Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:27

mustang123 schreef:
Citaat:
enkel en alleen omdat Jerome wilshaus daar les gaf

Yes! Jerome komt voorbij. Wat heb ik genoten van de lessen van hem: de allerprettigste instructeur die ik in mijn paardrijcarriere (zo'n 30 jaar ) ben tegengekomen. Rustig, opbouwend, leuke lessen.
Is er toevallig iemand hier die weet hoe het nu met hem is??
Ik heb helaas zijn afscheid bij HM gemist, was toen net op vakantie. Zo jammer dat hij daar weg is. Dat is één van de redenen dat ik bij HM ben weggegaan.

Met Jerome gaat het goed! Hij komt regelmatig bij mij op stal langs op visite. Hij heeft een nieuwe baan waar hij in mei mee gaat beginnen, en nog helemaal happy met z'n vriendin geloof ik. dus voor zover ik weet gaat het allemaal goed met hem!

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:29

Lars_power

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:33

Vervelende Pleun Myra ?

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:34

Jah zeker Nee even serieus, weet echt niet wat ik hiermee moet, gewoon doorrijden?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:36

@ Pluutje: Wij zoeken nog een bijrijder, maar dat is voor een merrie waar je niet meer mee kan dressuren.. alleen nog polder en bosritjes mee kunt maken, en een half uurtje door de bak hobbelen, maar verder ook niet, Ze staat in het verlengde van manege Equito..
Maargoed, denk niet dat je het ziet zitten, maar dacht ik zeg het toch even :p

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:44

Lavandula schreef:
@ Pluutje: Wij zoeken nog een bijrijder, maar dat is voor een merrie waar je niet meer mee kan dressuren.. alleen nog polder en bosritjes mee kunt maken, en een half uurtje door de bak hobbelen, maar verder ook niet, Ze staat in het verlengde van manege Equito..
Maargoed, denk niet dat je het ziet zitten, maar dacht ik zeg het toch even :p

Ik denk dat ik daar ook te groot voor ben, hoe groot is ze? Had geloof ik een advertentie gezien op marktplaats, kan dat?

En verder ben ik inderdaad eigenlijk in de eerste plaats opzoek naar een paard om mee te dressuren, maar wie weet...

Reem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:50

Pluutje schreef:
vind het zoizo wel een vage advertentie, heb jij verder contact met haar gehad ladyjoy?

Ja ik had dat topic ook gezien, maar inderdaad een beetje een vage advertentie. Inrijden vind ik nog wel een belangrijk punt, raar dat ze dat er niet bij zet. Inrijden hoeft voor mij ook niet zo nodig.
Liever dat ik iets van het paard kan leren dan andersom

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:59

Er staat ook een appaloosa op marktplaats, maar die is ook nog niet ingereden staat er, en maar 1.50.

fluffyfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:51

hey lin zoeken jullie iemand voor taallie???
stop je ermee???

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:04

Hi Maja! Ja, ik ben druk opzoek naar een bijrijd(st)er!! En inderdaad, ik stop er dus mee, ik rij nu ook Femke eventjes voor 1x per week, en heb die 2 ijslanders, dus ik heb het al druk genoeg

fluffyfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:06

he wat jammer
nouja wie weet kunnen we deze zomer nogeens met zn 2tjes naar buiten maar dan met fem ofzo

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:07

Daarom! Komt wel goed! Hihi, en je kan natuurlijk altijd nog een keertje mee op bos-cross-tocht met de ijspoonies

mustang123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:38

Citaat:
Met Jerome gaat het goed! Hij komt regelmatig bij mij op stal langs op visite. Hij heeft een nieuwe baan waar hij in mei mee gaat beginnen, en nog helemaal happy met z'n vriendin geloof ik. dus voor zover ik weet gaat het allemaal goed met hem!

Lavandula, dank voor dit bericht, goed om te horen. Blij dat het goed met hem gaat!

mustang123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:39

Jumping Amsterdam: ik ga zaterdag overdag, heb er veel zin in! En ik hoop wat rijkleren te scoren, want ik heb te weinig tijd om eens rustig in een ruitersportzaak rond te kijken.

biep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:15

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:36

Erg leuke foto's!! Ziet er goed uit hoor, en wat een heerlijk paardje om te zien!! Wie weet kom ik wel eens even langs om dr in reall-live te bewonderen De amsterdamse is practisch om de hoek bij mij haha

oh, edit; het bevalt je dus goed op de Amsterdamse??!! Lekker he zo midden in het bos!!??
En als het rijden lekker blijft gaan kunnen we vast over een paar weekjes een bosrit maken met z'n allen toch? Jaja ik blijf dr nog steeds op hopen hoor, onze amsterdamse-bos-bokt-pannenkoeken-rit

Reem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:40

Mooie foto's biep ziet er erg goed uit. Inderdaad dat buikje even eraf trainen, dan is het helemaal een mooie pony.

