Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:07

Dat wel ja Lachen Volgens mij is de binnenbak echt uitsluitend voor wanneer het regent dus als het ijskoud is maar niet regent blijven we gewoon buitenrijden dacht ik.

Heb jij trouwens geld gedoneerd voor bokt? Ik zie sommige mensen die €5 hebben gegeven. Ik vind dat eigenlijk een beetje onzin hoor, geef mijn ene euro liever aan Brooke hospital of iets dergelijks Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:07

Woooeeew 36 Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:10

Ik heb (nog?) niks gedoneerd, ik weet eigenlijk nog niet wat ik d'r van moet vinden, aan de ene kant snap ik wel dat 't leuke d'r voor Bart ook een keer vanaf gaat, maarja aan de andere kant... Bloos

Tsja... Lastig... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:14

Nou, ik ga iig geen geld geven hoor . Noem mij maar een vrek maar ik vind het pure onzin. Waarom zou ik? Bokt doet het toch prima zo? Heb het topic niet helemaal doorgelezen en de echte waarom erachter weet ik dus niet. Maar het schijnt te moeten om bokt in de lucht te houden, maar nu is het ook al in de lucht...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:16

Laatst had ik gelezen dat de server is overleden ofzo en dat we nu op een leenserver draaien, ik ga denk toch maar kijken hoe 't er nu mee is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:19

Hmm ok, dan snap ik het een beetje meer Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:22

Bokt zit zo te lezen nog steeds op een leenserver... Nagelbijten / Gniffelen

Heb trouwens wel iets anders gelezen dat me wel leuk lijkt, petjes, shirts, dekjes etc. met 't boktlogo. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 15:11

Ik ben best wel bereid om een klein bedrag te doneren voor bokt, maar dat doe ik wel als ik terugben van vakantie, mijn internetbankieren doet het op dit moment niet.

Beau, wat betreft de Peter Stones: omdat Breyer al 50 jaar bezit is, heeft die gewoon veel meer modellen dan Peter Stone, maar ieder jaar komen er een paar bij.

Een overzicht van alle modellen van Peter Stone vind je hier: www.stonehorseref.com . Het model wat je zo leuk vind heet de Ideal Stock Horse, en de Weanling is mijn andere favoriet.

Voor een overzicht over alle Breyers die gemaakt zijn moet je hier even kijken :

http://ponylagoon.muerte.net/index.shtml

Ik zie trouwens net dat Holly ook op de lijst stond van merrieveulens, die had ik helemaal over het hoofd gezien! Toch jammer dat je maar 2 per geslacht mocht kiezen, had zo wel vier merries geweten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 15:18

@Suus: Zo'n dekje ofzo zou ik wel leuk vinden, daar wil ik wel geld voor uitgeven. Zouden ze ook bokt-westernpads gaan maken? Tong uitsteken

@Cassidy: Oh bedankt! Ik ga ze zeker even bekijken! Ik heb zelf ook een paar Breyers dus ga even kijken hoe ze precies heten.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 15:43

Oeh d'r staan een aantal leuke modelpaarden op die sites. Vingers aflikken

Een bokt westernpad zou ook leuk zijn, denk niet dat 't boktlogo echt zichtbaar blijft maargoed 't gaat om 't idee he. *LOL*

Trouwens de meest intelligente vraag van de week, wat is de gemiddelde dekenmaat van de manegepaardjes op Starnmeer? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 15:52

Tjeu daar vraag je me wat! Ik zou het echt niet weten. Heb dan ook eigenlijk geen verstand van dekens en maten Tong uitsteken Mss kan je Eef een pb'tje of emailtje sturen?

Da's wel jammer ja bij westernpads. Vaak zie je het niet omdat het zadel er teveel overheen zit Boos! Ik vind die knalkleurtjes altijd wel leuk onder een westernzadel.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 15:53

Ach ja kan 't dan net zo goed gewoon op stal vragen. Tong uitsteken

Als d'r iets op de pad staat zie je 't meestal niet nee, of je moet een pad nemen in maatje Shire... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:00

Hmm dat zou ook nog een optie zijn. Vraag me dan alleen af of je het paard nog zal zien Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:04

Nouja 't is een keuze die je moet maken, of je mooie pad zichtbaar of je paard... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:05

Arme poownie Nagelbijten / Gniffelen Hahaha ik zie het al voor me op wedstrijd enzo! Er hobbelt wel iets onder dat pad maar wat is onbekend Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:08

Nouja is toch een hele mooie oplossing wanneer je niet zo'n mooi paard hebt... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:12

Hahaha agoos wat sneu! Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:15

Nouja misschien voelt zo'n paardje zich wel hartstikke zeker als die verscholen is achter een giga pad.. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:16

Maar dan ziet hij niets meer. Loopt ie ineens door het hek heeb Tong uitsteken Arm beestje. Had je zaterdag trouwens nog iets over Charming gehoord?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:17

Moet je gewoon goed sturen... Vork

Nop, laatste was die pb van Evelien dat 't goed ging dus ik ga ervanuit dat 't nog steeds goed gaat. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:34

Oh ok, ik hoop ook dat alles goed gaat. Da's eigenlijk wel vreemd zat ik laatst te denken. Wij lopen nog lekker rond op Starnmeer en Charming heeft een heel ander leven ergens anders gekregen. Lijkt me wel grappig om haar nog eens te gaan zien. Houden de nieuwe eigenaren haar veulen ook?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:48

Hmm ja 't is eigenlijk wel vreemd, ook vreemd dat Charm d'r opeens gewoon niet meer is (nouja ze is ER nog wel, maar niet meer op Starnmeer Nagelbijten / Gniffelen ), ik weet niet of ze 't veulen houden, naar wat ik heb begrepen willen ze wel met d'r verder fokken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:50

Ohja? Da's wel gaaf. Ze krijgt leuke veulentjes volgens mij Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:52

Uit leuke paarden komen leuke veulens. Haha! (wss ook eigenwijze veulens *LOL* )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:54

Hahaha dat is waar! maar Snowy bijvoorbeeld die is erg leuk, die is van Charming en Buster volgens mij. Dat paardje ziet er ook echt superschattig uit.

Kan jij trouwens al op de site van nqha komen voor foto's? Ik kom er al sinds gisteren niet meer op Verdrietig