Vanmorgen heerlijk les gereden was tijd geleden en alles weer eens even opgefrist nu hopen dat ik het zaterdag in praktijk kan brengen en we 180 punten gaan halen
Strak plan!! Vind het alleen zo banketstaaf voor mn tante om er nu al in te gaan liggen Lekker gezellig weer Heb alleen zon vermoeden dat zij straks ook lekker dr bed in gaat. Ze ging gisteren nog eerder dan ik
Ik ging gisteren lekker in bed liggen met electrisch dekentje aan, televisietje aan, onder 3 lagen wol Stuit ik op "Mama mia" de filmmusical. Nooit gedacht dat dat nog zo'n leuke film zou zijn Dus om kwart voor 11 ging ik uiteindelijk pas slapen
Ik lees nu pas bij, zit op school maar de dag is vréselijk vandaag, niks gaat soepel
AndreaB
Geplaatst: 01-11-12 18:13
Chirurg: "Andrea, heb je weleens gehecht?" Andrea: "Ja, één keer eerder." Chirurg: "Nou, dan wordt vandaag je tweede keer! Omdat je zo goed je best hebt gedaan!!" Andrea: " " "Nou dat viel toch ook wel mee! Het begin was hartstikke rommelig " Chirurg: " "
* Chirurg geeft naaldvoerder en pincet aan* *..stilte..*
Andrea: "Ja, je moet wel even zeggen wat ik moet doen!!" xD haha
Flurk, waar heb je komende zaterdag wedstrijd? En hoe laat moet je starten?
Flurk
Geplaatst: 01-11-12 19:24
AndreaB schreef:
Flurk, waar heb je komende zaterdag wedstrijd? En hoe laat moet je starten?
Voorlopigheid starttijden zijn 17:00 uuren 17:30 uur plaats Is oude tonge en ik wil rond 15:00 uur van stal vertrekken en denk rond 20:00 uur terug te zijn
Ja, de huid wordt bij ons bijna altijd met oplosbaar draad gehecht Mooi onderhuids ook. Vind ik zelf het mooist. Geloof dat alleen de plastisch chirurgen voor onoplosbaar kiezen.