wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

josewoos

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 16:52

@ Dominique
Oke, duidelijk! Beetje banketstaaf van mij om het zo te vragen dan Sorry jacq, erg vervelend van donna.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:35

Ik heb vandaag schandalig veel geld uit gegeven. Ik heb een service gekocht en dan van alles 6 stuks! Daar kan ik wel een hele kast mee vullen. Ook heb ik nog een gave gieter en klok gekocht!

En van mijn moeder heb ik alvast voor mijn verjaardag een mooie theepot + theelicht gekregen van het merk Blond. En de daarbijhorende suikerpot en melkkannetje. En ook nog van hetzelfde merk panlappen!!
Van de week had ik al een compleet bestek gekregen!!

Op naar het huisje!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:42

Leuk Miek!!!

Ik ben weer thuis!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:01

Blond dingen zijn leuk Ja

Hele uitzet dus al binnen *LOL*

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:09

Oh Annemiek, heb je een huisje?

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:30

Nee heeft ze nog niet, maar zit er wel aan te komen volgens mij. Lachen

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:40

Wat leuk Annemiek! Lachen

Beterschap Do.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:39

Coool, ik wist ook helemaal niet dat je een huis ging kopen! Het is trouwens servies en niet service, haha.. Tong uitsteken

Sabrine en Jacqueline kwamen net nog met Floortje en Noach door de straat wandelen, hihi.. Haha!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:25

Ja ik had ze ook gezien onderweg naar huis toe! Tong uitsteken MAar noach liep voorop dus zag ze eerst niet aankomen! Tong uitsteken Toen ik ze zag, heb ik maar even wat gas terug genomen Tong uitsteken Haha Knipoog Ze vonden het wel spannend.. Tong uitsteken

@ Do: Oke, ik ben er denk ik ook rond die tijd, vind het ook wel leuk om nando lekker te poetsen en te doen Knipoog En natuurlijk ga ik niet je vlechtjes eruit halen Clown Dat was wel stom van die kinderen Knipoog Tong uitsteken Misschien kunnen we m wel samen doen Knipoog Maar geloof dat jij heeeel goed kan invlechten Tong uitsteken..

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:25

Leuk Annemiek! Lachen

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:26

En Annet vroeg maandag of Lisa en ik een keer de meiden willen rijden! Haha! Lijkt me echt wel gaaf een keer op zo'n belg Tong uitsteken

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:49

Lijkt mij ook echt leuk. Op z'n belg te rijden! Tong uitsteken

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:02

Doei!

@ Do: beterschap! Is Jacqueline dan helemaal gestopt met Donna? Wat erg...

@ Karin: super, fijn dattie het doet! Goed dat je je diploma hebt zeg, alleen wel jammer dat Marco niet mee was. Maar hij is vast supertrots op je! Hoe is het eigenlijk met Plien?

@ Annemiek: Blond is leuk! Dat melkkannetje heb ik ook met een Koe erop Haha!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:12

Leuk Annemiek! Super dat je huisje eraan zit te komen! Lachen

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:13

@ Laura: Je hebt een pb terug! Knipoog

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:14

x_kelsey_x schreef:
En Annet vroeg maandag of Lisa en ik een keer de meiden willen rijden! Haha! Lijkt me echt wel gaaf een keer op zo'n belg Tong uitsteken

Leuk dat jij en Lisa een keer op de meiden mogen rijden! Het lijkt mij ook wel leuk om over een tijdje een keer uit te proberen maar ik denk niet dat het wat voor mij is. Mercedes bevalt me wel erg goed tot nu toe! Haha! Knipoog

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 08:07

@ Pauline, Op het moment zit ze haar hele kooi om te spitten, en ze gunt me ook wat zaagsel als 'bodem' op mijn vloer Huilen van het lachen
Even de stofzuiger pakken, hoe lief ik het ook vind *LOL*

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 13:19

pffffffffffff jullie hebben echt teveel gepraat hoor!!.. ik ga dan nu niet allemaal meer bijlezen Tong uitsteken als ik iets belangrijks gemist heb moeten jullie het me maar nog een keertje herhalen Tong uitsteken gister weer op semmie gereden. had alleen maar heel weinig tijd. heb hem dus niet gelongeerd en ben dr gelijk op gestapt, whaha en ze was gewoon nogsteeds heel braaf. echt maf beest,, maar wel een heel lekker ding (L) Kwijl

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:23

hee iedreen.

deze week doe ik floortje de hele week omdat marieke een week op wintersport is, en daarom mag ik ook de wedstrijd erop doen, t is een eigen paard dus geen nieuwe manege paard ofso..

