Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sabinee__ schreef:Het enige wat ik leuk vind om te doen/bewerken zijn foto's samenvoegen.
Voorbeeld:
Astor schreef:Gooood Morning
Ons topic stond helemaal onderaan en dat kan niet he
Leuke foto's Manon
Maar woow is jou zusje overleden?
Iriis_ schreef:
. Als iemand behoefte heeft, ik kan hem zo opsturen
.
.
. In PSP met de make-over tool (weet niet of die in 9 en lager ook zit, ik ben zelf begonnen met 10, en daar zat hij dus wel)
. Kirsten_D schreef:He melis heb je je peesje bij je dekje eigenlijk al?
Ik ga morgen nieuwe dekje en peesjes kopen...

Manon_S schreef:Whahaha.
Ik heb een 2de kerstdag merrieveulen!
Het werd anders het 26ste veulen van mijn merrie! Citaat:Ik heb Photoshop, dat is een proffessioneel programma, kost in de winkel zo 1100 euro, maar ik heb hem gratis in de full version kunnen downloaden. Als iemand behoefte heeft, ik kan hem zo opsturen
.
Volgens mij is hij alleen wel engels, maar het is een heel fijn programma om mee te werken. Ik heb ook PSP XI, alleen nu heet het Corel, maar dat kan ik ook opsturen, nederlands, en is nog fijner om mee te werken. Ik bewerk niet meer zo veel, maar ik ga er denk ik weer mee aan de slag.
?
!
.
. Melanieetjuh schreef:Kan je misschien ff helpen.. Ik wil een site gaan maken, voor mijn verhalen, bewerkingen en voor in de toekomst foto's.
Nou zullen die fòto's nog wel ff duren, maar bewerkingen & verhalen heb ik.
Hoe zal ik die pagina/site noemen? Zal ik zeg maar 1 site maken voor de verhalen? En dan 1 voor bewerkingen/foto's? Of alles bij elkaar?
Manon_S schreef:Bij elkaar anders zit je zo met 3 site's en als iemand de bewerkingssite maakt zien ze ook gelijk dat je aan verhalen doet.
!
Melanieetjuh schreef:Ok.. En weet je dan toevallig ook nog een leuke site naam?
Het word dan (voorbeeld) http://www.verhalen.joupagina.nl
!
!