Dat was toen Lisette haar beugelriem gebroken was toch? Wij stapten daar op een volte en toen we weer weg gingen, kwamen we idd Fiona met de huifkar tegen!
Fioon..
Anne_26
Geplaatst: 11-04-10 21:39
Ja klopt! Maar ook de laatste dag ergens in een dorpje geloof is.. Of het was dezelfde dag
Fiona had haar kroonbeen oid gebroken. Heb niet zoveel verstand van de paardenbotjes. Was niet meer te helpen helaas.
Ik heb de paardrijbroek voorlopig maar aan de kant gelegd. Het kriebelt nog wel, maar verstandig is het denk ik niet. Morgen even een menritje. Heb ik wel erg veel zin in!
Spannend! Op een motor door de Mekong= Verdrink je dan niet?
Gaat alles goed met jou en de zwangerschap en het kindje, Marianne? En inderdaad, wanneer wordt hij of zij verwacht? Mij lijkt het ook een beetje te eng hoor, nog op een paard klimmen met een zwangere buik. Ik zou wat dat betreft niet zo´n risicozoeker zijn, dus ik geef je groot gelijk.
Ik ben 24 september uitgerekend, duurt dus nog eventjes. En mijn buik is nog niet echt megazwanger. Het was sommige collega's nog niet eens opgevallen, terwijl ik toch echt ruim 17 weken zwanger ben. Het gaat verder prima! Vergeet af en toe gewoon dat ik zwanger ben, merk er nog niet zoveel van. Heeft zo zijn voordelen.
Gelukkig trouwens, want al ben ik op mijn eerste avond hier in Hanoi heel erg verdwaald, nu ken ik de weg veels te goed en zijn alle mensen met wie ik hier omging vertrokken. Ik wil door naar de volgende stad.... (tijd doden, met bokt lezen, dan maar even)
minder dan drie weken en ik bedacht me dat gisteren en ben een beetje in paniek omdat het al zo snel gaat. Opzich lijkt het me wel relaxt weer in nederland te zijn, iedereen weer te zien en langere tijd in een bed te slapen, maar dat alles dan weer gewoon doorgaat
nouja, er komen nog een hele hoop leuke dingen aan
Haha,, ja tijd gaat snel he Weet niet wat voor'n weer jullie daar hebben maar het is hier prut weer hoor dus als je mooi weer hebt zou ik lekker daar nog ff blijven zitten
Jaloers Het is hier veel te koud... heb m'n raam open staan voor frisse lucht, maar dat is toch niet zo'n goed idee zo te voelen.. De tijd gaat inderdaad snel, 't lijkt voor mij in ieder geval alsof je net weg bent. Maar wel tof dat je weer terugkomt, want wij moeten weer een keer gaan paardrijden! (De laatste keer was eeuh... in de herfst toen?)
Ik heb vrijdag wel weer voor het eerst in een half jaar een paard aangeraakt Ging maar weer eens met Marjolein mee
Vandaag feest in Wageningen. Maar ik was zo moe dat ik eerst wilde uitslapen.. maar ik was vergeten mijn wekker uit te zetten Verder heb ik het echt suuuperdruk met alles bijhouden. Heb maandag weer tentamen over de stof van de afgelopen 2 weken. En das veel
hoe gaat het hier met iedereen? Tessel heb je nu ondertussen al het diploma echt gehaald en hoe staat het met... jouw rijbewijs?
Hier gaat het nog goed hoor, in de iedereen wordt dronken stad van laos terecht gekomen. Ben niet echt in de stemming om heel veel te gaan zuipen, dus ga eens kijken hoe het hier nuchter (nouja, na een grote fles bier, nuchter gaat al niet meer lukken) er uit ziet.
Gaat alles goed met jou marianne?
Annemarie, tentamens gaan oke?
en ik realiseerde me dat als ik thuis ben het al een soort zomer is en de ponykampen bijna van start gaan en ik heb er weer zin in! De tiende zomer dat ik op het lamoen kom
Stage eerst nog en rijbewijs nog niet. Over twee weken moet ik afrijden
Is het voor jou alweer het tiende jaar Lamoen? Voor mij is het het tiende jaar als leiding, bedacht ik me laatst. 2001 begon ik,na drie jaar als 'kindje'
Ja, maar ik reken mijn zomer met de huifkar dan mee. 1 jaar huifkar, 6 jaar kindje, 3e zomer leiding. De laatste drie jaar was ik ook elke keer wat langer op het lamoen te vinden, 5 weken als leiding en het jaar ervoor had ik trektocht en ponykamp. (Dat laatste ponykamp )
Met mij gaat alles goed. Ik heb woensdag de 20 weken echo gehad en alles was goed met ons kindje. Zelf nog nergens last van. Zelfs nog geen echte buik... Wel makkelijk hoor.
Als het goed is gaat Maris vandaag haar nieuwe friesje ophalen. Zal wel even foto's plaatsen als ze er is!
Datjaa
Geplaatst: 25-05-10 21:39
Stilletjes hier!
Hé Fenn, ik zag dat achter je woonplaats weer gewoon 'Nederland' staat!