ik denk dat ik je verhaal snap, en dan zijn jullie idd verkeerd gereden.
als je het kaartje er bij pakt, zie je bij 3 (de hunnebedden) dat je een bocht maakt.
jullie kwamen vanaf (op het kaartje) "links" en dan moet je een bocht maken naar "beneden".
ik denk dat jullie daar rechtdoor zijn gereden (richting rechts op het kaartje).
bij de hunnebedden hoor je niet rechtdoor te rijden richting de weg, maar eigenlijk voor de hunnebedden naar "beneden" (in het echt vanaf de kant dat jullie kwamen dus rechtsaf) te gaan..
opzich is het een leuk rondje om te rijden, maar kan je dnek ik beter de pijltjes op het kaartje volgen.
het rondje word meestal diekant op uitgelegd en gereden, dus dan heb je minder kans bijvoorbeeld in volle gallop paarden van de andere kant tegen te komen..
ook is het leuk om door het sprookjes bos te gaan, hier kan je dat wel een beetje zien. http://rchetfjordenpaard.nl/wp-content/ ... -1-uur.jpg
het sprookjes bos heb je veel kleine paadjes, maar als je over de wat grotere paden gaat raak je in iedergeval niet zo snel verdwaald 
je kan de 2 rondjes ook combineren. eerst een stukje sprookjes bos en dan het andere rondje, of andersom. je kan zien dat puntje 5 en de driehoekjes op het ene kaartje het zelfde stuk zijn als de driehoekjes op het andere kaartje
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 23-04-12 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt