Nou ik kwam voor een laptop en kwam met een printer en een antivirus thuis. De laptop was er nu niet meer Maar die komt over ong 3 weken aan, dus als we nu betaalde kregen we hem voor dezelfde prijs. En de laptop en antivirus kregen we er gewoon gratis bij! Gewoon 140 euro gratis!
Ik wil vnaaf gaan rijden met Marlous, maar dr was nog maar 1 plek over in beide lessen. Dus we hopen nu beide dat er nog iemand afzegt voor een van de lessen dan kunnen we gaan!
Vandaag werkt Wietse gelukkig maar tot 2 uur dus ben niet zo lang alleen. Er is hier ook niemand thuis verder dus verveel me nu al. Moet eigenlijk weer aan me werkstuk werken. Straks als Wietse dr is gaan we nog even samen eten en dan filmpje huren omdat ik liep te piepen gisteren dat ik hem zo weinig zie. Gisteren had hij van 8 tot 18u gewerkt en in de avond gingen we weer bij z'n vrienden langs dus ik ben eigenlijk, behalve 's nachts niet alleen met hem geweest en dat vond ik niet zo grappig. Maarja daar is vandaag al een oplossing voor gemaakt Echt zo lief z'n moeder zit de heletijd vegetarische recepten op te zoeken voor mij enzo hadden we het nog over die vvv bon voor lingerie ging ze helemaal laten zien wt ze zelf heeft echt zo lief is zij