ja, ik ook eigelijk wel.. maarja.. alleen haffiemeisj ( ofzoiets) enne.. mooi paard heb je bij je avatar.. zown leuk beest kom je maar zelden tegen.. ow, is het wilfred niet?
jaaah!! we komen in de krant whahahah, we hadden vette lol.. een journalist ging ons intervieuwen, die zal ook wel hebben gedacht.. we praatten allemaal door elkaar.. en hadden heeeel erg veel lol, ook lukten de laarzen van jasper en mij niet uit. zegt die vent zo: hadden jullie verwacht dat jullie zouden winnen. ik zo: JA. ilona: we hadden het wel gehoopt. en daar gingen we dus op verder, toen zei ilona zo: Opzich zijn we best kansloos, we waren vreselijk zenuwachtig met de prijsuitreiking komt dat waarschijnlijk in de krant
ey het was heel gezellie ik heb jou wel gezien supperhaffies wij waren 8e met het versieren van de paarden, maar wij hebben de gehandicapten de paarden zelf laten versieren.
owja whahaha... je hebt me gezien humor!! waarom heb je niet even hoi tegen me gezegd? en hoe zagen jullie eruit dan? tja. wij hebben het met een paar vrijwilligers gedaan.. zo blij dat we hebben gewonnen
ja ik wist toen niet dat jij t was, nu ik die foto zie denk ik he die heb ik wel gezien. maar wij hebben de gehandicapten de paarden laten versieren, ik bedoel daar gaat t toch om, het is toch voor de gehandicapten, we hadden een tinker en een witte pony. ik liep naast de tinker. we hadden van die bloemenslingers en met van die rubberstickers en van die spuitbussen voor in je haar hebben de gehandicapten ze versierd. ik ben alleen vergeten om daar foto's van te maken. ook had die tinker een matje in ( die ik heb gemaakt)