Ben net bij Kronos geweest hij stond lekker op het land en krijgt een maandje rust
Wel lekker voor hem.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wel lekker voor hem.. Sigislief schreef:Schimmelig schreef:Goedemorgen!
Bewaar je wat koekjes voor mij Sigis? Niet alles stiekem zelf naar binnen schranzen hoor
Hahaha is goed joh![]()
De koekkie's worden gemaakt en gebakken maar dan worden ze in de kantine verkocht.
En jij kunt ze ook kopen! Bij ROC van Amsterdam (Elandstraat)

ladyjoy schreef:Tinky12 schreef:Sterkte meis...zowel met je beslissing als met je pijn...bah bah bah...
Thanks! Nou, ik heb me naar school weten te slepen, zat met heel veel pijn in de metro en op school storte ik half inWel met mn nieuwe mentor gesproken en hij snapt het nu veel beter, dus dats een pluspunt. Hij wil me wel helpen, hij gaat contact opnemen met mn stage en een afspraak maken en dan kijken of hij het contract kan ontbinden.
Had wel op een gegeven ogenblik iets van 'zo kan dit echt niet meer' en heb weer mn huisarts gebeld. Die deed heeel chagerijnig, echt géén fijne reactie. Maar ja hij heeft in ieder geval geregeld dat ik donderdag al naar het ziekenhuis kan. Kl*te is het alleen dat er dan niemand met me mee kan, en vind het wel erg vervelend/eng om alleen te gaanZucht.. wacht op het moment dat het allemaal weer een beetje goed gaat
.Opsoutuh met die vent!!
.Dus er is toch plekje vrij donderdag...je moet dan wel alleen maar dat is niet anders...kop op...zal aan je denken en voor je duimen hoor!!
je kan het meis!!
Tinky12 schreef:Fijn dat je nieuwe menstor snapt waar het om gaat en dat hij ook niet accepteerd dat jij zolang met pijn moet lopen...chapeau voor die man.Dat die huisarts van jou een brok chagerijn is,is zijn probleem,hij trekt aan het einde van de dag de deur achter zich dicht en gaat naar huis...jij blijft met je pijn zitten
.Opsoutuh met die vent!!
.Dus er is toch plekje vrij donderdag...je moet dan wel alleen maar dat is niet anders...kop op...zal aan je denken en voor je duimen hoor!!
Grote waffel om voor jezelf op te komen is verdorie noodzakelijk....![]()
je kan het meis!!

).
.Zoveel mogelijk spoed overal achter zetten en daar moet je zelf ook wat voor doen...hoe ziek je je ook voelt....anders walsen ze over je heen.
Schimmelig schreef:O gut. Jammer dat ik zo ver uit de buurt woon!
Want in koekjes heb ik wel trek
Romia's en koggertjes zijn mijn favo's, samen met bitterkoekjes, dus als je die eens gaat bakken, let me know

Tinky12 schreef:Geen dank hoor...ik ben nog niet zo heel lang geleden ernstig ziek geweest.Daar krijg je enorme vechtlust van.Zoveel mogelijk spoed overal achter zetten en daar moet je zelf ook wat voor doen...hoe ziek je je ook voelt....anders walsen ze over je heen.
Grote waffel opzetten betekend dat je lastig bent...als je lastig bent kost je tijd...en dat is kostbaar dus zijn ze je liever kwijt![]()
Ik hoop dat je snel van die vervelende pijn af bent...kan een vriendin of zo niet even met je mee??
je kan niet lekker ontspannen met spierpijn en als je zonder zadel rijdt moet je toch wel een béétje ontspannen zitten hahaha

4 oktober om precies te zijn
ladyjoy schreef:Is dat nu over? Of loop je er nog steeds mee?
En inderdaad, een beetje spoed maken want ik kan er echt niet te lang mee rond lopen (dat doe ik nu al een maand). En ik voel me ook wel erg lastig nu, maar heb ook erg veel pijn![]()
Helaas niet, ik heb niet zoveel echte vriendinnen.. en die ik wel heb, moeten naar school. M'n vriend kan geen vrij krijgen zo op korte termijn en mn moeder zit met 5 oppaskinderen thuis..
.Niet bij de pakken neerzitten en tander erin...Sigislief schreef:Volgende week gaan we iets met Marsepein maken
o......
o......
...jamjamjam Mag je ook langs komen brengen hoor
Pluutje schreef:Poeh, ik houd jullie niet meer bij hoor...
Iedereen in oktober jarig? Ikke ook4 oktober om precies te zijn
) alano schreef:ik ook...alleen ben even aan het wachten tot er spannende verhalen komen