zodra ik antwoord heb, ga ik mijn keuze maken Haha!

ik kan je het inschrijf formulier wel doorsturen Lachen

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:27

Ja, maar ik wil lever eerst even zekerheid over de buitenritten Haha! Maar ik stuur je wel even een pb Lachen

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:00

Citaat:

Dankje Haha! Was wel even nodig, na Rallywood en Bravour plus een hele drukke school.... hopelijk volgende week weer zo'n les. Vork

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:05

_Mara_ schreef:
Citaat:

Dankje Haha! Was wel even nodig, na Rallywood en Bravour plus een hele drukke school.... hopelijk volgende week weer zo'n les. Vork

ja maar daan is zo een les ook heel erg fijn, dat heb je af en toe even nodig.
maar al die namen zeggen me niets Vork

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:10

Dat had ik ook
Bravour is een pension paard, die heb ik vorig jaar ook eigenlijk niet geizen
Rallywood is een manege paard, waar een vriendin van me gewoon verzot op is. Het is ook best wel een leuk paard om te zien Lachen
Al heb ik er nog nie top gereden..

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:12

Marijee schreef:
Dat had ik ook
Rallywood is een manege paard, waar een vriendin van me gewoon verzot op is. Het is ook best wel een leuk paard om te zien Lachen

okay ik ga een poging doen het te onthouden, haha dan ken ik al wat namen als ik daar kom.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:14

Ik zat ook de eerste keer van;
wie is kanjer ? Nagelbijten / Gniffelen etc.

je leert het langzamerhand wel kennen Ja

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:16

mooi,, dus mensen voorlopig als ik namen hoor zal ik het vragen Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:29

Marijee schreef:
Dat had ik ook

Bravour ziet er stoer uit maar is een grote held op sokken! Ziet erg veel bakspoken Haha!
Rally BEST leuk? Tssss Hamer Een zwarte schoonheid is het! En een draak Knipoog (en mijn grote vriend...)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:54

Zwerte schreef:
Marijee schreef:
Dat had ik ook

Bravour ziet er stoer uit maar is een grote held op sokken! Ziet erg veel bakspoken Haha!
Rally BEST leuk? Tssss Hamer Een zwarte schoonheid is het! En een draak Knipoog (en mijn grote vriend...)

Hehehe de beschrijving van Bravour klopt helemaal, maar die bakspoken kun jezelf zo eng maken als je wilt, want ik heb hem ook zien lopen bij Anne en Lianne en dan herken je hem gewoon niet meer terug. Met zijn kin op z'n borst (bij wijze van spreken) hoge opgetrokken benen door de bak te sjouwen, hij kan het best. Vork

Rallywood, BEST leuk, daar ga ik mee in. Het is wel een paard dat je moet liggen. Tong uitsteken

En Kanjer, vertel ik je alvast, is het heeeeeeeeel geweldig. Ik heb hem eindelijk fijn leren rijden en woowie, dan is die echt geweldig. Die middendraf! Ook een paardje met een bakspokensyndroom maar als je er zelf niet zoveel aandacht aan besteed en hem lekker aan het werk zet is die echt geweldig. Z1 dressuur dacht ik, hoe machtig dat wel neit voelt als die echt voor je wilt werken. Bloos (Sorry, ben Kanjer fan Schijnheilig )

Voor meer paardenbeschrijvingen, just ask. ^^

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 15:45

Zwerte schreef:
waarom ben je weg bij ini?

Ik ben zo benieuwd hoe het met mn draakje is... en zn gebok Haha! En ook hoe het met brammetje gaat!

Ik zal het ook nog maar even officieel bevestigen Knipoog ik kom ook niet meer terug.

Ik moest in maart vorig jaar stoppen met lessen omdat mijn cijfers niet goed genoeg waren. Na de zomervakantie mocht ik weer beginnen, maar ik wilde eerst kijken hoe ik uit kwam met school.

Nu ik weet dat ik lessen en school kan combineren ga ik sinds 4 week geleden weer lessen. Maar niet meer bij Ini. Ik rijd nu bij Theresia Blaauw omdat ik toch wat meer wil gaan springen, en omdat het voor mijn buren makkelijk is om Zelcelot(mijn verzorgknollie) hier af en toe neer te zetten. Theresia is nl de wedstrijd ruiter van mijn buren. De bedoeling is ook dat zij met Zel op concour gaat dus het is wel fijn als ik hem op haar manier leer aanpakken. En zoals nu staat Zel een paar week daar om zijn niveau op te krikken en rijd ik hem gewoon zelf in mijn les.

