Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als het niet te druk wordt met de wagen wil ik nog wel wat rondjes stappen met Evita, maar dat kan ik nu dus niet met zekerheid zeggen.
, ging net mijn honden uitlaten en oef werd helemaal weggeblazen. jullie hebben mijn nieuwe kanjer nog niet gezien he. 

hoop alleen wel dat ik het dressuurproevenboekje nog kan vinden

(goede smoes eigenlijk)
Hier is het echt niks nu voor mijn gevoel.

wie weet he
Anique_Vaandrig schreef:
ik zal trouwens de rest van de letters (lichtmast ed) opzoeken, kan mike mooi de letter zeggen ipv 'de lichtmast'hoop alleen wel dat ik het dressuurproevenboekje nog kan vinden
Ireentjuh schreef:ik moet jullie nog een paar foto's laten zien uit Egypte... ik heb niet zo veel foto's van de paarden daar gemaakt, maar sommigen zijn er echt verschrikkelijk aan toe.. de paarden die niet kreupel lopen zijn bijna niet te vinden en sommigen worden op zulke enge bitten gereden dat ze constant met hun mond wijd open lopen. Onze beesten hebben echt niks te klagen hoor!!
Ik zag idd een keer een documentaire op NL1. Het is echt niet om aan te zien.Citaat:ls we succes hebben dan volgend jaar misschien voor brooke hospital? wie weet he
ik moet jullie nog een paar foto's laten zien uit Egypte... ik heb niet zo veel foto's van de paarden daar gemaakt, maar sommigen zijn er echt verschrikkelijk aan toe.. de paarden die niet kreupel lopen zijn bijna niet te vinden en sommigen worden op zulke enge bitten gereden dat ze constant met hun mond wijd open lopen. Onze beesten hebben echt niks te klagen hoor!!