Arre schreef:Hoi
Welke maneges komen er zondag a.s. allemaal met een touringcar naar Capelle?
Groetjes Arre
Pothoven
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arre schreef:Hoi
Welke maneges komen er zondag a.s. allemaal met een touringcar naar Capelle?
Groetjes Arre
WillemYntJee schreef:Iedereen succes zondag! wij van de carrousel van HCK (KAMPIOENENNNN in de D-poule) komen waarschijnlijk met zn allen ook even n kijkje nemen
Rachelle302 schreef:Gister laatste keer geoefend.. wat denk je?
Paardje waar ik op rij kreupel.. in t begin ging t nog wel maar toen met de galop op de ene kant begon t een beetje.. toen galop op de andere kant begon ze heel raar te springen en nu is ze dus kreupel.. Mag nu wss op een paard van de manege waar we moeten rijden..
Ilsuuuh schreef:Hejhej mensen.. wa sik ook weer!!
(beetj brak maar wel lkkr bruin en t was super in Barcelona!!)
Heb er heel veel zin in!!
Onze paarden zijn al allemaal klaar!!
We zouden met een tourbus gaan maar dat gaat helaas niet door!!
Wie komen er van austerlitz kijken morge???(fenna/Baukje weet 1 van jullie t?)
Shaar schreef:Ik ben vandaag bij de A-poule wezen kijken, ik heb de Chevalerie, Keyserlijke Carrouselclub, Tio Vivo en Spaarnwoude zien rijden. Weet verder nog niets over de uitslagen.
Ilsuuuh schreef:Ik weet dat in de B poule 9e is geworden HCS, 8e Paarden Carrousel Pothoven, 6e Zilfias Napoleon, 5e Capelse manege (+ prix de elegance) 3e was volgens mij mustang 2e Van aemstel en 1e Padadam..
FenDT schreef:Ilsuuuh schreef:Ik weet dat in de B poule 9e is geworden HCS, 8e Paarden Carrousel Pothoven, 6e Zilfias Napoleon, 5e Capelse manege (+ prix de elegance) 3e was volgens mij mustang 2e Van aemstel en 1e Padadam..
Ahhhh dus je bent niet naar de A-poule.. Pfoeejj... Slecht hoorHaha grapje
Hoe ging jullie proef? Waren jullie tevreden??