Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:18

Esther28 schreef:
Vond het wel grappig net over de Oostveense......vind het altijd wel heel mooi zo een witte wereld...

Jij zat niet achter het stuur zeker?

En over de bijrijder ga ik wel met Linda mee. Je hoeft echt geen consessies te doen, maar een beetje positieve en vriendelijkere instelling zou denk ik beter werken. Nu komt het over van: Okee, het is dat ik een bijrijder nodig heb, maar anders liever niet en ik vertrouw niemand en zit eigenlijk nergens op te wachten.....maar als je je aan al mijn regeltjes houdt dan mag je bij gratie god mijn paard verzorgen.
Terwijl het bijrijden een voordeel voor twee personen is, niet alleen dat die persoon met jouw paard mag rijden, maar ook een voordeel voor jou dat je eens een dagje niet hoeft, en is een keer lekker op vakantie kan met de gedachte dat je paard goed verzorgd wordt. (is niet vervelend bedoeld ofzo hor Es, maar wel hoe ik de advertentie hier op Bokt over vind komen.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 22:20

Als je consessies doet, hoeft dit toch niet per definitie ten koste van je paard te gaan. Het kan ook in een bepaalde denk- of zienswijze zijn. Andere oplossing is misschien geen bijrijdster. Je hebt dan alle touwtjes zelf in handen en gebeurt het zeven dagen in de week zoals jij het graag wilt.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 22:24

Nou ik ben geen bange poeperd maar de Oostveenseweg met dit weer vind ik niet echt grappig. Een verkeerde stuuractie of iets anders onverwacht en je bent het haasje.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:26

Ik zag toen ik ging glibberen in het begin ook die dikke auto van Dave ook heel snel dichter bij komen.....en wat denk je dan op dat moment? :o Dat is een dure om op te botsen..... :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 22:29

Ach wij zijn en jij bent vast goed verzekerd! Trouwens, liever dat je op de auto botst dan dat je in de sloot terecht komt.. :=

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:32

Serada schreef:
Ach wij zijn en jij bent vast goed verzekerd! Trouwens, liever dat je op de auto botst dan dat je in de sloot terecht komt.. :=

Ben inderdaad goed verzekerd, maar moest er zelf even om lachen dat dat op zo'n moment door je hoofd schiet, net of je niks beters te doen hebt op zo'n moment. En inderdaad, liever jullie auto dan op mijn kop in de ijssloot...

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:38

Nee vanavond zat ik zelf niet achter het stuur, maar vanochtend wel :Y)
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 17-12-09 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 22:39

Nog een dagje en dan lekker weekend. Ik hoop dat het aanstaande zondag een beetje zal meevallen met de sneeuw. Als het te erg is, gaan wij niet met de trailer en peerd op pad. Ooh Pietje op tv, even horen wat hij zegt... :roll:

Esther28

Re: Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:39

Pietje is een leugenaar.....die zit er altijd naast......

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 22:40

Nou ik vind Pietje wel leuk hoor...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:42

Serada schreef:
Nog een dagje en dan lekker weekend. Ik hoop dat het aanstaande zondag een beetje zal meevallen met de sneeuw. Als het te erg is, gaan wij niet met de trailer en peerd op pad. Ooh Pietje op tv, even horen wat hij zegt... :roll:

Hier helaas nog twee daagjes voordat het weekend is.....en moet nog werken voor mijn geld ook op het moment :D ....ben blij als het 1 januari is.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:43

Fieke: dat mag je best vinden hoor...ik ben gewoon erg kritisch als het op Bor aankomt. Heb al zat meegemaakt met bijrijdsters (niet alleen met Bor, maar ook met Lester) en heb daar mijn lering wel uit getrokken.
Ik zit gewoon niet te wachten op:
A: een minderjarige penny
B: een betweterige zogenaamde Z ruiter, die vervolgens je hele paard over de zeik helpt en alleen maar van voor zit te trekken en met sporen in zn ribben zit te trappen
C: mensen die zeggen te gaan lessen en vervolgens een half jaar later nog geen les hebben gehad en dit ook niet van plan zijn terwijl dat wel de afspraak is
D: Mensen met alleen manege-ervaring en denken te weten wat goed en niet goed is voor mijn paard zonder enig overleg
E: Mensen die om de haverklap afzeggen....

En dan blijven er weinig over, dat klopt...maar de juiste zal er best wel ergens bij zitten..

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:48

Ik heb het ook niet over de eisen die je stelt, daar ben ik het over het algemeen best mee eens, maar om hoe je het formuleert. Op deze manier klinkt het niet echt aantrekkelijk/uitnodigend voor iemand die opzoek is naar een verzorgpaard, en aan de eisen voldoet. De advertentie heeft een nogal negatieve uitstraling....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 22:49

Nou Piet, wat gaat er op zondag gebeuren??????

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 22:50

Jah Fieke, nog even doorbijten en dan heb je de drukke dagen weer gehad. Moet je nu extra diensten draaien of komt dan nog?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:50

ja Pietje, lieg ons nog eens voor....

Fieke: dat mag je vinden, gelukkig zijn er ook mensen die er anders over denken, gezien de reacties via MP en PB ;)

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:51

Pietje zegt dat het zondag niet al te best wordt.....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:52

En morgen mogen we weer bibberend en glibberend achter onze stuurtjes kruipen....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 22:53

Inderdaad Esther, het ziet er zondag niet zo best uit. Sneeuw en vriezen en dat is geen goeie combinatie.. :n

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:53

Serada schreef:
Jah Fieke, nog even doorbijten en dan heb je de drukke dagen weer gehad. Moet je nu extra diensten draaien of komt dan nog?

Ik hoef gelukkig niet zoveel extra dit jaar, we hebben een hoop zaterdaghulpen/oproepkrachten die extra willen werken. Maar wat ik werk is wel flink hard doorwerken en hoog stressniveau, dus dat merk je wel....en als je dan een dag van negen uur hebt in dit tempo, is dat lichtelijk uitputtend.
Heb eind januari maar lekker weekje vrij gevraagd, heb nog vakantieuren over van dit jaar, kan ik mooi wat met Vien aantutten...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:54

Esther28 schreef:

Fieke: dat mag je vinden, gelukkig zijn er ook mensen die er anders over denken, gezien de reacties via MP en PB ;)

Gelukkig, veel reacties dus? Dan zit er vast wel een geschikt iemand bij!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:55

Ach look at the bright sight: hebben we wellicht weer eens een witte kerst......

Volgens mij is bij ons de tent uitgestorven komende 2 weken...
Kan ik lekker kerstliedjes draaien en gezellig met me, myself and I gezellig gaan zitten doen....

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:55

Ben je alleen dan es? waar is Imre

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:56

Twinklebel schreef:
Esther28 schreef:

Gelukkig, veel reacties dus? Dan zit er vast wel een geschikt iemand bij!

We zullen het zien.......aan de ene kant denk ik: laat maar ik doe het zelf wel....aan de andere kant vind ik een vrije dag ook wel lekker....dus geen man over boord als er niemand bijzit.....ennnnnnn bij twijfel....niet doen....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:59

Snackie schreef:
Ben je alleen dan es? waar is Imre

Op mn werk bedoel ik sweety :*

whaha ontvrienden is het woord van het jaar...
Ik ontvriend
Jij ontvriend
Hij/zij ontvriendt
Wij ontvrienden

:+