Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 20:43

Tess, je kunt in de weinige uurtjes die je hebt, ook heel afwisselend werk aan Dox aanbieden. Alleen losgooien als je weinig tijd hebt, is uiteindelijk voor het paard steeds hetzelfde(tenzij hij echt met vriendjes kan dollen)....Een half uurtje free-style, vrij springen of balkjes lopen, (als de paddock niet te nat is...) Hij is nog jong! Daarom heeft hij ook veel afwisseling nodig en het past bij zijn karakter!
Als je eens weinig tijd hebt, wil ik hem best eens wat leuks laten doen. Ik kan meestal op maandag en woensdag, maar niet altijd! Het is een ontzettennd leuk paard!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 20:45

LinsxDot schreef:
ik rook al best lang.. Maar kom er wel vanaf denk hoor Lachen

Zeg....je bent toch niet Blond Eerst zeggen dat je astma hebt, dan zeggen dat je hyperventileert, je hebt een blindedarmontsteking(zelf geconstateerd??) en je rookt?!
Volgens mij ben je naar iets op zoek.......aandacht???

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 20:45

Doei! ha die jet

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 20:45

ha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 20:46

alles goed ? Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 20:48

Yo!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 20:49

Ik heb niks nuttigs te zeggen, dus dat doe ik dan maar niet hier!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 20:49

Yo ? Nagelbijten / Gniffelen

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:11

Jetta schreef:
LinsxDot schreef:
ik rook al best lang.. Maar kom er wel vanaf denk hoor Lachen

Zeg....je bent toch niet Blond Eerst zeggen dat je astma hebt, dan zeggen dat je hyperventileert, je hebt een blindedarmontsteking(zelf geconstateerd??) en je rookt?!
Volgens mij ben je naar iets op zoek.......aandacht???

Ja dat heb ik en ik rook nou gaat prima samen nog hoor.
En blinde darm onsteking is nog niet zeker maar zo voelt het wel maar over 2 dagen als het nog zo is ga ik naar de dokter het is al minder .. maarja als jij vind dat ik aandacht zoek prima Knipoog

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:15

Tuurlijk meid! Als je echt denkt dat je blindedarmontsteking hebt(en dat doet erg zeer), kan je beter meteen naar de dokter gaan, want als de ontsteking knapt, heb je zó een LEVENSGEVAARLIJKE buikvliesontsteking, die kan echt dodelijk zijn!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:16

Ja ik weet maar wij hebben zo`n medisch boek en het kunnen ook je eierstokken zijn of iets ook als je ongesteld moet worden. En dat moest ik toen. Maar het doet nu nog wel zeer maar wel minder

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:18

Tja, dan is het wat raar als je zegt, dat je blindedarmontsteking hebt....het kan dus vanalles zijn! Leuk, zo'n medisch boek...staat er ook in hoe je jezelf met een aardappelschilmesje kan opereren? Heb ik eens op TV gezien...lachen!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:21

blindedarmontsteking kan inderdaad echt gevaarlijk zijn! mee oppassen hoor!

Euhmm.. Onno komt a.s. vrijdag om half 10 voor Renk, Vesra, Biz, Ko en Eviet.
Ik ben zelf vrij, dus kan er bij zijn voor wie naar school/werk moet!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 21:27

Ireeeeeen ? Bloos
Ik geef je geld van te voren natuurlyk Nagelbijten / Gniffelen
Wil je ? Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:29

Is goed Xeen!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:45

Het weer voor de komende dagen.

Laat ik beginnen met vanavond.

Vanavond neemt de bewolking in de loop van de avond toe, op nadering van een storing. De temperatuur daalt naar 4-6 graden. Er staat een matige zuidwestenwind, aan de kust is de wind vrij krachtig, windkracht 5.

Morgen start de dag bewolkt. Vanuit het noordwesten trekt er een regengebied het land binnen. De regen breidt zich in de loop van de dag langzaam uit naar het zuiden van het land. Er staat een matige zuidwestenwind, aan de kust is de wind vrij krachtig, windkracht 5. De temperatuur loopt ondanks de bewolking en regen op naar 7-9 graden.

Woensdag wordt opnieuw een bewolkte en regenachtige dag. De wind neemt in de loop van de ochtend toe naar vrij krachtig boven land, windkracht 5. Aan de kust neemt de wind toe naar krachtig tot hard, windkracht 6-7. Wel wordt er met een zuidwestelijke stroming zachte lucht aangevoerd, de temperatuur komt uit rond 10 graden.

