Pebblesje schreef:dankje
tjaa.. tzal vast niet leuk voor je zijn! Sam was wel een gave pony.. maar als hij het goed heeft heb jij ook rust dus het is fijn dat je dat weet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pebblesje schreef:dankje
Yinka schreef:hallo allemaal
Yinka schreef:hihi ik verveel me. ik heb erg zin in ponykamp
Yonne schreef:Pebblesje schreef:dankje
tjaa.. tzal vast niet leuk voor je zijn! Sam was wel een gave pony.. maar als hij het goed heeft heb jij ook rust dus het is fijn dat je dat weet
Pebblesje schreef:en zo komtie zaterdag weer terug.......*zucht* als je terug zoekt op mn posts staat het wel ergens
Pebblesje schreef:nouwww al dat gezeik rond Sam, hij is te sterk voor hun dochter, hun wouden de manen eraf(als hij na die proefperiode zou blijven dan mochten ze er mee doen wat ze willen) Zijn ze er toch afgeknipt(ze had nog niet door gezegd dat het niet mocht, ja is tog gvd logisch in de proefperiode!) en toen zou het buurmeisje dat Sam wel aan kan hem kopen(tot hun dochter hem aan kan), en nu komen ze er ineens achter dat ze niet genoeg geld ervoor hebben
DUSSSSS Sam wordt zaterdag terug gebracht... nou ik heb het gehad hij blijft maar mooi! mijn moeder wil hem dolgraag kopen, vond het al veel te moeilijk hem weg te doen en dan ook nog dit......
Pebblesje schreef:@ yonne: wat vreselijk zonde!! *haarextensions*?
En ja ben erg blij dattie terug komt![]()
Manen groeien wel weer aan dat niet, maar toch heb er zo lang over gedaan he........
deedee19 schreef:Hé Hedwig ga jij ook?Tijd voor een meeting met RBtje hè? Ik rij straks weer op zaterdag om 8.45 uur dan weet je dat vast (moet de enige fjord in de les zijn dus kan niet missen)