Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joyceee86 schreef:Oww een verzorgpaardenbeest.. Leuk vertel...
Jaa Ilaisa bevalt wel ja (na alleen zondag erop gereden te hebben haha) Nu morgen maar weer kijken wat voor weer het is anders ga ik ze morgen halen..Morgen ook nog om 11 uur privé les, omdat idd vanavond niet door ging..
djoontje schreef:Joyceee86 schreef:Oww een verzorgpaardenbeest.. Leuk vertel...
Jaa Ilaisa bevalt wel ja (na alleen zondag erop gereden te hebben haha) Nu morgen maar weer kijken wat voor weer het is anders ga ik ze morgen halen..Morgen ook nog om 11 uur privé les, omdat idd vanavond niet door ging..
Ik verzorg sinds een week een 5 jarige Curly X Highland kruising. Manen, staart en vacht geheel in de krul, dus erg kroezig allemaal. Heel grappig dier om te zien. Denk aan een zeer rijtypische fjord of een zeer grote ijslander in valk kleur. Hoewel hij ook al wat begint te schimmelen.
Glen heeft alleen een gas en een rem, stuur is nog niet helemaal geinstalleerd want hij is pas 8 keer onder het zadel geweest waarvan 1 keer met mij.
Bazinnetje heeft het echter te druk (daarom dus ook een bijrijder), maar ook te druk om mij en Glen te laten wennen aan elkaar. Dus het duurt nog wel even voordat ik daar alleen heen kan. Nu wil ze er elke keer nog bij zijn, logisch natuurlijk maar zij kan dus bijna nooit :S
Maar ach, ik heb geen haast. Bovendien is het weer bijna zaterdag ik ben alweer aan het aftellen. Jammer dat ik je niet kan uitzwaaien, liek en ik zijn er rond 9:30. Nu kunnen we ook alleen maar Marleen lastig vallen en jou niet, goh wat zal die het zwaar krijgen zaterdag
summerfeel schreef:foto's ??
sjaslique schreef:@ PeeWij: In het eerdere bericht van Djoontje staat dat het een Curly X Highland kruising is.
djoontje schreef:summerfeel schreef:foto's ??
Nou, ik heb pas 2 foto's op mijn compu staan en dat zijn echt de meest lompe foto's ooit. (van eigenaresse gekregen) Hij is helemaal niet zo lomp als je zou denken als je de 2e foto ziet, hij is veel rijtypischer gebouwd. Op foto 1 kun je ook zien dat ie helemaal geen lomp hoofd heeft zoals op foto 2.
Ik maak snel mooiere foto's en dan zal ik bokt daar eens mee gaan vervelen
http://www.mijnalbum.nl/Foto=O6APFX4U
http://www.mijnalbum.nl/Foto=KGUNMXVA
Nou het is maar om een idee te krijgen :S . Maar hij is dus wel veeeel knapper dan op de 2e foto. Binnenkort nieuw fotomateriaal als bewijs