Owwwww ben zo trots op mn pony . We zijn een hindernis over gegaan, en heb er niet naast gelegen . Geloof eerste streven gehaald . Arme pony was helemaal kapot na de les . Al die nieuwe indrukken en ook redelijk veel galop voor zijn doen . Maar we hebben allebei ons best gedaan . Hierbij de foto's!
Owwww wacht we moeten twee benen tegelijk op tillen .
Maar baas gewoon er overheen draven kan toch ook....
Ik doe het idd ook voor de afwisseling, en het is ook gelijk goede gehoorzaamheidstraining en galoptraining . En vooral de laatste kan die goed gebruiken . Is goed voor zijn achterhand . Ennuh heb je geen foto's waar Major zich op uitleeft dan ? Heb zn nieuwe onderkomen ook nog niet voorbij zien komen volgens mij... (die van jullie trouwens ook niet).
Vandaag heb ik lekkere actie gehad, geen foto's (gelukkig!). Ik moest een hek door met Major en mijn voet bleef haken. Major schrok op hetzelfde manier ergenst van en ging 'ervandoor'. Omdat ik mijn beugels al kwijt was verloor ik mijn evenwicht en viel ik HEEL HARD van hem af... De hele ochtend in A&E gezeten, hersenschudding en een zwaar gekneusde pols. AUW...
Jaja... ik weet nu dat ik van Major ook af kan vallen al was dit wel een hele ongelukkige samenloping van omstandigheden!
Ik was wel blij dat ik mijn cap ophad! Mijn hoofd deed echt zeer1
Jij blij dat je nu wel je cap op had . Hahahaha je had je uitspraak zeker niet netjes afgeklopt .
antoinetje
Geplaatst: 08-05-11 14:09
kooslover schreef:
Hè wat rot Antoinette. Beterschap! (Wees inderdaad maar blij dat je je cap wel op had)
Thanks Sas.
Ik heb normaliter altijd mijn cap op, alleen omdat Jock afgelopen zondag heel erg moe was nam ik hem voor op het zadel, ik was niet van plan Major te beklimmen anders had ik mijn cap wel meegenomen
Een stalgenootje vond trouwens de beugelriem aan het hek waar ik bleef hangen..... bijna helemaal doormidden gescheurd. De veiligheid clip van het zadel is ook naar de *****
oei, nou je been zit er gelukkig nog aan. Beter je beugelriem dan je benen. Major toch maar vertellen dat ie niet hoort te schrikken. En ander jou mee moet nemen en zadel ook.
Hihi vind hij dat zo moeilijk dan? Wel handig dat Gijs hem af en toe therapie geeft. Wat wordt de volgende sessie? Rustig stappen en vooral niet schrikken?
We hebben nog geen 'gate training' gedaan maar verder gaat alles best hier Ik kom begin julie een aantal dagen naar Nederland, niet vergeten rechts te rijden....