Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weet op stal iig al 1 CM-junkie, R R uit De Rijp met pennyponnie N A uit het pennyhofje

schumax schreef:[***] Angela is gelukkig weer thuis, tegen 12 uur kwam ze het huis binnen sluipen, ipv het potje op haar donder kreeg ze wel honderd knuffels, wat een zorgen zeg enne bedankt voor je hulp.
Ik hoop dat alles voor de rest goed gaat met Angela. 

, die dacht gisteravond binnen te kunnen sneaken zonder dat iemand 't zou merken. 
, vanmiddag motorolie in Tweety gegooid. Allereerst heb ik 't idee dat wanneer een meid een motorkap opent er alarmbelletjes gaan rinkelen bij mannen in de omgeving en je krijgt er vreselijk smerige handen van.

Authentic schreef:Ik doe trouwens niet meer mee aan emancipatie, vanmiddag motorolie in Tweety gegooid. Allereerst heb ik 't idee dat wanneer een meid een motorkap opent er alarmbelletjes gaan rinkelen bij mannen in de omgeving en je krijgt er vreselijk smerige handen van.
Haha misschien is dat maar goed ook, hetzelfde effect krijg je nl ook als je als 'hulpeloze' vrouw langs de kant van de weg staat met een auto die het niet meer doet
Miss_Montana schreef:Authentic schreef:Ik doe trouwens niet meer mee aan emancipatie, vanmiddag motorolie in Tweety gegooid. Allereerst heb ik 't idee dat wanneer een meid een motorkap opent er alarmbelletjes gaan rinkelen bij mannen in de omgeving en je krijgt er vreselijk smerige handen van.
Haha misschien is dat maar goed ook, hetzelfde effect krijg je nl ook als je als 'hulpeloze' vrouw langs de kant van de weg staat met een auto die het niet meer doet
.