Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:35

Happy kan leuk lopen ja,
ik deed met die wedstrijd mee op Rakker, maar die was echt helemaal naar de kletter.. ik mocht toen de cross niet meer rijden van hans..

Fabienne: leuk als je een xtje komt kijken!!

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:18

Ik ga naar manege Bergemo op ponykamp Lachen

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:00

Ik zal eens kijken wanneer ik kom.. Misschien wel een keer onverwacht. Of met de proefjes. Even kijken of ik dan kan.
Ik wil jullie kunsten ook weleens zien . Kan ik gelijk wat foto's nemen Cheese! Knipoog

ollivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:00

haha ja janneke ik had dat toen gezien, rakker deed echt wazig, en met springen was je er tog vanaf gevallen? dat is nog gefilmt!!! heb je die film? ik wel ik sta er ook op dat ik hans omver rijd Bloos Haha! hahahaha wanneer komen jullie op ponykamp? welke datum?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 15:56

Oké mensen, het nieuwste gerucht; Bergemo heeft visite gehad van het Bit manege-test-team! Ze zijn goed uit de bus gekomen, een 7 voor de kantine omdat eten en drinken alleen uit de automaat te krijgen is en voor de rest 8en en 9ens! OK dan! Ik wacht met spanning het nieuwe nummer af...

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:12

Juut: dat is wel heel erg leuk! Is het ook echt zo of is het maar een roddel?
Als het echt is koop ik ook de bit wanneer het erin staat, lijkt me wel grappig

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:19

Ik ben lid van de Bit, ik wil het ook weleens lezen.
Het ziet er inderdaad netjes uit bij Bergemo, maar naar mijn idee kunnen de paarden wel wat beter verzorgd worden. Maar we zullen het lezen in de test!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:34

Annetje schreef:
Juut: dat is wel heel erg leuk! Is het ook echt zo of is het maar een roddel?
Als het echt is koop ik ook de bit wanneer het erin staat, lijkt me wel grappig

Het is echt zo; hoorde het van Chenneviëve (gegarandeert dat ik deze naam fout schijf! Bloos ) die het van Femke had. We waarschuwen wel wanneer het erin staat, Annetje!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:36

Van wie!? Wow! Hoe spreek je dat uit?
Maar zal wel leuk zijn ja Waarschuw me maar Haha!
Ik vind die tests altijd leuk in de bit, hele maneges worden afgekraat of juist helemaal opgehemeld en de manege eigenaren hebben het bijna nooit door.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:39

ollivia schreef:
haha ja janneke ik had dat toen gezien, rakker deed echt wazig, en met springen was je er tog vanaf gevallen? dat is nog gefilmt!!! heb je die film? ik wel ik sta er ook op dat ik hans omver rijd Bloos Haha! hahahaha wanneer komen jullie op ponykamp? welke datum?

Ja toen ben ik er inderdaad afgevallen, maar gelukkig hebben ze dat niet op film Bloos

Fabienne: ik vind ook dat de paarden beter verzorgd kunnen worden, vooral de hoeven zien er bij sommige niet netjes uit
Juut: volgensmij is het Genevieve.. (ken ook iemand die zo heet, er moeten nog streepjes op een e ofzo.

en ik ben inderdaad benieuwd naar die test van de Bit

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:43

In het nieuwste nummer staat de manege waar ik in de vakanties geregeld heb gereden (bij gebrek aan beter...), is wel fun, de testruiter heeft op hetzelfde paard als ik gereden. Tong uitsteken Deze test is waarheidsgetrouw.
Op Bergemo zouden ze het wel doorgehad te hebben omdat de testruiter PERSÉ in een gevorderdenles wou. Ook noemde ze zich Annelies, maar iedere keer dat Claudia (die heeft les gegeven) een op/aanmerking gaf reageerde 'Annelies' telkens een paar secondes later. Moest nog even doordringen dat zij werd bedoelt. Haha! Ook hadden ze het wel verwacht omdat ze pas die 4 sterren gekregen hadden.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:44

Aha, ik ben benieuwd
Laatst bijgewerkt door Janneke_ op 26-04-04 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:45

Janneke: Volgens mij heb ik dat toen wel gezien, kan dat? Of was dat iemand anders? Met jade ofzo.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:46

Annetje schreef:
Janneke: Volgens mij heb ik dat toen wel gezien, kan dat? Of was dat iemand anders? Met jade ofzo.

