Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Annie_ schreef:Mijn rits is zo uit me hoofd van bij de laarzen
5 keer kapot gegaan.
Allemaal door domme dingen maar er is mij ook verteld
dat met aan doen je rits recht moet zijn dus geen bobbeltje door je enkel dat hij daar er in valt zeg maar anders trek je hem kapot.
hoorde het pas na die 5 keer kapot
Nu heb ik 2 nieuwe ritsen van die schoenmaker uit de C1000
en daar doe ik al bijna een jaar mee.(heb me laarsen nu 6 jaar)
gina2003 schreef:Kirst, hoe ging het met mijn blondy?
).
. Mama heeft ook een avontuur
gina2003 schreef:Ok, ze heeft natuurlijk ook niet veel gedaan deze week.
Shirley en ik zijn vooral bezig met Gina op eigen benen te laten lopen, gister met Shirley gingen de overgangen juist goed, ze reageerde netjes.
Ik ben ook helemaal niet meer van voren bezig, wil echt alleen op haar eigen benen leren lopen, gaat natuurlijk makkelijker als ze naar het bos gaat, maar als ze niet stopt, geeft eens een ruk aan de teugels, bij mij werkt dat altijd goed..
Wat vond je van het hoofdstel?
) gina2003 schreef:Ik ken het probleem, vooruit wil ze maar al te graag, maar terug..
En ja, je moet heel duidelijk naar haar zijn en haar echt flink aanpakken, anders gaat ze haar eigen ding doen, maar daar had ik je al voor gewaarschuwd, hahaha.
En het hoofdstel? (buiten dat die super stug is..)
!
en oren naar achteren. Soms als ik dan
. Dat

gina2003 schreef:Zadel is 2 keer nagekeken, zelfs nog vlak voor haar blessure, daar is niks mis mee, ze is natuurlijk wel aangekomen, maar valt nu inmiddels ook wel af.
Gewoon goed recht blijven zitten, hahaha.
Nee, ik weet het, maar het probleem is dat ze heel rond is en je dit met alle zadels blijft houden (Buiten dat ik echt geen geld heb voor een ander zadel), deze is toen speciaal aangemeten door een zadelmaker.
Een bontje helpt niet, omdat die kussens naar buiten steken, dus die liggen dan op de rand van dat bontje.
Heb een bontje gehad, maar je zadel gaat alleen maar glijden als je er een dikker shabrakje onder doet, aangezien het zadel dan helemaal op de rug ligt, ipv er omheen zeg maar, dat heb ik al ondervonden..
Vandaar mijn dunne shabrakjes.
. Heb het gevoel dat het komt omdat ze soms in bochten ineensgina2003 schreef:Ja, in galop heb ik daar ook last van..
Maar het komt echt omdat ze zo rond gebouwd is, daar kan helaas niks aan gedaan worden, ook niet echt als ze afvalt...
Maar ze begint al langzaamaan strakker in haar velletje te komen, vind je niet?
!