Ik heb echt super leren rijden bij Ini, en heb daar ook met heel veel plezier altijd geholpen en gelest, maar het is voor mij nu ook tijd voor iets nieuws. Ik wil nu leren hoe ik moet springen Haha!
Maar ik mis de paardjes(met name Kanjer) en de mensjes wel hoor!:P

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:43

tja ik blijf ook niet oneindig... ga over enkele jaren met mn eigen knollie lessen nemen, priveles thuis is de bedoeling en daarna pas weer groepslessen. Maar dat duurt nog wel ff! Eerst nog meer van rally leren en genieten.

Kanjer is inderdaad geweldig. Ik zeg altijd dat hij zn naam eer aan doet, zowel uiterlijk als innerlijk! Maar rally's middendraf vind ik indrukwekkender Haha!
Bravour is bij mij ook niet zo gek, schiet zelden weg. Komt omdat ik zelf de rust zelve ben, ben dr niet van onder de indruk. Sterker nog, ik vind het komisch! Dus bij mij was de lol er snel af geloof ik. Alleen dat sjouwen krijg ik dr niet uit! Ben al blij als hij de laatste 5 min keurig aan de teugel loopt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:25

Hihi slimmerds zijn het ook hoor. Dat vind ik ook zo leuk aan de paarden bij Ini, het zijn niet van die 'kwartjespaarden' die al draven als de instructrice dat zegt en die braaf hun rondjes lopen. Zoals ik geloof ik al eerder zei, zijn veel paarden wedstrijdpaarden geweest en ze kunnen dus hartstikke veel, maar je moet er wel wat voor doen en dat maakt het wel erg leuk vind ik!

Owww sorry Marije, ik ben het helemaal vergeten te vragen! Als je vragen hebt die wij niet kunnen beantwoorden of iets moet overleggen met Ini, dan kun je beter even bellen, ze zijn geloof ik niet zo actief met hun e-mail. Het telefoonnummer is 0521-598333. Meestal is er wel iemand die de telefoon opneemt, en anders kun je even de voicemail inspreken Lachen .

Heb gisteren wederom heeeeeeeerlijk gereden, weer een keertje op Melina! Ik ben gek op alle Friezen maar dit is toch wel één van de allersuperfantastische van allemaal, hihi. Wat een fijn paard. Ze is wel een beetje snel en het tempo ligt dan ook wat hoger dan ik eigenlijk zou willen, maar het gaat steeds een beetje beter! Dit was de derde keer dat ik er op zat en de galop voelde nu voor het eerst gecontroleerd eigenlijk. Heeeerlijk, ze zit zooo fijn! Ze heeft wel drie keer gebokt. Hihi, dat kan ze veel beter dan ik dacht Haha! . Kwam door mij denk ik, ik hield vast iets te veel vast. Maar verder was het een superleuke les en wat een fijn, leuk, lief, geweldig paard is het toch Schijnheilig

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:12

Heej, ja ik leef ook nog!

Ik heb een schilderij voor mijn tante gemaakt, het verhaal lezen jullie wel in het topic Knipoog Als je meer wilt weten staat mijn pb box altijd open Lachen

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 18:24

Haha, geef niet Knipoog

Ik heb 2/3x op widuna gereden, heel fijn Ja Helemaal voor de eerste keer echt op een fries, rij normaal alleen op haflingers Ja
En ik moet zegge, ik hoop dat ini mij ook weer op een fries zet Haha! Maar het was wel zo, ik ben nogal 'lompe' paarden gewend, en daardoor ik daarop nooit echt dressuur, kan ik bij het doorzitten nooit goed zitten (Wel bij shadow en mascha) Maar bvb bij islottie niet. Vond het heel jammer...

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:41

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 19:06

Mooi gebaar hoor, Donja! Prachtig gedaan. Veel sterkte ermee Lachen

Afgelopen maandag weer op Melina gereden, was wederom hartstikke leuk alleen ik kreeg nu echt last van m'n armen. Ik heb al een aantal weken pijn in m'n onderarmen maar bij het rijden viel dat eerst nog wel mee. Nu dus niet helaas, maar het ging gelukkig toch wel lekker! Ze was weer hartstikke lief en fijn, wat een geweldig paard is het toch Lachen . Ik had graag ook nog na het rijden op stal willen helpen en haar staart willen wassen, maar ik had nog een afspraak met de bank en moest helaas dus al gauw weg Nors opkijken .

Hebben jullie dat kleine zwarte monstertje alweer teruggevonden, Marleen en Karlijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:30

hihi het wordt wel steeds een beetje stiller hier Knipoog . Fijne kerst allemaal! Lachen