Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PeeWij

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:39

Als Grietje9 komt, moet ik wel mee! Dus ....
Ja Joyce en wie gaat nu de stallen doen????
Laatst bijgewerkt door PeeWij op 05-10-06 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:42

Joyceee86 schreef:
Oww een verzorgpaardenbeest.. Leuk vertel...
Jaa Ilaisa bevalt wel ja (na alleen zondag erop gereden te hebben haha) Nu morgen maar weer kijken wat voor weer het is anders ga ik ze morgen halen..Morgen ook nog om 11 uur privé les, omdat idd vanavond niet door ging..

Ik verzorg sinds een week een 5 jarige Curly X Highland kruising. Manen, staart en vacht geheel in de krul, dus erg kroezig allemaal. Heel grappig dier om te zien. Denk aan een zeer rijtypische fjord of een zeer grote ijslander in valk kleur. Hoewel hij ook al wat begint te schimmelen Haha!.
Glen heeft alleen een gas en een rem, stuur is nog niet helemaal geinstalleerd want hij is pas 8 keer onder het zadel geweest waarvan 1 keer met mij.
Bazinnetje heeft het echter te druk (daarom dus ook een bijrijder), maar ook te druk om mij en Glen te laten wennen aan elkaar. Dus het duurt nog wel even voordat ik daar alleen heen kan. Nu wil ze er elke keer nog bij zijn, logisch natuurlijk maar zij kan dus bijna nooit :S

Maar ach, ik heb geen haast. Bovendien is het weer bijna zaterdag ik ben alweer aan het aftellen. Jammer dat ik je niet kan uitzwaaien, liek en ik zijn er rond 9:30. Nu kunnen we ook alleen maar Marleen lastig vallen en jou niet, goh wat zal die het zwaar krijgen zaterdag Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:45

Haha wie de stallen doet weet ik niet? op zondag en maandag zal C. zelf wel meehelpen denk ik.. Maarja vorige week zaterdag waren we ook maar met zijn 2en.. met dan aan leentje die de manegestal opgestrooid had en loes die gevoerd had haha

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:37

djoontje schreef:
Joyceee86 schreef:
Oww een verzorgpaardenbeest.. Leuk vertel...
Jaa Ilaisa bevalt wel ja (na alleen zondag erop gereden te hebben haha) Nu morgen maar weer kijken wat voor weer het is anders ga ik ze morgen halen..Morgen ook nog om 11 uur privé les, omdat idd vanavond niet door ging..

Ik verzorg sinds een week een 5 jarige Curly X Highland kruising. Manen, staart en vacht geheel in de krul, dus erg kroezig allemaal. Heel grappig dier om te zien. Denk aan een zeer rijtypische fjord of een zeer grote ijslander in valk kleur. Hoewel hij ook al wat begint te schimmelen Haha!.
Glen heeft alleen een gas en een rem, stuur is nog niet helemaal geinstalleerd want hij is pas 8 keer onder het zadel geweest waarvan 1 keer met mij.
Bazinnetje heeft het echter te druk (daarom dus ook een bijrijder), maar ook te druk om mij en Glen te laten wennen aan elkaar. Dus het duurt nog wel even voordat ik daar alleen heen kan. Nu wil ze er elke keer nog bij zijn, logisch natuurlijk maar zij kan dus bijna nooit :S

Maar ach, ik heb geen haast. Bovendien is het weer bijna zaterdag ik ben alweer aan het aftellen. Jammer dat ik je niet kan uitzwaaien, liek en ik zijn er rond 9:30. Nu kunnen we ook alleen maar Marleen lastig vallen en jou niet, goh wat zal die het zwaar krijgen zaterdag Tong uitsteken

foto's ??

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:36

summerfeel schreef:
foto's ??

Nou, ik heb pas 2 foto's op mijn compu staan en dat zijn echt de meest lompe foto's ooit. (van eigenaresse gekregen) Hij is helemaal niet zo lomp als je zou denken als je de 2e foto ziet, hij is veel rijtypischer gebouwd. Op foto 1 kun je ook zien dat ie helemaal geen lomp hoofd heeft zoals op foto 2.
Ik maak snel mooiere foto's en dan zal ik bokt daar eens mee gaan vervelen Haha!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=O6APFX4U

http://www.mijnalbum.nl/Foto=KGUNMXVA

Nou het is maar om een idee te krijgen :S . Maar hij is dus wel veeeel knapper dan op de 2e foto. Binnenkort nieuw fotomateriaal als bewijs Haha!

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 16:29

hahaha hij ziet er wel supergrappig uit. hij heeft wel een hele lieve uitstraling...
hoop dat t niet alleen maar uitstraling is.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 23:56

Haha hij ziet er idd lief en grappig uit ja Lachen Hopelijk mag je snel alleen en dan kun je ook wat vaker Lachen

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 08:36

Djoontje wat voor ras is het. Heeft op foto 1 wel iets weg van een Welsh!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 11:16

@ PeeWij: In het eerdere bericht van Djoontje staat dat het een Curly X Highland kruising is.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 11:32

sjaslique schreef:
@ PeeWij: In het eerdere bericht van Djoontje staat dat het een Curly X Highland kruising is.

