LIQUITA schreef:_sandra schreef:Daar zat ik ook net aan te denken.ben benieuwd wat ate aan het doen is hahaha hihihi
hihi ik ook al.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:_sandra schreef:Daar zat ik ook net aan te denken.ben benieuwd wat ate aan het doen is hahaha hihihi
_sandra schreef:DaaromLIQUITA schreef:Smurfenhuisjes hebben jullie van de Grote smurf gehad.
dat is lief grote smurf. ze vinden ze trouwens door de heele binnen bak heen hahaha
_sandra schreef:Ik ookberichtje naar jo is onderweg, ben benieuwd!!!
. 
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Smurfenhuisjes hebben jullie van de Grote smurf gehad.
dat is lief grote smurf. ze vinden ze trouwens door de heele binnen bak heen hahaha

LIQUITA schreef:Trouwens...nog maar 150 pagina's

_sandra schreef:zijn er in december nou weer onderlinge wedstrijden? begreep zoiets.
LIQUITA schreef:Smurfenhuisjes hebben jullie van de Grote smurf gehad.

LIQUITA schreef:Trouwens...nog maar 150 pagina's
xan schreef:_sandra schreef:zijn er in december nou weer onderlinge wedstrijden? begreep zoiets.
Ja, ik heb me ingeschreven.
Doe je ook mee ????????????????????
_sandra schreef:Oké....ga voor de buis expeditie begint zo. als ik wat van ate hoor, laat ik het weten

xan schreef:Volgende week zijn er weer officiele wedstrijden van de rijvereniging.
Ik hoorde van Sandra Kat dat ze toch maar niet mee doet, omdat het gister zo slecht ging. Dus Liquita wellicht kun jij op haar plekje ??????
. 
(hoezo nieuwschierig?)
LIQUITA schreef:xan schreef:Volgende week zijn er weer officiele wedstrijden van de rijvereniging.
Ik hoorde van Sandra Kat dat ze toch maar niet mee doet, omdat het gister zo slecht ging. Dus Liquita wellicht kun jij op haar plekje ??????
Ik heb de zondag erna al een wedstrijd. 1tje vind meer als genoeg.
. Tytje schreef:Ik dacht ook al Meelen, wat is Ate aan het doen, maar ik heb al een vermoeden?!
xan schreef:Volgende week zijn er weer officiele wedstrijden van de rijvereniging.
_sandra schreef:xan schreef:Volgende week zijn er weer officiele wedstrijden van de rijvereniging.
hoorde van sandra zelf dat ze een boete van dertig euro moet betalen als ze niet meedoet. dit omdat ze al had ingeschreven. alleen als ze een dokters verklaring of veearts verklaring heeft word het kwijt gescholden. ze hoorde dat van diana
€30,00 !!!!! Hahaha...dat is een aardig bedrag