Ik heb het ge-edit, had inderdaad over het berichtje heen gelezen. Stond nl. eerst: waar ga je heen? Maar dat stond al eerder vermeld.
Hihi, lekker verwarrend op de vroege morgen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

HaileysComet schreef:Shir, je moet goed lezen hoor, ik zie niets raars?![]()
![]()
HaileysComet schreef:Shir, je moet goed lezen hoor, ik zie niets raars?![]()
![]()
Ik heb het ge-edit, had inderdaad over het berichtje heen gelezen. Stond nl. eerst: waar ga je heen? Maar dat stond al eerder vermeld.
HaileysComet schreef:HaileysComet schreef:Shir, je moet goed lezen hoor, ik zie niets raars?![]()
![]()
lytse2003 schreef:Wat zijn jullie altijd vroeg op bokt aanwezig. Leuke foto trouwens van verania. Gaat ze vandaag het land weer op?
Wat een rotweer vannacht schok wakker van de onweer die wel heel erg hard was.

Chocolaatje schreef:Je hoeft niet zo te schreeuwen
Was trouwens met Jantje en Gabber, Kim.
Chocolaatje schreef:rot weer..? De zon schijnt!
CharlyBrown schreef:rot weer?? Het regent misschien wat... maar de temperatuur is heerlijk. Die knollies kunnen best tegen wat regen.![]()
Hailey, Gino en Larco zijn toch ook nog steeds niet gesmolten?? Of wel??![]()
hehehe...
nou, fijne dag everybody!!
Jef vertrekt altijd zo rond 6 uur naar zijn werk, dan drinken we eerst nog een bakkie koffie samen en dan ff achter de PC.

Citaat:Louise, ze zijn nog niet gesmolten.
Vorig jaar augustus heb ik haar wel eerder van de wei gehaald, maar toen regende het lange tijd aan 1 stuk, zonder 1 droog moment er tussen en dat is nu niet het geval. Ben je al over naar je nieuwe stal?
GEFELICITEERD MET JE EIGEN STEKKIE