's-Ochtends vroeg zit ik nog half te slapen! Dromen Sorry!

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 13:13

djoontje schreef:
summerfeel schreef:
foto's ??

Nou, ik heb pas 2 foto's op mijn compu staan en dat zijn echt de meest lompe foto's ooit. (van eigenaresse gekregen) Hij is helemaal niet zo lomp als je zou denken als je de 2e foto ziet, hij is veel rijtypischer gebouwd. Op foto 1 kun je ook zien dat ie helemaal geen lomp hoofd heeft zoals op foto 2.
Ik maak snel mooiere foto's en dan zal ik bokt daar eens mee gaan vervelen Haha!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=O6APFX4U

http://www.mijnalbum.nl/Foto=KGUNMXVA

Nou het is maar om een idee te krijgen :S . Maar hij is dus wel veeeel knapper dan op de 2e foto. Binnenkort nieuw fotomateriaal als bewijs Haha!

heey djoontje vind je verzorgpaardje erg leuk echt super stoer die krulletjes.. jullie mogen mij best vervelen hoor vind ik helemaal niet erg is wel gezellig:P

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 19:06

Zo toenet héérlyk gesprongen met New Legend Lachen
We hadden springles, en ik mocht op NL.
Het ging echt super, wat kan dat paard springen zeg ! Cool

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 19:08

Wel leuk dat je op New Legend zat dan. Ik mag morgen weer, in de hoop dat wij niet gaan springen. Ik ben een echte dressuurmuts. Maar ze kan inderdaad wel goed springen, maar af en toe nept ze je wel als je even niet goed genoeg oplet. Clown

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 20:35

Inderdaad liever dressuur dan springen

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:25

Haha gelukkig hadt ze me niet zo vaak genept, maar dat doet ze iid wel eens.
Née joh, liever springen dan dresuur , vind ik Vork

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:27

ik vind beide leuk
echt keileek dat je erop mocht springen Lachen
komt de ponyclub vortaan iedere vrijdag op de manege rijden in de winter?

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:37

Ik ben vind het allebei heel leuk om te doen. Alleen dressuur gaat met manirma beter dan springen Tong uitsteken Met loulou vond ik het springen altijd heel leuk...

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 23:22

Ponyclub is er idd voortaan op woensdag en vrijdag altijd ja..
Mwa mij maakt springen of dressuur niet zoveel uit.. Olympus vind springen leuker en Gorez dressuur.. Veron weet ik eigenlijk niet.. S. zal er nog niet (veel) mee gesprongen hebben

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 17:02

Nou ja vandaag ondanks alle omstandigheden toch nog wel hele kleine stukjes lekker gereden. Echt zo sneu voor Joyce.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 18:10

Wat is er dan gebeurd?

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 18:22

Je hebt pm!

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:58

Nou het ging vandaag verrot. Heb zelfs rugpijn van het lichtrijden maar ja wat wil je met zo'n toestand. Toen alles weer rustig was nog even goed boos geworden en toen viel opééns het kwartje weer bij meneer Paco. Volgende week dus ook bij mij bootcamp mocht ie 'toevallig' weer eens vergeten zijn wat de bedoeling is.

En bedankt voor de reacties over Glen, maar ik schaam me bekant voor die foto's, zo lelijk dat hij erop staat. Ik zal deze week echt proberen om zelf foto's te maken. Dus nu maar hopen dat zijn eigenaresse tijd heeft.

Oow en summerfeel: heel veel beterschap! Ach gut En blijven smeren met dat spierspul hé? Want volgende week wordt je natuurlijk wel weer terug verwacht, wat is de 12-1 les nou zonder jou? Knipoog

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 23:13

Ik heb het gehoord, het is echt pech hebben, gelukkig valt het allemaal wel mee. Al zal ze dat morgen en overmorgen niet met mij eens zijn met al die spierpijn.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 13:36

bedankt voor jullie reacties!
het gaat idd al wel een stuk beter. gister veel hoofdpijn gehad. nu vooral veel spierpijn en waarschijnlijk in mn dij toch het een en ander gekneusd, heb daarom nu ook veel moeite met lopen...

maar het is is inderdaad wel mijn bedoeling om er volgende week weer gewoon bij te zijn... maar nou dan toch maar weer lekker op revanche.
het vervelende is dat ik zelf geen idee heb van wat er allemaal is gebeurd. ik kan het me nog herinneren totdat ik ging aandraven en daar houdt t wel mee op.

@ djoontje: voor glen hoef je je niet te schamen hoor, het lijkt mij echt een superleuk beestje!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:05

Gelukkig Summerfeel dat het weer de goede kant op gaat. Neem regelmatig een warm bad met Jeneverbesolie van Kneipp. Lekker het helpt echt tegen stijve spieren.
Hoop je volgende week weer te zien.