STAL MEYVLIET

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HaileysComet

Re: STAL MEYVLIET

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 06:23

Shir, je moet goed lezen hoor, ik zie niets raars? Haha! Haha! Haha!

Ik heb het ge-edit, had inderdaad over het berichtje heen gelezen. Stond nl. eerst: waar ga je heen? Maar dat stond al eerder vermeld.

Hihi, lekker verwarrend op de vroege morgen! Clown

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 06:25

HaileysComet schreef:

nou zeg neem me niet in de maling joh,

lytse poste al eerder dan jij vroeg waar ze heen ging hoor.
dus je had niet goed gelezen

dus!

gr shir

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 06:34

HaileysComet schreef:

Ik heb het ge-edit, had inderdaad over het berichtje heen gelezen. Stond nl. eerst: waar ga je heen? Maar dat stond al eerder vermeld.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 06:36

HaileysComet schreef:
HaileysComet schreef:

ja he he.

en dat op de vroege ochtend met weinig nachtrust hihi goed he.

grrrrrrrr

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 06:42

Ach gut

Ga je eerdaags nog pictionairy doen??

In de ochtend nog plensbuien volgens het weerbericht (hier schijnt de zon) en in de middag opklaringen, dus hopelijk niet zo'n sombere dag als gister.

Moet opschieten, moet om 08:00 uur op mijn werk zijn.
Doeg!! Doei, doei

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 07:47

Wat zijn jullie altijd vroeg op bokt aanwezig. Leuke foto trouwens van verania. Gaat ze vandaag het land weer op?
Wat een rotweer vannacht schok wakker van de onweer die wel heel erg hard was.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 07:48

lytse2003 schreef:
Wat zijn jullie altijd vroeg op bokt aanwezig. Leuke foto trouwens van verania. Gaat ze vandaag het land weer op?
Wat een rotweer vannacht schok wakker van de onweer die wel heel erg hard was.

nee ze blijft binnen, ik ga voor de zekerheid even het weer bekijken nog.

gr shir

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 07:51

Vanochtend regent en onweert het al op verschillende plaatsen. Het is vrijwel overal bewolkt. In de loop van de ochtend volgen opklaringen en grote buiencomplexen elkaar af. Om 11 uur is het ongeveer 15 graden.

Vanmiddag blijven buien en opklaringen komen. Buien kunnen gepaard gaan met onweer en windstoten. Aan het einde van de middag krijgen vooral in het westen opklaringen wat meer de kans. Als het dan openbreekt zijn er prachtige wolkenluchten te zien. Er staat een matige tot vrij krachtige westenwind. Het wordt niet warmer dan 18 graden.

Vanavond zijn er nog steeds buien aanwezig. De buiigheid houd aan in de avond en nacht. In het noorden kan het voor langere tijd gaan opklaren. De wind zwakt wat af. Het koelt af tot 12 graden.

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 08:03

Je hoeft niet zo te schreeuwen Tong uitsteken

Was trouwens met Jantje en Gabber, Kim.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 08:05

Chocolaatje schreef:
Je hoeft niet zo te schreeuwen Tong uitsteken

Was trouwens met Jantje en Gabber, Kim.

ik schreeuw niet hoor,hihi.

wel rot weer dus verania lekker binnen blijven dus

gr

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 08:10

rot weer..? De zon schijnt!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 08:11

Chocolaatje schreef:
rot weer..? De zon schijnt!

regen is onderweg hoor!

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 08:23

We zullen wel zien hoe het weer verloopt vandaag ze voorspellen van alles en het valt me echt mee de laatste dagen hierzo.

Noor veel plezier op kreta hoelaat ga je weg?

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 08:42

rot weer?? Het regent misschien wat... maar de temperatuur is heerlijk. Die knollies kunnen best tegen wat regen. Tong uitsteken
Hailey, Gino en Larco zijn toch ook nog steeds niet gesmolten?? Of wel?? Knipoog

hehehe...
nou, fijne dag everybody!!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 08:56

CharlyBrown schreef:
rot weer?? Het regent misschien wat... maar de temperatuur is heerlijk. Die knollies kunnen best tegen wat regen. Tong uitsteken
Hailey, Gino en Larco zijn toch ook nog steeds niet gesmolten?? Of wel?? Knipoog

hehehe...
nou, fijne dag everybody!!

de mijne een beetje last van haar rugje vandaar dat ik twijfel met buiten zetten.
manja is verleden week geweest en het is nog niet echt over.

gr

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 09:58

Ik rij om 14:00 uur hier van huis weg, dan ga ik nog ff langs Gea, en dan naar Schiphol. Dus wie weet zie ik nog iemand.

En dan lekker shoppen op schiphol!

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 05:48

Melissa, ik check altijd even snel mijn mail voordat ik naar mijn werk ga, vandaar dat ik zo vroeg erop zit. Haha! Jef vertrekt altijd zo rond 6 uur naar zijn werk, dan drinken we eerst nog een bakkie koffie samen en dan ff achter de PC.
Al wat over het huis gehoord?

Noor is al op Kreta... Cool

Louise, ze zijn nog niet gesmolten. Haha!
Vorig jaar augustus heb ik haar wel eerder van de wei gehaald, maar toen regende het lange tijd aan 1 stuk, zonder 1 droog moment er tussen en dat is nu niet het geval. Ben je al over naar je nieuwe stal?

