jammer dat Mike weg gaat
heb veel van hem geleerd! 
ben benieuwd van wie we les krijgen, krijg ik denk ik dat vanavond wel te horen!
Leuke foto's Suus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb veel van hem geleerd! 
hahaha

Dominiqueee schreef:Kwaliteit gaat door het uploaden erg achteruit, maar da's een bekend verhaal.
Er zitten wat plat-door-de-bocht-momenten bij
WHOEI!
Ieeeeeeeeeh (dat moet het geluid van piepende autobanden voorstellen)
Staart omhoog![]()
Voor het eerst over de balkjes heen, de 'echte' balkjes komen nog. Staanders hebben we al wel! Heeft de man van mijn instructrice Yvonne gemaakt!

Dominiqueee schreef:Leuk Suus! Ik wist niet eens dat zo'n soort 'oefenwedstrijd' bestond! Misschien iets voor mij en Luca voordat ik een startkaart wil aanvragen! Van wie heb je les trouwens? En wat voor bijzet gebruik je dan?
En bij de AH werken is echt super saai maar wel de chillste supermarkt om te werken die er in Leusden is denk ik. Heb er ook een half jaar gewerkt, puur voor de werkervaring en omdat ik geld nodig had om mijn vakantie te betalen.

Gelukkig ging de les van Rosa ook goed
En was hij braaf.
Veel plezier/succes met je les.
En al foto's genomen met je nieuwe camera??
Love_Sanne schreef:Halloo allemaal!
Ik heb die prik wel gehaald, en heb nu echt superveel spierpijn in m'n arm...(Ik denk ook een beetje doordat ik er vannacht op heb geslapen
) M'n moeder vond dat ik hem ook maar moest gaan halen, heb ook nog niet echt zinnige redenen gehoord waarom ik hem niet zo moeten gaan halen, dusja
(Kan ook altijd die 2e&3e gewoon niet halen
)
Maar ja. Als dat alles is...
Super sloom, had een beetje het idee dat ze zich niet helemaal lekker voelde ofzo, helemaal niet aan m'n been, toen gingen we nog ff wat wandelen aan de hand, ook niet vooruit te branden!
Zij moet wachten totdat meneer klaar is met drinken en dan mag zij pas, en dat duurt nogal lang