uhm, ik ben indd gestopt met donna, ik redde t niet meer met school en t ging niet echt goed laat maar zeggen ik moest toen van me ouders stoppen ik vind het wel heeeeeel erg jammer, Boos!
maar ik heb nu wel wt meer tijd voor school want dat heb ik dr afgelopen 3 jaar best wel verknalt.. :S
misschien ga ik ooit wel weer als t goed gaat me school met donna beginnen maar daar moet ik nog eens diep over nadenken, vind t allemaal nog lastig enso.. ik kijk wel hoe het loopt!

ik heb net me rapport weer binnen gehad, maar daar kloppen een paard cijfers niet van waar ik heel erg van baal! want nu lijkt me rapport als nog heel slecht, terwijl die beter is :S enn, ze maken ook alleen maar fouten dat t lager word ofso, ik sta een 3 voor scheikund terwijl dat 1 van me best vakken is, dus dat klopt niet heelemaal.. ik heb ook veel 1en gehaald omdat ik verslagen enso niet heb ingeleverd kort om best dom, maar t gaat de laaste maand heel goed op school, geen 1 les gemist en geen 1 keer verwijderd ofso.. me cijfers worden ook weer beter dus t komt goed! Lachen

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:44

Goed van je hoor Jacq! Houd dat vol! OK dan!
En gewoon even naar je afdelingsleider gaan wat betreft je rapport.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 15:47

Hoi!!
Ik hoor net van mijn moeder dat iemand die zij kent gister hoorde dat 2 meisjes een buitenrit gemaakt hadden en dat otis schrok en dat meisje ervanafviel en dat Otis toen heel lang heeft rondgerent en 2 x over het viaduct heen is gerend maar dat later Otis wel weer rustig was en dat het met Otis goed gaat maar dat dat meisje naar het ziekenhuis moest!!
@Jacq: Dan heb je beter rapport dan mij!! Ik heb voor engels, duits en wiskunde een 4.....

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 15:54

Ja, dat heb ik ook gehoord dus ik dacht ik bel Jacq ff om te vragen wat er nou precies was gebeurd want die was gisteren namelijk op de manege geweest.

Zij zei dat ze met een les een buitenrit maakten en Annet ging mee op de fiets en dat er paarden begonnen te spoken, waarop dat meisje (Kimbery Butzelaar geloof ik) van Otis afviel. Ze ligt nu idd in het ziekenhuis, maar wat ze nou eigenlijk heeft weet ik niet. Misschien is ze alweer thuis (laten we het hopen! Lachen

Erg vervelend, maarja dat is gewoon stomme pech dat dit gebeurd...

Edit: spelfout

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 15:59

Wat STOM!!! Dat meisje ken ik wel! Vervelend dat ze in het ziekenhuis ligt! Of er al uit is
Mijn moeder vertelt nu: Dat haar vriendin bij haar zat en voor de EHBO

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:10

Hoi allemaal,
Voordat er allemaal rare verhalen de wereld inkomen even kort wat er gisteren nou gebeurd is.
Annet was met de groep een rustig ritje aan het maken, ze waren gewoon aan het lopen toen Femke er vanuit het niets vandoor knalde. Callista en Otis erachteraan en de hele groep paarden draaide door.
Callista, Otis en Femke zijn over het fietspad langs de Heiligenbergerweg gestormd en probeerden bij het viaduct over te steken. Kimberley is toen van Otis afgevallen en Femke en Callista zijn door gerend richting stal.
Toen ik aan kwam fietsen (ging eigenlijk lesgeven) was Otis alweer gevangen, lag Kimberley langs de kant en was de ambulance al gebeld. Even Otis gecheckt maar die was alweer redelijk rustig en geprobeerd van Kimberley duidelijk te krijgen wat er nu precies aan de hand was.
Om een lang verhaal kort te maken, ze hebben Femke en Callista weten te stoppen en zijn terug gekomen en iets later kwam Annet er met de groep aan. Annet heeft toen de groep mee terug naar stal genomen en ik ben met Kimberley meegereden met de ambulance.
Veel onderzoeken gedaan en foto's gemaakt. Gelukkig is zover ik weet met haar rug, nek enz. alles in orde en heeft ze "alleen" een flinke hersenschudding, is natuurlijk al vervelend genoeg! Ze hebben haar een nachtje in het ziekenhuis gehouden en als alles goed is gegaan mocht ze vandaag naar huis.

Iedereen natuurlijk flink geschrokken maar vooralsnog lijkt het allemaal redelijk goed afgelopen te zijn. Het was natuurlijk midden in de spits dus dat er geen paarden vol op fietsen of auto's zijn geknald is toch wel erg fijn.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:16

Okee, heftig zeg! Fijn dat je ff het werkelijke verhaal hebt verteld, dat maakt veel duidelijk!

Echt vervelend voor Kimberly, zeg. Gelukkig was er niks aan de hand met de paarden. Lachen