Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Komt denk ik door de compositie van de foto's ofzo
. 
Ik haal ze niet voor de kleine buitjes binnen hoor, maar laat ze niet met (behoorlijke) regen buiten staan. Na het rijden vind ik het niet zo erg als ze nat worden, maar als ze nat geregend is voordat ik nog moet rijden vind ik niet grappig. Daarnaast wil ik haar vacht groei ook nog een beetje redelijk mooi houden, en met weer en wind buiten groeit het (logisch) veel harder.
Alleen wil het zelf niet, laat het vrijwel altijd doen... Vind ik net wat mooier...
.
Hahaha nee grapje. Maar hij vind er geen hol aan in de regen, hij staat dan net zo lief binnen in stal op strootjes te knabbelen hihi. Vanavond heeft ie ook weer zo machtig goed gelopen
en willem liep ook super fijn!!! Ze gingen springen, had bijna gevraagd of ik mee mocht doen maar ik denk dat ik het niet durf dus heb het niet gedaan
wat een watje hè
.
.
!!
. Hoe gaat het met je Sabine?
.
gelijk twee nieuwe rij broeken gescoord! Een donker blauwe met allemaal kleurtjes in de naden zeg maar. En een witte met bling steentjes
zit allebei heerlijk en ze zijn echt mooi!!
hoe gaat het met jouw?