Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:19

nous, ik kan de muziek op mijn pc niet openen, ga het nu beneden even proberen!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:23

wat was je vorige voornemen dan Anique

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:42

dat wil jij niet weten Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:54

Anique_Vaandrig schreef:
dat wil jij niet weten Haha!

jaaaaaaawel *LOL*

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 18:18

ja wat was je voornemen?!?!?!?!?!?

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 18:20

Ik wilde ff zeggen dat ik trots op de meiden ben,want Melissa en Regina zn vandaag wat huizen langs gegaan voor lege flessen voor Azie,en ja hoor ze hebben maar liefs al het bedrag van 7 euro opgehaald Knipoog

Dus die gaat de 15de ook de pot alin OK dan! OK dan! OK dan!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 18:30

goldflower schreef:
Ik wilde ff zeggen dat ik trots op de meiden ben,want Melissa en Regina zn vandaag wat huizen langs gegaan voor lege flessen voor Azie,en ja hoor ze hebben maar liefs al het bedrag van 7 euro opgehaald Knipoog

Aagh wat een leuke actie van ze!! Lovers

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 19:02

Tja, ik weet wel wat dat goede voornemen was en ik kan je zeggen dat het absoluut niet haalbaar was voor onze Anique! LOL! Ik ga dinsdag naar mijn oude stal en ga dan eens kijken naar dat zadel en misschien zie ik degene wel van wie die is, kan ik het gelijk vragen!
Rot voor je Irene, das niet leuk thuis komen zo, hoop dat alles snel weer in orde is! Ik ga nu weer werken!!!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 20:27

goldflower schreef:

FANTASTISCH, leuk idee van ze

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 21:23

Anique_Vaandrig schreef:
nous, ik kan de muziek op mijn pc niet openen, ga het nu beneden even proberen!

Nee weet het, kwam er pas achter toen ik de mail had verzonden.. wel jammer dat het niet is gelukt Verdrietig

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 09:38

pfff het is wel stil hierzo Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 10:04

Oke ik heb alles even doorgelezen Lachen
Ik wil wel met Evita voor de wagen gaan rijden, een klein rondje door het park ofzo (ca 15 - 20 minuutjes? als ik een beetje een route kan bedenken), maar ik kan natuurlijk niet de hele dag door rijden, max 2 uur anders wordt het te veel voor Evita.

Ik wil ook wel mijn barefootzadel aanbieden om uit te proberen, maar dat gaat dan niet meer op Evita.. iemand nog een paard over waarop getest mag worden? Knipoog

Zijn er al pony's/paarden die rondjes gaan stappen met kleine kinderen? vaak verdient dat ook erg goed hoor Haha! Als het niet te druk wordt met de wagen wil ik nog wel wat rondjes stappen met Evita, maar dat kan ik nu dus niet met zekerheid zeggen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 10:30

Voor de ponyritjes volgens mij Biz, Fardos, Jolly? en eh...Gold en Bessie? op de lijst. Ik weet het niet meer, maar er stonden er al wel een paar op de lijst
als Ko al heeft gesprongen (hij gaat vrijspringen) dan kan hij ook wel meelopen, moet ik wel iemand hebben die met hem wil lopen, of anders iemand die met Biz wil lopen.
Barefoot mag evt ook wel op biz of Ko..
Misschien kunnen we aan Linda vragen of we Feithling ook mogen lenen?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 11:49

Yus staat inderdaad nog niet op de lijst voor de ponyritjes, maar ik ga hem er op zetten..

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 12:56

Kijken jullie uit als jullie dalijk op de fiets onze kant opkomen?? Die wind is echt megasterk, je wordt af en toe zowat de sloot ingeblazen

Ik hoop dat die wind wel dalijk gaat zakken want ik heb eigenlijk wel zin om te rijden Clown

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 13:16

nou die wind is inderdaad heel erg sterk , ging net mijn honden uitlaten en oef werd helemaal weggeblazen. jullie hebben mijn nieuwe kanjer nog niet gezien he.

Afbeelding
wat een scheetjes he.

Afbeelding

Afbeelding
lieffffffffffff

Afbeelding

nou wat vinden jullie ervan.
mag toch wel deze foto's Bloos

vergeten jullie niet melissa op de lijst te zetten voor de pony les op yus *LOL*

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 13:31

Aah die laatste 2 foto's!! Lovers

Ik ga het straks maar proberen om naar stal te fietsen Haha!
Als ik er aan het eind van de middag nog niet ben lig ik waarschijnlijk in de sloot Knipoog

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:17

Sandra de lijst is er nog niet ,heb al gekeken anders had ik ze er gelijk al opgezet Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:00

de lijst is opgehangen en er zijn nieuwe 'mededelingen'!

nous, lief dat je zo bezorgd bent, op de terugweg reed ik 1x bijna de berm in, voor de rest was het alleen maar trappen geblazen!

