Het veerooster op het bruggetje is niet zo breed. Hier kun je gewoon overheen lopen.
Binnenkort eens proberen of het een goede combinatie is. Die van mij is niet altijd zo aardig voor haflingers, maar misschien is ie buiten anders omdat ie dan wat meer afhankelijker is van haar.
Ja is goed! lijkt me gezellig, dat rooster klinkt me nog een beetje eng in de oren. Maar Sanne loopt ook zonder problemen over rijplaten enzo, dus het zal wel meevallen Het is trouwens definitief, zaterdag 2 juni kom ik aan op de groene meer!
Dat filmpje van Doc ....wel komisch eigenlijk het verschil tussen Amaye en hem.....oke...appels met peren vergelijk , maar zij zijn exact even oud. Ik ben nog niet aan galop toe met haar ...Cer wel hoor , maar.....de zomer is nog niet voorbij...dus wie weet. Leuk Marion met Tence op de baan
nikkielvis
Geplaatst: 07-05-12 07:14
Goeienmorgen
Zo en toen was het weekend weer voorbij
Welkom Kim Je gaat het vast super naar je zin krijgen op stal de groene meer Mijn paardje staat dag en nacht
Vijf rondjes is zeker een goed begin toch? Hoe ga je Kootwijkerzand oefenen? Misschien vandaag wel de ruiter- men routes binnen via de post. Voor mij schiet het al op nog 17 dagen maar en dan ga ik de boel verkennen voor jullie in Kootwijk.
Wat een leuke foto's! Ik ben nog wel op zoek naar een nieuwe hoefsmid, want voor degene die ik nu heb is stompwijk wat te ver. wie heeft er tips of ervaringen? (slechte ervaringen mag zeker ook!) bij voorkeur warm beslaan, en ervaring met oudere dieren met artrose
Nou die dikke speklap van mij staat binnen.Hij liep een beetje rottig,doc laten kijken en mogelijk heeft hij een beginnende hoefbevangenheid. Echt de kenmerkende symptomen daarvan heefthij(nog)niet maar ik ga het niet uittesten door een paar dagen af te wachten.Stel je voor dat hij over een paar dagen helemaal niet kan lopen,dan ben je verder van huis.
Het kan ook nog zijn dat hij misschien weer last heeft van de HKO maar vooralsnog wordt hij behandeld voor hoefbevangenheid.Hij mag zijn box niet uit en moet zo min mogelijk bewegen.
Wat een pech,had vandaag ook al in de privesfeer een akelige dag,dit kan er ook nog wel bij,bah!
Ik zag het al op facebook Marion.....wat een rotnieuws en ik hoop echt dat het mee gaat vallen Verder leuke foto's ....Amaye helemaal moe van het harde werken