Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LinsxDot schreef:ik rook al best lang.. Maar kom er wel vanaf denk hoor
Eerst zeggen dat je astma hebt, dan zeggen dat je hyperventileert, je hebt een blindedarmontsteking(zelf geconstateerd??) en je rookt?!
ha die jet
Jetta schreef:LinsxDot schreef:ik rook al best lang.. Maar kom er wel vanaf denk hoor
Zeg....je bent toch nietEerst zeggen dat je astma hebt, dan zeggen dat je hyperventileert, je hebt een blindedarmontsteking(zelf geconstateerd??) en je rookt?!
Volgens mij ben je naar iets op zoek.......aandacht???

Jetta schreef:Oat Morn!
madelon31 schreef:ik ben er woensdag...dan wordt donna 3 jaar hoera hoera...kan niet wachten om er op te zitten![]()
(ik bedoel over een jaar of 5 dan he)
madelon31 schreef:ik ben er woensdag...dan wordt donna 3 jaar hoera hoera...kan niet wachten om er op te zitten![]()
(ik bedoel over een jaar of 5 dan he)
Enneh, hebben we dan woensdag gebak??chocolaatjes zijn ook goed hoor
, maar dat moet er dan echt ff uit hoor, en het werkt wel want Ko stopt er uiteindelijk wel mee.
en daarna ja hoor daarna was het die Diddle weer
Die stomme zwarte poonnie rende van achteren naar het hek?? en tja dat was wel ff schrikken voor Ko, zo'n klein zwart monster, verschuilend onder een bos manen en dekentje.
Heb met galop ook stiekum al de extra rondes gereden
Al met al toch wel lekker gereden

madelon31 schreef:nou en dan wil je heli niet meenemen??? als je dat allemaal overleefd?? hihi![]()
O en chocolaatjes kan ik wel meenemen moet toch werken morgen en woensdagochtend ook mocht ik ze vergeten mee tenemen morgen.
o ja en ik heb morgen avond ergens in breda..jaja lekker in de buurt een workshop paaseieren vullen. hihi lekker hoor misschien mag ik mijn creatie wel meenemen![]()