@Marion: Dat je weinig verschil ziet komt waarschijnlijk dat je geen interesse hebt in de pony's er zitten wel degelijk verschillen in hoor En inderdaad... Als iedereen van het zelfde zou houden wordt het een hele saaie boel....
Ik heb gelukkig gisteren weer kunnen rijden,Tence moet in beweging blijven want hij is ietwat rond aan het worden. Maar als het regent kan je met zo`n vies kletsnat paard toch weinig beginnen.
Hopelijk blift het vandaag droog,het ziet er wel bewolkt uit.
leuk leuk leuk die fotos valt baxter wel "onder" de shetlanders of helemaal niet?
vandaag met de paardjes naar buiten geweest, erg braaf. grem werd wel een beetje wild toen die weer alleen in zijn stal stond zonder zijn vriendjes. king niet die vind het allemaal wel best. op zijn gemak daarna weer de wei in.
heb op de groene meer hyves nog foto's geplaats van de dag ruinen
DesireeK
Geplaatst: 05-05-10 21:57
Tnx Nee Baxter is een appaloosa minipaardje. Hij heeft een andere bouw dan een shet. smaller hoofdje bijvoorbeeld en een veel makkelijker karakter dan een shet. Appies zijn niet zo eigenwijs en meer op mensen gericht...Ze willen heel graag voor je werken...
Ruitje, wat een leuk initiatief van je op zoiets op te zetten! Is misschien wel iets voor mijn neefje. Die heeft al zoveel gedaan, behalve paardgereden . Hij is 6 en denk dat hij dit best heel leuk zou vinden. Ik zal eens met mijn schoonzusje overleggen . Wat zijn de tarieven voor een les (middag)? Ben blij dat het weer lekker droog is. Wie gaan er allemaal helpen de 15e?
Splinter
Geplaatst: 05-05-10 22:41
wat foto;s van de les, thanks kim voor het maken
PowerHorseW
Geplaatst: 05-05-10 23:38
splinter: mooie fotos!! ze ziet er al heel ontspannen uit. vind het een net plaatje om te zien zo
Baxter: krijg nou wat, dit wist ik dus egt niet vind het wel leuk om te weten nu. als ik dan zou moeten kiezen tussen een shet en apalosa zou ik toch egt de apalosa kiezen. nu je het zegt zie ik wl het verschil.
iemand een wit showhalster?
_Jen
Geplaatst: 06-05-10 01:30
King fijn dat jullie lekker buiten hebben gereden het was er goed weer voor
Splinter dat ziet er goed uit zeg!! Alief ziet er ook erg goed uit en jij hebt hard moeten werken zo te zien haha
Ik heb ook lekker gelesd vanochtend ze is wel lekker druk en onrustig sinds ze op het land staat, gister was ik haar ineens kwijt! Die had blijkbaar nog energie over na rijden en ik was niet snel genoeg om haar nog te vangen
cassandra84
Geplaatst: 06-05-10 07:56
Goedemorgen!!! Iedereen weer aan het werk?
Thuis kan ik van alles met de compu behalve bokt.
Ik heb ook bijna alles klaar voor de polderdag moet alleen nog plastificeren. Wat kan je toch af en toe ruzie hebben met de compu of waar je mee bezig bent.
Wat een discussie over de shetjes en appies. Ik kan het goed begrijpen Abel en Bax zijn net zo groot of klein als shetjes, maar appies dan.
Barbara en Lisanne, leuk dat jullie toch kunnen! Hemelvaart is al bijna he .
Marion, dat gevoel heb ik met iedereen die een rijpaard heeft hahahaha, als je eenmaal 1 keer met 60 km per uur over een baan geraasd ben vraag je je af wat jullie daar nou toch aan het doen zijn in die bak ... En nu heb ik shetties, ergens klopt er hier iets niet
Splinter
Geplaatst: 06-05-10 08:04
Ik heb een erg rood hoofd ja, heb het alleen erger gemaakt door de kleuren aan te passen volgende keer niet meer doen, nou kom nu al me Comp. niet meer in op werk gaat lekker!
Lief gaat als een trein splin En wie zegt dat paardrijden niet inspannend is
Iemand gisteren nog iets gedaan voor bevrijdingsdag/festival/feestjes of iets?
Ik heb gisteren 2x super gereden, dus had mn eigen feestje
Oh, dan zijn mini appaloosas zeker makkelijker dan grote maat? Want bijv. amerikaanse appaloosa's staan niet bekend om hun meegaande karakter (je weet toch wel waarom de indianen verloren hebben? ). Ik vind t allemaal maar zo-zo, ze zijn altijd nog een individu
Ben gister naar kick ass geweest echt een leuke film!
O me zus heeft dan idd pech, had haar toch nog niet gesproken
Kimbaie
Geplaatst: 06-05-10 08:40
Goedemorgen,
Ik ben gister nog even naar het stadshart geweest voor het bevrijdingsfeest, maar we kregen de boodschap dat ze dicht waren . Echt belachelijk aangezien er continue mensen uit kwamen. Maar goed... we waren het wachten zat, dus drankje gedaan bij Hipp, daar kwamen we allemaal vrienden en kennissen tegen. Het was gezellig druk, dus was moeilijk om je er weer toe te zetten om naar huis te gaan met de gedachte dat je de volgende dag moet werken. Wel lekker dat het stadshart zo vroeg op gang was, moeten ze vaker doen.
@ baxter: leuke foto's
@ splinter: je zit er op één lekker met een big smile op. Hoeveel foto's had ik uiteindelijk gemaakt, want ik bleef klikken. hahahaha