Vandaag half dagje werken, vanmiddag lekker vrij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nu zit ik echt te twijfelen wat ik zou gaan kopen bijzet teugels of passoa mmm iemand tips??
Ik denk dat een pessoa het beter doet hahaha
succes
Binar schreef:Mijn les ging gisteren ook lekker, we hebben zelfs een L-proefje geoefend, en dat ging eigenlijk best goed![]()
Vandaag half dagje werken, vanmiddag lekker vrij
Alleen voor sommige ruintjes was het niet zo leuk
een zwembad in de voortuin, die wilde er niet in hahahaha. Ik denk hierbij aan Spetter en Diddle, Warenko en Robje.
De rest had er geen moeite mee hoor. pumbaa_nr_1 schreef:hahah ja ik bedoel pessoa foutje moet kunnen![]()
maar hoe duur zijn die ong. dan weet ik hoeveel ik moet sparen haha![]()
gr

???????
spettertjuh schreef:Ja zijn leuke foto's Tessa........ zouden ze de pessoa ook in maatje Spetter hebben???????
spettertjuh schreef:Ja zijn leuke foto's Tessa........ zouden ze de pessoa ook in maatje Spetter hebben???????

Xeen schreef:Leuke foto's zeg
Zo grappig die foto's van mn papa en Vesra
hij gaat ook bokt aanmaken
hij moet natuurlijk ook helemaal verslaard worden
foto's van Beer,Par, Regina die ik gister heb gemaakt komen nog
ik heb net een nieuwe computer
dus nog ze staan nog niet op de Comp :N
nou tot vanaaf
Ireentjuh schreef:spettertjuh schreef:Ja zijn leuke foto's Tessa........ zouden ze de pessoa ook in maatje Spetter hebben???????
haha, denk niet dat ie zo ver verstelbaar is!
Maar Pinkygirl op bokt (heeft ook welshjes) maakte ze zelf voor haar pony's, volgensmij heeft ze een site waar dat allemaal op uitgelegd wordt.. wel een heel knutselwerk