BV nee jij was het niet (had stiekem al profiel gecheckt ) die ik had gaf vorig jaar op horse event ook namens bokt clinic, blond haar. Nou ik ga even paard uit stal trekken kijken of ze kreupel is van wonden, zo niet even t bos in stappen. Poot is wel enorm dik
Martine_Levi
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-11 16:57
Maris89 schreef:
Van jullie rijd eigenlijk alleen met een dressuurzadel? Ik ga er 1 kopen maar wil mn Wintec vzh eigenlijk weg doen
Heb alleen een dressuurzadel. Is van Wintec, de 500 geloof ik? Gaat prima! Ook met springen
mijn dressuurzadel is ook heel plat zogezegd en de kniewrongen kun je zelf aanpassen. In mijn ogen is het gewoon een vzh zadel met lange zweetbladen Ben er erg tevreden mee. Heb dit ook gekozen omdat deze het beste lag op mn haf, aangezien ze best rond is
Maris89
Geplaatst: 28-02-11 18:37
Mijn Wintec ligt echt kl*te nu . Heb sinds vrijdag een Euroriding Diamant
Gister hadden we wat jonge paarden buiten gedaan in nieuwe groep en toen ik thuis kwam (van in bos rijden met de trailer) waren die los. dus die moest ik eerst vangen, en mijne brak heel de trailer af. Doet hij nooit alleen als hij weet dat we thuis zijn (en dat weet hij doordat we viaduct overgaan en dan begint ie al gek te doen) anders doet ze dat nooit. Ik had geen peesbescherming etc om omdat ik in het bos door water(meer) heb gestapt.... maar ze is niet kreupel, en na rijden was been stuk dunner maar nog niet normaal. Heb wat vulcetan overal opgesmeerd nu maar hopen dat het snel geneest.
Hoop dat ie er niks aan over heeft gehouden colette. Ik ga 12 maart weer mee doen met de tinkerdagen in Leusden. Ik heb tot nu toe nog niet echt de punten gereden die ik zou willen rijden op wedstrijd maar inmiddel gaat het met rijden wat beter dus dat hoop ik terug te zien in mn punten over anderhalve week. Ik heb tot nu toe 4 wp maar elke x net op het randje.
Ohh die kobalt en mocca kleur!! Hoeveel kost het verzenden vanuit Duitsland?
Ik heb helaas slecht nieuws meiden... ik moet waarschijnlijk de instructieweek afzeggen . Ik heb geen vervoer en een oud stalgenootje kon mij evt brengen en die vraagt er 120 euro voor. Begrijp dat mensen eraan willen verdienen maar dat wordt me te gortig, dan ben ik 600 euro kwijt voor dit weekje. Ik slaap er nog even een nachtje over maar denk dat het beter is als ik een keer ga als ik een eigen auto tot beschikking heb
Sjel
Geplaatst: 02-03-11 19:50
Ah, jammer dat ik het nu pas zie Colet. Ik heb gister net een heftige shopsessie gehouden bij de Epplejack! Maris, zou je geen auto kunnen huren? Je hebt wel een eigen trailer toch of ben ik in de war? Ik heb zelf ook een kleine auto en als ik geen grote auto kan lenen dan huur ik er altijd eentje, ben ik €50,- kwijt en dan heb je 100 km vrij te rijden. Je hebt ook heel veel paardentaxi's die zichzelf aanbieden, op marktplaats staan er genoeg!
Ik was in de veronderstelling dat ik zondag wedstrijd had, kijk ik net op de startlijst, is het tm M2. Bel de vereniging net op aangezien ik telefonisch heb ingeschreven en ik mijn coupons gewoon op mocht sturen, zegt ze; Ja, ik heb idd je coupons en vroeg me al af waarom ??! Heb ze nu maar door laten schuiven naar de volgende maand.
@colette, ik ga idd wel vaker. Ben laatst ook op de koudbloedendag geweest in Nistelrode en al een paar x meegereden met de tinkerdagen in Leusden. K pak ook reguliere wedstrijden mee maar het heeft wel wat zo tussen de andere tinkers. Ik zou wel een mokka dekje willen maar wat zijn de verzendkosten? @Maris, echt jammer, misschien kan je inderdaad op een andere manier vervoer regelen. Succes!
Het klikt niet zo goed (meer) met mij en mn paard, dat komt wss nog wel goed hoor, maar ik durf niet te zeggen of het voor de instructie week nog goed komt. Het is me teveel geld om te gokken
De merrie was leuk geweest om mee te nemen, maargoed, die staat te koop en is ook niet van mezelf, dus weinig over te zeggen
Ik wil wel heeel graag mee dus ik kijk het nog eventjes aan.. maar ben bang dat ik toch moet afmelden..