Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabian_Girl schreef:mariska is de vriendin van die herman die dr weggebracht heeft,.ook een handelaar..
krijg geen nummer of adres heb t al de hele avond geprobeerd
Meetje22 schreef:Ik zou er niet intrappen,dit is pure oplichterij.
Die pony is bij de slacht hooguit 450 euro waard,en een slager is ook iemand die wat winst wil maken in dit geval.
Die doet em ook wel voor 700 weg,das 250 euro en snel verdient,hoeft ie die pony niet eens voor te brengen.
Ik heb vaak zat met handelaars te maken gehad en dit is niet hun werkwijze.
Denk je nou echt dat die man die pony morgen slacht als ie er nog snel een paar meier op kan pakken? NO WAY
Hier wordt een heel vies spelletje gespeelt.
dees_daan schreef:ik heb het tel.nummer van die mariska, zal ik bellen? mischien dat ik iets kan regelen?
dees_daan schreef:ik heb het tel.nummer van die mariska, zal ik bellen? mischien dat ik iets kan regelen?
QuijoSavan schreef:En murphy kan jij bellen met de eigenaar die morgen haar pony brengt naar alison?
slimmerik schreef:Hier de slachtprijzen voor vandaag:
Zie je wel dat we bedonderd worden. Ik denk dat ie al dood is.....
sorayalover1 schreef:Ze word morgen niet geslacht. Die man gaat morgen op haar rijden zei mariska net. Heb haar net gesproken hij dacht namelijk dat het een hele goede pony was.
sorayalover1 schreef:Ze word morgen niet geslacht. Die man gaat morgen op haar rijden zei mariska net. Heb haar net gesproken hij dacht namelijk dat het een hele goede pony was.