Reacties hier zijn erg leuk, dus dat overtuigt me alweer wat meer!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik broek opgetrokken en ja hoor, een grote schaaf ding wond op me knie plus een grote paars/blauwe bult. Plus een schaafwondje op me kin en wat halve gaatjes in me handen. Ja... het was zover na zo'n 7 jaar al niet meer gevallen te zijn. Me knie deed enorm pijn maja, toch maar gaan paardrijden, ik had gehoopt op een rustig paardje zoals Oppy of Injoy ofzo maar nee hoor, Tamara mocht op Partyman.
In zijn stal heeft die me zo ongeveer 30 keer proberen te bijten, maar dat kwam omdat ik de deur dicht had en dat vind meneer niet leuk want hij wil gewoon de deur opengooien om vervolgens naar het hooi te rennen.
Maar daar had ik geen zin in dus ging meneer chaggie doen. Uiteindelijk toch opgetuigd en al de bak in, eerste paar minuten angstvallig me knieeen aan het zadel en bij ieder geluidje vlug kijken of hij het niet hoorde. (Ja, ik ben af en toe een schijterd
) Maar hij trok zich er niks van aan, dus ik ging ook ontspannen en toen PM ook. Uiteindelijk was hij echt super fijn en heb dus ook super fijn gereden. Hij was totaal niet in zijn party bui, gewoon lekker ontspannen lopen. Echt heel nageefelijk liep hij niet maar hij liep ook niet als een racepaard me opgeheven hoofd door de bak. Ben weer een stapje vooruit gegaan.
Toch wel een beetje zin in volgende week.
.. Hihi!

SSDesign schreef:Ik wil ook op kamp bij Ini Slot, samen met Carlijn (loveginger) en de rest van ons topic. Maar ik ben totaal niet van het dressuur, ook niet van het springen maar eigenlijk houd ik alleen van buitenrijden. Is het mogelijk om iedere dag buiten te rijden? Of moet je verplicht zoveel dressuur/springlessen volgen?
Reacties hier zijn erg leuk, dus dat overtuigt me alweer wat meer!

Zodra ik antwoord heb, ga ik mijn keuze maken
SSDesign schreef:Ik heb woensdag gemaild, maar nog geen antwoordZodra ik antwoord heb, ga ik mijn keuze maken
Maar ik stuur je wel even een pb
Citaat:@_mara_ fijn dat je zo lekker hebt gereden Knipoog
Was wel even nodig, na Rallywood en Bravour plus een hele drukke school.... hopelijk volgende week weer zo'n les.
_Mara_ schreef:Citaat:@_mara_ fijn dat je zo lekker hebt gereden Knipoog
DankjeWas wel even nodig, na Rallywood en Bravour plus een hele drukke school.... hopelijk volgende week weer zo'n les.
Marijee schreef:Dat had ik ook
Bravour is een pension paard, die heb ik vorig jaar ook eigenlijk niet geizen
Rallywood is een manege paard, waar een vriendin van me gewoon verzot op is. Het is ook best wel een leuk paard om te zien![]()
Al heb ik er nog nie top gereden..
etc.
Marijee schreef:Dat had ik ook
Rallywood is een manege paard, waar een vriendin van me gewoon verzot op is. Het is ook best wel een leuk paard om te zien![]()
Een zwarte schoonheid is het! En een draak
(en mijn grote vriend...) Zwerte schreef:Marijee schreef:Dat had ik ook
Bravour ziet er stoer uit maar is een grote held op sokken! Ziet erg veel bakspoken![]()
Rally BEST leuk? TssssEen zwarte schoonheid is het! En een draak
(en mijn grote vriend...)

(Sorry, ben Kanjer fan
)Zwerte schreef:waarom ben je weg bij ini?
Ik ben zo benieuwd hoe het met mn draakje is... en zn gebokEn ook hoe het met brammetje gaat!
ik kom ook niet meer terug.

.
. Kwam door mij denk ik, ik hield vast iets te veel vast. Maar verder was het een superleuke les en wat een fijn, leuk, lief, geweldig paard is het toch
Als je meer wilt weten staat mijn pb box altijd open

Helemaal voor de eerste keer echt op een fries, rij normaal alleen op haflingers 
Maar het was wel zo, ik ben nogal 'lompe' paarden gewend, en daardoor ik daarop nooit echt dressuur, kan ik bij het doorzitten nooit goed zitten (Wel bij shadow en mascha) Maar bvb bij islottie niet. Vond het heel jammer...
[CB] [SCH] Schilderij voor zieke tante 
. Ik had graag ook nog na het rijden op stal willen helpen en haar staart willen wassen, maar ik had nog een afspraak met de bank en moest helaas dus al gauw weg
.
. Fijne kerst allemaal!