sniesie schreef:Ik vind de zaterdag belachelijk duur... 42,50 voor een kaartje en dan moet je nog parkeren en eten en drinken, je bent zo 60 euro verder. Dat heb ik er niet voor over.
Onze deal is veel beter
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Angelkisssss schreef:Hey hier ff een berichtje uit frankrijk. Er ligt echt super veel sneeuw en de eerste dagen super mooi weer. Vandaag wat bewolking en sneeuw en een stuk kouder. Boarden gaat heerlijk, vandaag een hele route om de bergen heen. Van het hoogste punt 3170 meter een heerlijke lange afdaling gemaakt. Hoop natuurlijk helemaal heel terug te komen dit jaar, maar dat gaat tot nu toe goed gelukkig. Foto's kan ik er nu ff niet op zetten jammer genoeg dus dat komt later.
LesleyLady schreef:Lekker hoor Marije, waar zit je? Volgend jaar hoop ik ook weer te kunnen gaan boarden!
Marijk: ik sta nu in de Cruquis, bij de stal waar Carina werkt. Kleine stal, maar wel met een goede bodem in de binnenbak, en meer heb ik momenteel niet nodig, hij staat er lekker rustig en wordt goed verzorgd.
Hoorde van m'n moeder dat we volgende week onze spullen uit de kasten moeten halen? Spannend, ik ben wel benieuwd hoe het wordt! Wat komt er ook alweer in het nieuwe gedeelte? Komen daar ook stallen, of alleen kastruimte en binnenbakje?
Ik weet van niks
Angelkisssss schreef:Hey hier ff een berichtje uit frankrijk. Er ligt echt super veel sneeuw en de eerste dagen super mooi weer. Vandaag wat bewolking en sneeuw en een stuk kouder. Boarden gaat heerlijk, vandaag een hele route om de bergen heen. Van het hoogste punt 3170 meter een heerlijke lange afdaling gemaakt. Hoop natuurlijk helemaal heel terug te komen dit jaar, maar dat gaat tot nu toe goed gelukkig. Foto's kan ik er nu ff niet op zetten jammer genoeg dus dat komt later.
Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er maar lekker van!