Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:12

Flurk schreef:
Esther28 schreef:
Hi, tja klein probleempje: mevrouw heeft het niet zo op de rijdende doos op wielen....

Oefening baart kunst komt vast goed en je kunt ook in de buurt starten

Ja ook dat moet ik gewoon eigenlijk gaan oefenen....En idd kan ook in de buurt starten...

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:50

Jetta schreef:
Nee, bij Mohammed en Soraya!

zo, boodschapjes zijn in huis, racefiets opgehaald na kleine reparatie....manlief heeft de huiskamer volgebouwd met spullen voor zijn raceweek met de jongens.....je wil niet weten...en altijd klagen dat vrouwmens het halve huishouden meeneemt voor een weekje! Nog effe op de bank hangen en dan gaat meneer met zijn vrienden richting de Haute- Alpes. Een paar cols pakken. En ga ik dwars in ons grote bed liggen! :)

Oh heeeeerlijk!! Geniet ervan, van het dwars in bed.. ik doe het vaak smorgens nog ff als dennis al naar zijn werk is.. zoooo lekker:D

Jetta

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 17:31

Hihi, nou, het duurde wel even, maar toen hadden de twee mannen alles in en aan de auto, dan nog vriend 3 ophalen, zijn spullen erin proppen en ik denk dat vriend 3 opgerold tussen de jerrycan en een fietswiel heerlijjk zal reizen!

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 17:47

Jeutje hebbie m zelf zijn auto in laten pakken? Ja dan ist geen wonder dat vriend 3 tussen een jerrycan en een fietswiel inzit :p

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 18:27

Ze zijn met de auto van vriend, ik ga toch echt de auto van die kerels niet inpakken, ze hebben toch zelf handen??? Trouwens, als die fietsenzooi, en rare troep! Neuh, ze zoeken het maar uit, ze gaan al jaren zo met elkaar elke zomer een week in de bergen fietsen. En in het najaar gaat de auto weer onhandig vol, ook nog een aanhanger erbij....dan gaan ze karpervissen. Dat is helemaal alsof er een volksverhuizing staat te gebeuren. Laat ze lekker!
Ik heb lekker met Zarah samen Storm aan het werk gezet, we hebben heerlijk gegeten en ik heb een nieuw zadel op mijn sportfietsje gemonteerd. Zo, nu mag ik op de bank!

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 18:29

WHAHAHA dat moet je filmen!!
Jetta schreef:
Ze zijn met de auto van vriend, ik ga toch echt de auto van die kerels niet inpakken, ze hebben toch zelf handen??? Trouwens, als die fietsenzooi, en rare troep! Neuh, ze zoeken het maar uit, ze gaan al jaren zo met elkaar elke zomer een week in de bergen fietsen. En in het najaar gaat de auto weer onhandig vol, ook nog een aanhanger erbij....dan gaan ze karpervissen. Dat is helemaal alsof er een volksverhuizing staat te gebeuren. Laat ze lekker!
Ik heb lekker met Zarah samen Storm aan het werk gezet, we hebben heerlijk gegeten en ik heb een nieuw zadel op mijn sportfietsje gemonteerd. Zo, nu mag ik op de bank!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 20:21

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:42

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 23:10

Jaja, deftig peerd, maar goed, wat geeft de gek ervoor?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 08:43

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 10:49

san ik heb je op de lijst erbij gezet :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 12:38

Zoo wat een heerlijk weer buiten zeg! Dave en ik gaan straks lekker even op stal van de zon genieten en met Ireen en de meiden lekker wandelen. Gister nog bij Thom geweest en al zijn klitten uit zijn manen gehaald. Het zag er niet uit dus hij heeft meteen kleine make-over gekregen. Hij vond het heerlijk hihi. Daarna lekker happie wezen eten in Valksenwaard. Even afleiding na al die ellende van mijn afstuderen....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 12:41

Ja, was het al een verwilderde bospoown aan het worden?
Dan zien we jullie straks op stal wel, wij gaan zo ook even.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 13:35

Wat is er met je afstuderen gebeurt Lind??