Kimmie, was gezellig gister!!! Had maar 2 wijntjes op, maar hakte er wel keihard in. Komt denk ik omdat ik zo'n hele drukke dag op mijn werk had, was al best moe toen ik bij je langs kwam. Kon het ook niet meer opbrengen om boodschappen te doen, heb maar makkelijk een salade gemaakt (weet niet meer hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, maar het smaakte goed).
Kom eerdaags nog een kettinkje halen bij je.
Die twee krijgen we echt wel aan de karaoke hoor!

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 08:05

Heb wel wat gehoord van het huis we zijn onder bod hoe ze het noemen maar de verkoper wil er veel te veel voor hebben. Mijn vriend wordt net gebeld door iemand dat haar tante binnenkort haar huis gaat verkopen in dezelfde rij huizen alleen dan beneden dus met een kleine tuin vanavond maar even kijken en vragen wat ze ervoor wil hebben. Dan komt er geen makelaar tussen enzo dus scheeld ook weer een hoop kosten. We laten de verkopers nog een dagje wachten;-)

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 08:50

Citaat:
Louise, ze zijn nog niet gesmolten.
Vorig jaar augustus heb ik haar wel eerder van de wei gehaald, maar toen regende het lange tijd aan 1 stuk, zonder 1 droog moment er tussen en dat is nu niet het geval. Ben je al over naar je nieuwe stal?

hihi! gelukkig dat ze nog niet gesmolten zijn!
Jammer, eigenlijk, dat er geen schuilstalletje staat. 's avonds regent t nu vaak wel erg hard, ze moeten er natuurlijk wel tegen kunnen. Maar maak je je soms geen zorgen??

t laatste weekend van juli ben is pas weg (na ja.. pas... is eigenlijk best al snel)
Ik heb er zin in, hopelijk gaat Udon het daar ook naar zn zin hebben.... best spannend!!

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 07:48

hey ing.. vond het ook heel leuk je weer even te zien!!!! en ook al gaan hun niet zingen wij wel he!! whahahah... en jeff komt die nou ook of weet ie dat nog niet zeker???
kusje

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 10:21

Louise, ik maak me niet heel erg zorgen. Zeker jammer dat er geen schuilstalletje is, maar ze zijn wel wat gewend. Toen ik Hailey kocht, was het rond het vriespunt, sneeuwstormen, hagebuien, was in november. En ze stond gewoon nog op de wei zonder schuilstal.

Kimmie, was leuk! Jeff weet het nog niet zeker, zijn vader zit in Bali dus hij runt te zaak op het moment alleen, is erg druk. Dus ligt er aan hoe hij zich volgende week voelt, hij kan wel wat rust gebruiken.

Melissa, dat scheelt zeker een hoop geld als je zonder makelaar kan kopen! En inderdaad niet te snel toehappen, laat die andere maar wachten. Gaat het niet door, dan moest het zo zijn. Komt er vast weer een ander huis op jullie pad.

Mijn oude vrouwtjes konijn is helaas vannacht overleden. Ze was een jaar of 11, weet niet meer precies wanneer ik haar kreeg. Gelukkig rustig gestorven van ouderdom, was niet ziek, ze was gewoon echt oud, ze at en dronk nog goed. Dus mooier had het eigenlijk niet kunnen gaan.

Het mannetje zit nu alleen. Ik ga morgen bij Rootje (ze werkt op het dierenassiel in Wassenaar) een vrouwtje halen. Zo rond de 4 jaar, net zo oud als het mannetje. Babykonijntjes zijn altijd erg schattig, maar die krijgen toch wel een baasje. En buiten dat, het mannetje is liever lui dan moe, dus die scheep ik niet op met een jong ADHD konijn.

Ze had verschillende nijntjes zitten, dus ben erg benieuwd waar ik morgen mee thuis kom...

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 19:56

Het huis gister avond was ook mooi maar heel anders ingedeeld en ze vroeg er veel te veel voor.
Vandaag laaste bod gedaan op het andere huis en we zijn tot overeenstemming gekomen. Nu alles regelen en waarschijnlijk eind augustus begin september sleutel als alles rond is.

Ik vind het super spannend allemaal maar wel lekker een eigen stekkie;-)

Gelukkig dat je konijn er niks van heeft gemerkt. Leuk dat je er eentje bij gaat halen.

Verania is wel weinig online de laatste tijd;-)

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 07:14

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! GEFELICITEERD MET JE EIGEN STEKKIE Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Spannend!!! Best wel vlot al aug/sept de sleutel. Heb je nog de tijd om wat spulletjes uit te zoeken voor je eigen huis. Moet je er nog veel aan verbouwen of kun je er zo in?

Straks een nijn uitzoeken, zal wel weer met iets thuiskomen wat eigenlijk niet de bedoeling is. Maar ja Jeff gaat mee ter controle, zodat ik niet met iets heel raars of met nog meer andere dieren thuis kom.

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 08:24

Het huis staat al een week leeg. Daarom kan het zo snel als alle financien geregeld zijn en dan naar de notaris.
Ik heb al een hoop spullentjes maar ga zeker al rondkijken je hebt nu uitverkoop.

Wel een foto plaatsen van je nieuwe nijn.

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 09:01

Ik ga zeker een foto plaatsen van het nieuwe stampertje. Stiekem hoop ik dat ze een mega groot konijn met hangoren hebben...

Ja goed rondkijken overal, want de prijzen verschillen nogal eens per provincie. In die Outlet stadjes (Batavia en Roermond geloof ik) heb je ook zaakjes met huishoudelijke spulletjes, zijn vaak leuke spullen te krijgen.