Donderdag gaat het opnieuw hard waaien. Tegen het middaguur is de wind in het binnenland toegenomen tot een harde zuidwestenwind, windkracht 7, in de kustprovincies staat een stormachtige wind, windkracht 8. In de kop van Noord-Holland en op de wadden staat een zuidwesterstorm, windkracht 9. Ook komen er zware tot zeer zware windstoten voor. Er is veel bewolking en het gaat behoorlijk regenen. Het enige positieve is dat de temperatuur oploopt naar 13-15 graden.

Ook vrijdag staat er in de ochtend nog een vrij stevige wind staan. In het binnenland staat dan een krachtige wind, windkracht 6. Aan zee staat nog een harde tot stormachtige wind. In de loop van de dag gaat de wind liggen, tegen de avond is de wind afgenomen naar zwak tot matige, windkracht 2-3. Er is veel bewolking en van tijd tot tijd regent het. Na het weekend lijkt het weer wat droger te worden.

Dit weer werd mede mogelijk gemaakt door www. Ferio.nl

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:54

Hendrik Jan de weerman! Zodan!

Ik laat ook wel eens een krachtige wind!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:55

Oat Morn!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:58

Jetta schreef:
Oat Morn!

Ja Jet, ook HENDRIK JAN DE WEERMAN KAN ER WAT VAN,

Oat Morn, TOT MORGEN

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:00

ik ben er woensdag...dan wordt donna 3 jaar hoera hoera...kan niet wachten om er op te zitten Haha!
(ik bedoel over een jaar of 5 dan he)

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:02

madelon31 schreef:
ik ben er woensdag...dan wordt donna 3 jaar hoera hoera...kan niet wachten om er op te zitten Haha!

Je kan het

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:44

madelon31 schreef:

Nou dat wil ik wel meemaken hoor Sigaar Enneh, hebben we dan woensdag gebak??chocolaatjes zijn ook goed hoor Vork Vingers aflikken

Vanavond gelest, waarvan 2x flinke vliegles, sorry voor mijn gevloek enzo *&#@ tijdens de bokkesprongen Bloos , maar dat moet er dan echt ff uit hoor, en het werkt wel want Ko stopt er uiteindelijk wel mee. Duivel
De 1e x kwam door Rob en Caram, die vlogen en renden door de paddock heen als een stelletje debielen Clown en daarna ja hoor daarna was het die Diddle weer Haha! Die stomme zwarte poonnie rende van achteren naar het hek?? en tja dat was wel ff schrikken voor Ko, zo'n klein zwart monster, verschuilend onder een bos manen en dekentje.
Mike heeft hem tussendoor nog ff gereden, en daarna ik nog ffies, vooral de laatste draf ging erg lekker, maar ja dat was de 5e draf al dus moesten wel stoppen, zo jammer... loopt'ie fijn en goed voorwaarts mogen we niet meer verder Ach gut Heb met galop ook stiekum al de extra rondes gereden Bloos Al met al toch wel lekker gereden Cool

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:46

nou en dan wil je heli niet meenemen??? als je dat allemaal overleefd?? hihi Haha! Clown

O en chocolaatjes kan ik wel meenemen moet toch werken morgen en woensdagochtend ook mocht ik ze vergeten mee tenemen morgen.

o ja en ik heb morgen avond ergens in breda..jaja lekker in de buurt een workshop paaseieren vullen. hihi lekker hoor misschien mag ik mijn creatie wel meenemen Vingers aflikken Vingers aflikken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:51

madelon31 schreef:
nou en dan wil je heli niet meenemen??? als je dat allemaal overleefd?? hihi Haha! Clown

O en chocolaatjes kan ik wel meenemen moet toch werken morgen en woensdagochtend ook mocht ik ze vergeten mee tenemen morgen.

o ja en ik heb morgen avond ergens in breda..jaja lekker in de buurt een workshop paaseieren vullen. hihi lekker hoor misschien mag ik mijn creatie wel meenemen Vingers aflikken Vingers aflikken

ja nou maar dit was "veilig" in de bak hoor Clown

workshop paaseieren vullen, hihihi, nou die choco-eitjes redden het niet eens tot je auto, dan zitten ze allang in je giechel Haha! Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:51

@madelon Er is een lesplek om half 6. Kan je iets eerder weg bij je werk? Dan ik Heli ook lekker lang losrijden van te voren. Bij de andere lestijden kan t max een kwartiertje anders rijden we met zn drieen.