Stal Jasper deel ... was het nou 3 of 4...?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 14:51

sniesie schreef:
Ik vind de zaterdag belachelijk duur... 42,50 voor een kaartje en dan moet je nog parkeren en eten en drinken, je bent zo 60 euro verder. Dat heb ik er niet voor over.

Onze deal is veel beter 8-)

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 16:01

Veeeeeel beter ;)

Kelly_Taco

Re: Stal Jasper deel ... was het nou 3 of 4...?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 19:37

Wij gaan ook.
Erik heeft weer passepartouts besteld (hoe schrijf je dat?)

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:05

Volgens mij zit je goed Kel
Ben je al een beetje bijgekomen van vandaag?

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:05

_Rijkie_ schreef:
8e waren we :)
Een van Schie bon (5 euro) en een bos bloemen...

Vond het wel helemaal leuk omdat ik met maar 4 proeven bij de beste 10 van 2011 zat en dan ook nog niet eens 'laatste' was :+

Goed hoor idd *\o/* *\o/*

X_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:38

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:19

Hoi Allemaal!

Lang niet op bokt geweest, maar jullie ook niet zie ik haha, hoe is het met iedereen?

Met Daddy gaat het steeds beter, we rijden nu alweer een poosje zonder muisjes, dus daar ben ik al heel trots op. Ook longeren we hem nu af en toe en dat vind ie heerlijk, z'n grappen zullen ook niet verdwijnen ;)
Hij loopt nog steeds helemaal rad, wordt ook steeds een beetje sterker. Nu proberen zo door te gaan en de grenzen af en toe te verleggen zodat alles steeds meer belast wordt.
Ben blij om nu op een rustigere stal te staan, al is er nog steeds véél te zien met een open wand, en ben heel blij met alle hulp die ik nu krijg, ik denk niet dat ik het alleen had kunnen doen, want hij was echt niet meer het brave paard zoals ik hem kende. Wel mis ik natuurlijk de gezelligheid op stal, maar ik kom terug! Als er op Jasper straks weer weidegang is, hoop ik groen licht te krijgen om hem ook op de wei te zetten, kan nu al niet wachten!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 08:19

:wave:

Fijn dat het goed gaat met Daddy!
Ik heb er allemaal niks van meegekregen maar waar sta je nu?

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 12:33

Hoooooooi!
Wat fijn dat Daddy zo fijn gaat! Maar wel weer gezellig als je terug komt hoor ;)

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 13:05

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 13:10

Gedaan al :)

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 16:09

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 17:17

Hey hier ff een berichtje uit frankrijk. Er ligt echt super veel sneeuw en de eerste dagen super mooi weer. Vandaag wat bewolking en sneeuw en een stuk kouder. Boarden gaat heerlijk, vandaag een hele route om de bergen heen. Van het hoogste punt 3170 meter een heerlijke lange afdaling gemaakt. Hoop natuurlijk helemaal heel terug te komen dit jaar, maar dat gaat tot nu toe goed gelukkig. Foto's kan ik er nu ff niet op zetten jammer genoeg dus dat komt later.

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:30

Klinkt helemaal goed Marij!
Heb je foto op fb gezien, mooi weer zeg. Geniet er nog maar ff van.

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:10

Lekker hoor Marije, waar zit je? Volgend jaar hoop ik ook weer te kunnen gaan boarden!

Marijk: ik sta nu in de Cruquis, bij de stal waar Carina werkt. Kleine stal, maar wel met een goede bodem in de binnenbak, en meer heb ik momenteel niet nodig, hij staat er lekker rustig en wordt goed verzorgd.

Hoorde van m'n moeder dat we volgende week onze spullen uit de kasten moeten halen? Spannend, ik ben wel benieuwd hoe het wordt! Wat komt er ook alweer in het nieuwe gedeelte? Komen daar ook stallen, of alleen kastruimte en binnenbakje?

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 08:35

Angelkisssss schreef:
Hey hier ff een berichtje uit frankrijk. Er ligt echt super veel sneeuw en de eerste dagen super mooi weer. Vandaag wat bewolking en sneeuw en een stuk kouder. Boarden gaat heerlijk, vandaag een hele route om de bergen heen. Van het hoogste punt 3170 meter een heerlijke lange afdaling gemaakt. Hoop natuurlijk helemaal heel terug te komen dit jaar, maar dat gaat tot nu toe goed gelukkig. Foto's kan ik er nu ff niet op zetten jammer genoeg dus dat komt later.

Wat leuk Marij!!
En idd wel heel terug komen ;)

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 08:36

LesleyLady schreef:
Lekker hoor Marije, waar zit je? Volgend jaar hoop ik ook weer te kunnen gaan boarden!

Marijk: ik sta nu in de Cruquis, bij de stal waar Carina werkt. Kleine stal, maar wel met een goede bodem in de binnenbak, en meer heb ik momenteel niet nodig, hij staat er lekker rustig en wordt goed verzorgd.

Hoorde van m'n moeder dat we volgende week onze spullen uit de kasten moeten halen? Spannend, ik ben wel benieuwd hoe het wordt! Wat komt er ook alweer in het nieuwe gedeelte? Komen daar ook stallen, of alleen kastruimte en binnenbakje?

Super toch!

Oh :+ Ik weet van niks :+
Zal Linda eens bellen....

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:53

Angelkisssss schreef:

Ja graag heel terugkomen :D Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er maar lekker van!

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:03

Fijn dat het zo goed gaat Michelle!

Op het bord staat dat vanaf vr de kast idd in gebruik genomen gaan worden, maar meer info nog niet.
Ging er meer om dat mensen nu hun kast alvast gingen opruimen en verdere info volgt dus nog.
Zien er wel netjes uit die kasten!

Volgens mij komen er straks in het nieuwe gedeelte de kasten, klein binnenbakje, 10 stallen en een poetsplaats.

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:08

Oke nou heb Lin gesmst dus ik hoor het wel...

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:47

Staat op het bord dat het pas februari wordt. Kan ik nog ff genieten van mijn oude kast!

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 07:32

Nog een maand uitstel van executie... haha

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 08:37

Ohhhhhhh haha :D

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:01

@ mich: Ik ben ik La Plagne.

Hebben 3 dagen zon gehad en 3 dagen wolken en wat sneeuw en slecht zicht. Vandaag laatste dagje maar die eindigde snel bij mij. Ben nog heel hoor!! Maar m'n board mist een strap van één van de bindingen :-( . Waarschijnlijk de schroef los of afgebroken en weg was de strap. Stond ik daar boven op de berg :-( . Gelukkig deels via liften naar beneden kunnen komen en deels lopend. Was dus een kort dagje. Enige voordeel is dat het zicht vandaag niet echt goed is, de toppen zijn niet te zien van de bergen, maar baal wel beetje. Morgen weer richting huis rijden en zondag weer thuis dan.

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 16:11

Dat is jammer Marij... maar het waren dus 3 mooie dagen :P