Ik zit nu de muziek van de kur te luisteren, gaat prima op mijn radio! radio is best groot, maar het gaat denk ik wel leukken.

oh ja, hij kan op repeat, dat is dus wel leuk, alleen moet je wel vanaf het groeten als een idioot naar de lichtmast rijden!

ik zal trouwens de rest van de letters (lichtmast ed) opzoeken, kan mike mooi de letter zeggen ipv 'de lichtmast' Haha! hoop alleen wel dat ik het dressuurproevenboekje nog kan vinden Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:18

Welkom thuis Irene
Anique, ik ga proberen om te komen de 15e! Dat weekend moet ik hard leren voor mijn twee weken tentamen, maar ontspanning is ook goed voor je Haha! (goede smoes eigenlijk)

Lady gister vrij laten springen.
Ik: "Ja paard, daar moet je overheen, 2 drafbalkjes om te gebinnen"
Lady:" Hmm..daar kan ik makkelijk overheen, hopa, beter een meter te hoog dan me in mijn benen laten bijten door de enge balken"
Na een paar keer over deze uber-enge balkjes heen gesprongen, iets hoger gegaan.
Lady:" Je denkt toch niet dat ik daar overheen ga, zo....ik draaf er heel netjes strak naar toe.....haha, die schijnbeweging had je niet gedacht, lekker even strekken, oren naar voren, wat maakt het uit...lalalal"
Ik:(lachend)"Pff...wat is dat nou voor iets..hopa eroverheen"
Lady:"Nougoed, omdat je zo aandringd, grr"
Het was dus vrij lachwekkend, op den duur sprong ze uit zich zelf!

Gister en vandaag naar mijn familie in Groningen geweest, wat hebben ze daar veel paarden en ruimte Wow!
Het woei daar windkracht 10, was iets minder leuk in de auto, je waait echt de weg af Scheve mond Hier is het echt niks nu voor mijn gevoel.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:41

ja erg he die wind... als ik ergens een hekel aan heb is het wel storm! laat het dan maar sneeuwen en vriezen enzo...

welke foto vinden jullie het leukste en het meest-Evita om te laten uitvergroten? ik twijfel tussen 1, 3 en 4!!
[CB] Welke foto uitvergroten?

Ik heb die CD van anky even uit het stof gehaald, ik had daar voor de gein al eens een kuurtje bij geschreven.. bij de volgende aktie wil ik ook wel een kuurtje rijden *LOL* Tong uitsteken
als we succes hebben dan volgend jaar misschien voor brooke hospital? Lachen wie weet he Haha!
ik moet jullie nog een paar foto's laten zien uit Egypte... ik heb niet zo veel foto's van de paarden daar gemaakt, maar sommigen zijn er echt verschrikkelijk aan toe.. de paarden die niet kreupel lopen zijn bijna niet te vinden en sommigen worden op zulke enge bitten gereden dat ze constant met hun mond wijd open lopen. Onze beesten hebben echt niks te klagen hoor!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:52

Anique_Vaandrig schreef:

ik zal trouwens de rest van de letters (lichtmast ed) opzoeken, kan mike mooi de letter zeggen ipv 'de lichtmast' Haha! hoop alleen wel dat ik het dressuurproevenboekje nog kan vinden Haha!

Neej je moet echt naar de lichtmast toerijden, anders stond er wel "M" en dat staat er niet Clown

ik vind het eigenlijk wel makkelijk om naar de lichtmast te moeten rijden Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:55

Ireentjuh schreef:
ik moet jullie nog een paar foto's laten zien uit Egypte... ik heb niet zo veel foto's van de paarden daar gemaakt, maar sommigen zijn er echt verschrikkelijk aan toe.. de paarden die niet kreupel lopen zijn bijna niet te vinden en sommigen worden op zulke enge bitten gereden dat ze constant met hun mond wijd open lopen. Onze beesten hebben echt niks te klagen hoor!!

Nou getver, ik vind dat altijd zo erg die dieren in het buitenland....brrrr

Je kan er niet veel aan doen helaas. Ik ben wel lid van de wspa, doe ik toch nog iets eraan...

Heb je ondanks het dierenleed toch een leuke vakantie gehad? Zal wel he?Wij willen volgend jaar ook naar Egypte, ben dus erg benieuwd naar je foto's!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:55

Binar schreef:

ik vind het eigenlijk wel makkelijk om naar de lichtmast te moeten rijden Haha!

hahaha die kan je iidgeval niet over het hoofd zien Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:19

Citaat:
ls we succes hebben dan volgend jaar misschien voor brooke hospital? wie weet he
Ik zag idd een keer een documentaire op NL1. Het is echt niet om aan te zien.
Als jullie die actie op touw zetten, rij ik een kurtje mee!