Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MoOtJuHh schreef:Wat gaaf dat je bijrijder dat gewoon allemaal mag. En helemaal super leuk dat ze op 'uitgelicht' stonden.
Doe er ook wel erg mijn best voor hoor. Ik beschouw Fuego als mijn eigen paard, en zo verzorg ik hem ook. Gaucho en ik gaan ook samen naar een Bootcamp met Pinksteren (vorig jaar ook geweest met Pasen) en ik doe dus wedstrijden met hem, ga naar het bos, rijden, longeren, grondwerk enz. enz. enz. Ik word vrij gelaten in wat ik met hem doe. En daar ben ik erg blij mee!
Ook wil ik niet mensen die er al langer "werken" het gras voor de voeten wegmaaien (al vermoed ik niet dat dit zou gebeuren). Dus hebben jullie iemand nodig deze zomer of kennen jullie iemand?
Dan kan ik namelijk een beetje kijken of het rendabel genoeg is!
En het is niet echt een dikmaker van de zakken, maar wel leuk om te doen!
En je krijgt ook nog eens je dagelijkse behoefte Vitamine D en beweging.

In principe niet erg, maar om half 7 door het A'damse bos ga ik liever niet wagen. 

Myrthee_ schreef:Persoonlijk vind ik 't niet zo heel gezellig op Wennekers.
Door dit topic ken ik wel een paar aardige meiden, maar kom ze niet zo vaak tegen etc. Dus ik ben er eigenlijk echt om m'n paard te doen en dan weer weg. Soms met mensen die ik ken een praatje maken maar meer niet.