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 17:25

Ik stuur je wel even een pb Peet...

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 17:28

Wat een gedoe! Kan je niet een ander je scriptie laten beoordelen? Als ik ergens een hekel aan heb..... van die mensen die de boel niet goed doen dan het commentaar niet als verbeterpunt zien,maar kinderachtig terug reageren, zeer onsportief. Alsof jouw scriptie opeens niet meer goed is, omdat je wat over zijn functioneren hebt gezegd.... En dat is dan verbonden aan een opleiding voor Personeel en Arbeid......

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 18:43

Serada schreef:
Ik stuur je wel even een pb Peet...

ik ben ook nieuwschierig :P

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 19:20

Gezellig zo'n familiefeestje, beetje jammer alleen dat mijn tuut daarna niet meer wilde wegrijden......gewoon goed starten en stationair draaien, maar zodra ik weg wilde rijden, voor of achteruit keihard schudden en afslaan. Gelukkig kwam nu mijn lidmaatschap van de ANWB van pas die ik al drie jaar voor niks dacht te betalen, en stonden we prima naast een restaurant. Kon een uur gaan duren dat ANWBmeneer er was, dus wij pannekoeken besteld, was meneer er sneller als de pannekoeken, in 20 minuten. Was dus een of andere sensor van de luchtfilter kapot, heeft meneer dus uitgeschakeld en konden we prima mee naar huis rijden volgens hem, morgenochtend mag die naar de autodokter voor een nieuwe sensor...

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:18

Ooh dat schiet op Fieke, nu weer met je auto naar de autodokter....Na ja, beter je auto dan 1 van je dames.

Steph heeft Veertje vanavond gereden en dat ging helemaal niet verkeerd. Zag er goed uit en altijd leuk om iemand anders je paard eens de bak rond te zien sturen.
Alleen heeft Veer een beetje een raar bultje op dr achterbeen, aan de buitenkant op een pees. Ik heb dus nu stress... :+
Het is niet warm en ze loopt er niet kreupel op...Zodra ze dr been op rust zet, is het bultje zo goed als weg en zacht als je het indrukt...rara politiepet :? :?
Heb er dus maar een dikke klodder traumeel opgesmeerd...just in case

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:21

Fiek fijn dat de anwb je kon helpen meid.

Ojee Es hihi , ze houd je wel bezig, ik hoop dat het gewoon weer weg zakt

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:22

Ik heb echt een stukke-benen-complex hoor....kan daar een soort van hysterisch van worden terwijl het zomaar ook eens een steek van een horzel o.i.d. kan zijn....
Als met een dag of 10 niet weg is, toch maar even een scan van laten maken ofzo....

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:26

Nou ik snap dat wel heel goed hoor.

Dat heb ik altijd als Whis maar een vergrote neusgat heeft of wat dieper met ademen haar flanken optilt, Da zegt ook dat gaat niet meer weg omdat je daar teveel op gespitst ben

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:27

[VN] Groep mensen verdrinken oude pony opzettelijk in Engeland

Oooooohhh wat vreselijk, arm ding moet doodsangsten uitgestaan hebben |( |( .
Die idioten moeten ze ook met een stuk beton om hun poten langzaam an verzuipen..... -:(- -:(- _-:( _-:( :r
Kan daar zo woest over worden he...arm hulpeloos dier....K zou dat soort lui het liefst persoonlijk even aan gaan pakken, dan blijft er weinig meer van ze over hoor....
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 10-07-11 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:28

Mee eens meid, ik snap niet hoe mensen dieren iets aan kunnen doen

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 22:12

Esther.. Chef had ook een raar bultje op zijn been.. Ik kon het indrukken, was dus vrij zacht. en het zat nergens aan vast. Het was zo groot als..uhm.. tussen 20 ct en 50 ct :)
Is het bij Vera ook zoiets??
Ik ontdekte t vrijdag en is nu weer bijna weg..