ik had voor de vakantie tentamen week! Dus dat heb ik voorlopig achter de rug, nu 6 weken werken in het restaurant bij ons op school... Maar ik begin morgen pas weer, vandaag is mijn allerlaatste vakantiedagje helaas..
Nu echt een ander onderwerp. Houd niet zo van school .
Elise95
Geplaatst: 09-01-11 20:50
U2andI schreef:
hebben jullie selecties gereden??
. Paardje heb ik pas een half jaar
Queelens
Geplaatst: 09-01-11 20:51
U2andI schreef:
hebben jullie selecties gereden??
Allang! Mijn laatste selectie (kringfinale) was 12 December. Helaas niet door naar regio (alleen de kringkampioen ging door) Maar was nogal faal man die kringkampioen werd had je niet willen zien rijden dat was (bijna) niet om aan te zien Paard gespannen doro de proef ruiter z'n handen en benen leidden een eigen leven terwijl Peri gewoon ontspannen z'n proef doorging afgezien van de rechtergalop waar die even met aanspringen in verzet kwam maarja mijn proef was ook niet geweldig ofzo maar beter dan die van haar
Bij ons waren de selecties afgelast dus vrije inschrijving voor de kringkampioenschappen en die waren vandaag. Had heel graag mee willen doen, maar het kwam helaas net iets te vroeg.. Heb zelf namelijk pas weer 5x zelf op mn pooowny gereden en dan ga ik niet gelijk aan de kringkampioenschappen meedoen
bij ons mag er (tot nu toe) ook maar 1 door, moet zaterdag de 3de rijden maar de kk is al bekend... ik had gebeld met de kring maar het kon bij ons zijn er misschien 2 door mochten omdat andere kringen niet aan hun aantallen konden voldoen, dus ik hoop het want ik ben zowiezo 2de...
Echt jammer altijd als er maar 1 doormag haha. Bij ons was kringfinale wel echt een dikke strijd hoor we waren met z'n 3e. Ik stond wel 3e maar als ik 1e werd en diegene die 1e stond 3e zou ik kringkampioen worden. Maa helaas