lisetjuh ik zie alleen maar kruisjes in je profiel ow ben benieuwd hoe het met haar hand is afgelopen zeg !!ennuh caroline...ik kan zeker uitslapen ik heb Bas nog he
hoi ik heb MC gisteren aan de telefoon gehad, en ze heeft dus haar hand gebroken!Wel sneu! Maar ze zei zelf al dat Flap er niks aan kon doen.
sesieltjuhh3 schreef:ik zit op school .. we zitten in t compuetrlokaal ga zo naar huisen ik zit op mijn werk en mag nog LANG niet naar huis
haha... kan k ook maar beter niet doen, want kmoet centjes verdienen he.. als ik van de zomer OOIT op concours mag vn mn moeder ...
hebben jullie Op het AOC gezeten?ik ga err mischein heen maar mijn moeder zegt dat ik daar te slim voor ben ..
de laatste 2 lessen gaat Bas ook mee hahaha...AOC .. heb ik niet opgezeten. Maar het ligt er helemaal aan wat je later wil worden. Weet je dat al ??
hhih sesieltjuh dat komt me bekend voor... ik mocht naar t gymnasium, maar wilde ook naar het AOC (heette toen anders).Wilde paardjes poetsen en tractor rijden hhahaMaartje, neem je wel foto's???