Dat ik met springen eraf viel?
dat was met de cross, 3 jaar geleden.. ik reed toen op Rakker

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:47

Oh nee, dat was de laatste keer dat ik bedoel. Zal wel Anouk zijn geweest trouwens! Die viel er wel vaker af Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:49

Anouk is een keer van Janneke afgevallen met springen, zover ik weet..
maar die viel er inderdaad wel vaker af Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Janneke_ op 26-04-04 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:49

Ik geloof dat je ondertussen nogal wat ervaring heb opgedaan met vliegen, is het niet Janneke? Haha! nu nog leren landen... Tong uitsteken

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:50

Juut schreef:
Ik geloof dat je ondertussen nogal wat ervaring heb opgedaan met vliegen, is het niet Janneke? Haha! nu nog leren landen... Tong uitsteken

hihi.. nou toen van Kasper was weer de eerste keer sinds 3 jaar...
met die cross ben ik behoorlijk vaak van Rakker afgedonderd, ook gewoon met oefenen.. en van de ponys natuurlijk heel vaak..

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:02

Trouwens Judith wij rijden van negen tot tien hoor Knipoog

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:03

die andere toch van kwart voor 8 tot kwart voor 9..
er moet inderdaad een kwartiertje tusssen zitten ieders keer..

hoe was het op centerparcs wendy? daar was je toch heen geweest?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:10

En ik iedere keer maar haasten omdat ik dacht te laat te zijn! Tong uitsteken En vervolgens juichen dat de les weer uitloopt. Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:11

we rijden meestal wel langer door hoor, volgensmij..
en ik zit er meestal toch wel voor 9en op..

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:20

Oke rond 9 uur rijden jullie dan... Goed om te weten! Jullie zijn dan de laatste groep op vrijdag begrijp ik? Met hoeveel rijden jullie meestal in de les?
Haha grappig dat ze door had dat het een testruiter was.. Waarom gebruiken ze dan niet gewoon hun eigen naam?
De hoeven van de paarden heb ik niet zo opgelet, maar het viel me op dat veel pony's hun rug kapot hadden of veel witte vlekjes onder het zadel. Maar misschien ben ik te klein zerig? Dat kan ook.. Die dingen vallen me nu meer op, vroeger zag ik dat niet eens.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:35

Fabiënne1 schreef:
Oke rond 9 uur rijden jullie dan... Goed om te weten! Jullie zijn dan de laatste groep op vrijdag begrijp ik? Met hoeveel rijden jullie meestal in de les?
Haha grappig dat ze door had dat het een testruiter was.. Waarom gebruiken ze dan niet gewoon hun eigen naam?
De hoeven van de paarden heb ik niet zo opgelet, maar het viel me op dat veel pony's hun rug kapot hadden of veel witte vlekjes onder het zadel. Maar misschien ben ik te klein zerig? Dat kan ook.. Die dingen vallen me nu meer op, vroeger zag ik dat niet eens.

ze hebben inderdaad soms wondjes..
wij rijden met z'n 10en geloof ik.. meestal met minder want er zijn er vaak een of twee niet..

ollivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 19:28

ik ben eigelijk wel benieuwd hoevaak jullie er af zijn gevallen Tong uitsteken ik ben er uuuhm 3 x vanaf gevallen 1x vrioeger van rozalien die haflinger Bloos een keer van picasso ( toen zei ik nog voor de les IK VAL ER NOOIT VANAF! Bloos! en 1 x van kabora ik stapte op en ze begon te stuiteren, en de volgende dag kreeg ze haar veulen Bloos! Scheve mond