het is een snuffelstage
4,5,6,7 en 8 juni
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Om teleurstelling een beetje te voorkomen. Maar het is sowieso toch leuk om een paar paardendaagjes te hebben? Lekker poetsen en doen enzo! Alvast heel veel plezier, maar ik denk dat we tegen die tijd ook nog wel wat van je horen

Ik heb ook nog foto's van Charly,Tanky enzo. Tanky zag er nog niet zo extreem slecht uit,maar die foto's van Charly zijn net zo erg als deze van Golfje....
Hihi... leek me wel leuk.... ook voor mezelf, je gaat dan zo snel weer terugdenken aan alles wat je mee hebt gemaakt en je herinnert je de gekste dingen! Als ik alles op zou schrijven wat ik denk, pfff... dan wordt het verhaal nóg langer!
:P 
alleen dan met paarden hihi! 
LindsyImmie schreef:Haha ja... zag er wel grappig uit he? Ik deed niet mee natuurlijk, daar ben ik veel te preuts voor!
Gisteren was ik klaar met rijden, kijk op m'n horloge 20.30 uur!
Had daar even ruim anderhalf uur gereden zeg! Heb ik echt helemaal niet doorgehad!
Die Im zal vanacht wel lekker geslapen hebben![]()
Ik ga weer even verder... best druk op m'n werk... maar wel lekker druk!
Zondag ben ik weer op stal, tot die tijd moeten jullie het even zonder me doen!
),dan kunnen we elke dag van je 'genieten'
LindsyImmie schreef:Hihi![]()
Ach ja... als ik Im niet had wel ja... maar ja... een eigen paard én Im?

LindsyImmie schreef:Nou denk niet dat ik daar ooit vanaf kom hoor! Rijd Im nu al 9 jaar... dus dat is niet zo 1,2,3 over!
It's love
ben vandaag een beetje droog
Hopen dat het daarna helemaal goed ligt bij iedereen!!
Kan je ook als vrijheidsdressuur benoemen!
Als ik nog geld overheb
Gelukkig wordt dat van de week gestort
Kan ik weer wat mooie dingen kopen!
Was het druk op stal?