De een na laatste foto heeft ze een lekker achterbeen gebruik zeg! (Poging tot) verruimen is heilig

biep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 22:23

Dank jullie!
Ik ben hard op zoek naar een nieuw zadel, want op deze zit ik niet fijn en Diva past m ook niet meer, hopelijk ziet het er dan ook wat netter uit.

De Amsterdamse bevalt zo goed! Voel me er zo op mijn plek! De mensen zijn leuk en behulpzaam en tja... bos bos bos

Ik ben ook wel in voor een pannenkoekenrit!

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 22:28

Mooie pic's biep! Diev's nog braaf dus, zal ook vast wel zo blijven!

Wat loopt ze mooi! Heb je al veel verzorgmiepjes aan je kop gehad?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 22:32

Mooie fotos Biep!
Ik snap eigenlijk niet hoe mensen van die mooie fotos kunnen maken. Bij mij zijn ze altijd bewogen, terwijl we toch over een goeie camera beschikken..

Ik heb misschien een leuk verzorgpaardje voor 2/3x in de week, niet zo heel ver weg. Ben benieuwddd

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 07:04

Hey hey, weer veel te vroeg op. Maar goed lekker vrij, dus alles komt goed. Koele foto's biepje, echt een leuk diertje!

Gister heeft een stalgenootje op mijn paardje gereden. Ging best goed. Paar fotootjes gemaakt maar die zijn een beetje donker. Daarna nog foto's gemaakt van de Anda van een andere stalgenoot en die zijn best knap geworden

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 07:41

Even een opmerking tussendoor.

Eerder in dit topic zijn er wat namen verwijderd. Het is op Bokt niet de bedoeling om personen met naam en toenaam te noemen. Dit omwille van de privacy. Op Bokt is het voor de hele wereld leesbaar en het zal niet de eerste keer zijn dat er iemand in de problemen komt door namen die genoemd zijn of zaken die vertelt zijn.

Let er op bij je verhalen, verhalen over jezelf kunnen altijd, zoektochten naar verzorgpaarden ook geen probleem.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 08:18

ladyjoy schreef:
Mooie fotos Biep!
Ik snap eigenlijk niet hoe mensen van die mooie fotos kunnen maken. Bij mij zijn ze altijd bewogen, terwijl we toch over een goeie camera beschikken..

Ik heb misschien een leuk verzorgpaardje voor 2/3x in de week, niet zo heel ver weg. Ben benieuwddd

Ohw ja? Vertel!

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 09:48

Pluutje schreef:
Ja, briefje ophangen ga ik zeker doen (tenzij ik voor die tijd al iets heb gevonden natuurlijk).

Rondvragen tja, vind ik ook weer zoiets, op een manege...haha. Weet niet hoe het bij Amstelland is, maar bij sommige maneges als je er al onbekend komt wordt je meteen zo aangekeken enzo, als je dan ook nog gaat vragen of iemand niet een verzorgpoonie voor je weet ben je helemaal de pineut denk ik, haha

Iemand zei eerder in het topic dat Sylvia inmiddels een eigen paard heeft. Vraag me nog steeds af of we het over dezelfde Sylvia hebben (donker haar, tattoo, werkt in het VU ziekenhuis, heeft op de Hollandsche op stal gewerkt, heeft een dochter van denk 18 ofzo..?). Als het dezelfde is, weet iemand dan hoe haar paard heet? Ben wel benieuwd, dus dan kan ik meteen kijken als ik daar toch ben.

ja, sylvia staat bij braam.> batje en jolien494 staan daar nogsteeds, dus die kunnen je meer vertellen.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 09:52

Pluut -->
Eeen 6 jarige arabische merrie. Voor 2/3 dagen in de week, bijdrage: 50 euro. Ze staat op een kleine pensionstal (volpension) tussen Haarlem en Amsterdam (13 min met de auto voor mij, en dan rijd je om, dus met de scooter zal niet veel langer zijn).
Het is een 'superlieve merrie met goude karakter, beetje eigenwijs, maar lekker voorwaarts en leergierig.'
Zomers staat ze wel 3 maanden op t land.